Hledat |
Tahanie druheho auta lanomNazdar. Mozem ufonom 1.8 tahat na lane CRV 2.0 r.v. 2002 ? neni to uz moc tazka vaha (cca 1.5 tony) na tahani? Trasa cca 15 km. Vložil skype, 5. Březen 2016 - 20:34
|
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
zajímavé, ale zkoušet to nebudu..
bývalý majitel
Dobře, rozvedu to. Když stojím v zácpě z kopce, vypínám motor. A chvíli po samovolném rozjezdu cvakne relé, zhasne kontrolka posilovače a ten funguje až do opětovného otočení klíčku do nulové polohy. Jestli se zapíná v závislosti na rychlosti, nebo času od "rozjezdu" netuším, to mě nikdy nezajímalo natolik, abych měl potřebu to podrobněji vysledovat
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Kubajsu ale mluvil o stojícím motoru
bývalý majitel
Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš o tom diskutovat, ale je to tak
bývalý majitel
nemam to vyskusane, ale to zapnutie pri 15km sa mi nezda...ved prave ked auto je v pohybe, tak je posilovac zbytocny, resp vykonava minimalnu pracu.
bývalý majitel
Posilovač řízení u Civica se při stojícím motoru zapne při rychlosti cca 15 km/h sám... Nakolik žere baterku netuším.
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
to: Goku_SSJ4

To CR-V má navíc ještě mechanické servočerpadlo, a to je poháněno řemenem od kliky motoru...
To už by spíš šlo "rozběhnout" el.mech. řízení, co má náš civic, pokud by jsi čistě teoreticky zajistil napájení el.motoru čerpadla svorkou č. 15, bez chodu motoru. Ale bez běžícího altíku bys byl brzo bez energie, je to docela žrout..
Hlavně je to celkově blbost, určitě to nezkoušet, hrozí odpálení ŘJ čerpadla..
Na jedničkových fábiích se tento druh řízení velice rád
bývalý majitel
nebudu na ziadnom aute, co poznam
bývalý majitel
Skype pisal, ze nejde nastartovat. Ak by nechal klucik iba v prvej polohe, tak u CR-V nebudu fungovat posilnovace?
majitel jiné Hondy
Však chce tahat CRV ne Civica. Ale je to jedno, bez těch posilovačů to bude pakárna.