strmost řízení 1.4 vs 1.8 vs 2.2 vs výbava

Dokázal by mi někdo vysvětlit Čteme pravidla

proč má 1.4 a 1.8 comfort jinou strmost řízení než 1.8 sport a exe?
proč má sport a exe (ať benzín nebo nafta) horší poloměr otáčení než comfort?
u nafty předpokládám, že se někdo spletl s tou strmostí, protože je pak asi nesmysl, aby měli různé poloměry otáčení...

čísla převzata z www.honda.cz -› civic 5D -› technické údaje -› řízení a pohon

Vložil xenon04, 9. Únor 2010 - 10:16
 

babo
příspěvků: 599
3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009

pretoze 1.8 CIVIC SPORT ma sportovejsie riadenie. Comfort na 99% 17ky povolene ma. Inymi slovami 1.4ka a 1.8cka comfort maju rovnake riadenie, malinko inak naladeny posilovac mozno. Teda aspon tak to bolo podla EPC, ak sa nepletiem

2.2 je skoro urcite chyba

--
11. Únor 2010 - 15:40
matulo
příspěvků: 802
3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009

Tiez som si to vsimol, odpoved nepoznam, ale tu su odhadovane dovody:
1. (menej pravdepodobny) Kvoli niektoremu kusu chybajucej vybavy sa na Comforte daju viac vytocit kolesa.
2. (viac pravdepodobny) Suvisi to s velkostou kolies. Nie, ze by rozdiel 2cm v sirke kolesa ovplyvnil polomer otacania o 40 cm (aj ked v prvom okamihu mi napadla aj tato do neba volajuca blbost-az kym som si to nezratal)... Skor Comfort nema schvalene kolesa vacsieho rozmeru - 17" (toto je len dohad). Zmysel by to teda davalo, keby na Comfort boli povolene len uzsie kolesa, v dosledku coho by ich v rovnako velkom podbehu bolo mozne trochu viac vytocit.

--
9. Únor 2010 - 18:22

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".