příspěvků: 228 5D 1.8 Sport
mám od: 25.3. 2014
v provozu od: 26.5. 2006
Mal som viktora, presakovalo. Ked som ho dal prec po asi 1000km, bola to stvrdnuta guma. Original stal asi 20 eur - je bez problemov. Neviem, ci sa oplati setrit na takejto veci. Z mojho pohladu bolo 6 eur za viktora peniaze vyhodene do kosa...
--
4. Prosinec 2015 - 23:00
Petr78
příspěvků: 1293 4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Já mám vyzkoušené těsnění Victor Reinz.
Zatím najeto asi 3000 km a funguje bezvadně.
Pod víkem ventilů fugnuje bez problémů i to nejlevnější druhovýrobní těsnění. Tam není nezbytně nutné dávat originál.
Mám to vyzkoušené na více motorech.
Kdyby OEM těsnění nestálo skoro 4x tolik co druhovýroba, tak bych možná i o OEM uvažoval.
--
4. Prosinec 2015 - 21:33
stew
příspěvků: 228 5D 1.8 Sport
mám od: 25.3. 2014
v provozu od: 26.5. 2006
5D 1.8 Sport
mám od: 25.3. 2014
v provozu od: 26.5. 2006
Mal som viktora, presakovalo. Ked som ho dal prec po asi 1000km, bola to stvrdnuta guma. Original stal asi 20 eur - je bez problemov. Neviem, ci sa oplati setrit na takejto veci. Z mojho pohladu bolo 6 eur za viktora peniaze vyhodene do kosa...
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Já mám vyzkoušené těsnění Victor Reinz.
Zatím najeto asi 3000 km a funguje bezvadně.
Pod víkem ventilů fugnuje bez problémů i to nejlevnější druhovýrobní těsnění. Tam není nezbytně nutné dávat originál.
Mám to vyzkoušené na více motorech.
Kdyby OEM těsnění nestálo skoro 4x tolik co druhovýroba, tak bych možná i o OEM uvažoval.
5D 1.8 Sport
mám od: 25.3. 2014
v provozu od: 26.5. 2006
Radsej kup OEM. Tesnenia zasadne original..