Hledat |
STK po novom SlovenskoUrcite ste uz zahliadli na internete ze stk sa idu riesit po novom A kedze ma caka stk uz buduci rok chcem sa spytat ci uz mal niekto problem so svojim civicom prejst cez stk nakolko som sa docital ze problemove mozu byt aj benzinove agregaty po roku vyroby 2005 s OBD 2 ktorym civic disponuje. Je to pre mna dost znepokojujuca sprava a nechcem to nechat na nahodu Piste vase sskusenosti neviem ci sa problem tyka aj Ceskej republiky ak hej tak sa prosim vyjadrite dakujem. Vložil Frepko, 3. Červen 2019 - 17:46
|
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Tazko povedat. Viem, ze nie vsetky i-ctdi mali dpf.
Nepotrebovali ho. Avsak kusy dovezene z nemecka ho mali. Lebo poziadavka niestneho trhu.
Naproti tomu novsi i-dtec...viac o tom tu:
https://www.auto.cz/motor-honda-2-2-i-ctdi-a-i-dtec-proc-se-vyhnout-verzi-pro-euro-4-u-aut-dovezenych-z-nemecka-123536
Takze podla mna ak mas tu " spravnu" verziu, teda N22A, tak by to prejst malo. Parametre euro 4 to totiz plnilo aj bez neho. Druha otazka je, ci je nejako vidno, ze tam mal byt ( bol) a nie je. To by potom mohol byt problem tzv legislativny. Nepivoleny zasah.
Šťastím v danej siruacii je , ze zo samotneho vin nezistia ci tam mal akebo nemal byt. Takze ak je odstraneny tak, ze to vyzera ako original...
[b]Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
5D 2.2 Executive
mám od: 24.4. 2016
v provozu od: 24.4. 2016
Zdravím, dal som ma honde 2,2 CTDI odstrániť DPF a chcem sa spýtať či nebude problém na emisnej. Ďakujem