Sportovni sáni R18A1/R18A2

Zdravím

jak moc je odlišně řešený sání u R18A1 a R18A2??? Chci objednat sportovní sáni z Ebay ale vše je klasicky na A1. Otázka je zdali nebude problém u A2

Díky moc za info

Vložil block43, 23. Červen 2015 - 15:25
 

Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Presne tak. Mel jsem na FN2 CAI Injen, s filtrem pred podbehem LP kola, pod svetlem. Opravdu jsem s tim skoro ve 100 km/h doslova skakal do mozna 10-15 cm vody na polygonu v Jihlave a naprosto v pohode. UFOn C8G je odspoda komplet zakrytovany, takze zadne prime preliti vodou nehrozi. Jedine riziko je nastoupana voda az po uroven filtru, ale to bys musel mit bud zaparkovany vuz pri nejake povodni, nebo opravdu pomalinku projet nejakym brodem tak, ze by se ti stacil podbeh naplnit az pod svetlomet.
Ad delka sani- K20 ma u FN2 motor (pro atmosferu) "spravne" otoceny sanim dopredu a vyfukem dozadu. Ani dlouhe sani tedy nemuze byt prilis dlouhe, zato nejaka kratsi varianta bude znamenat tahani horkeho vzduchu z motoroveho prostoru, to bez nejakych otvoru na kapote nebo podobnych slozitejsich a drahych systemu moc zmenit ani odstinit nejde. U R18, pokud si ma brat vzduch z nejakeho studeneho mista (aby melo CAI svuj vyznam Cold Air Intake), bude opravdu asi trochu zacinat problem s delkou potrubi, kdyz ma vstup vzduchu az za motorem.
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
25. Červen 2015 - 22:16
Gotchi
Obrázek uživatele Gotchi
příspěvků: 36
4D 1.8 LS
mám od: 21.11. 2012
v provozu od: 1.6. 2006

Nemáš zač Mrk
Hlavně nebrat úplně nějaký noname, ono je to jakoby jedno, je to jen kus trubky, ale nemusí to dobře pasovat a i rozsvícený check engine by Ti asi radost neudělal Směju se
Za mě bych bral short ram intake třeba takeda, fujita, injen nebo DC sports, ten je za dobrý peníz.

S tím nacucnutím vody bych se možná taky trochu obával, proto jezdím s krátkým, ale zase Bully měl na svém CTR dlouhé sání a prej mu nic nenacuclo, i když "skákal" někde na polygonu do "vany" plné vody.

Ještě jedna nevýhoda dlouhého sání je, že v nízkých a středních otáčkách je motor mrtvější, mám to odzkoušeno a sání jsem zkrátil.

Tak pak dej vědět, nejlépe i s fotem, co jsi pořídil. Směju se

--
25. Červen 2015 - 21:53
block43
Obrázek uživatele block43
příspěvků: 34
3D 2.0
mám od: 14.4. 2016
v provozu od: 20.6. 2007

Super diky tak aspon se mi bude klidneji objednavat... Asi to delsi znacku zatim nevim je tam toho mraky... jen musim promyslet jakou delku protoze kdysi znamej mel sani sice u 5g natahly az dolu do podbehu a co se nestalo nacuclo vodu Směju se

--
25. Červen 2015 - 10:17
Gotchi
Obrázek uživatele Gotchi
příspěvků: 36
4D 1.8 LS
mám od: 21.11. 2012
v provozu od: 1.6. 2006

Ahoj, rozdíl není žádný, označení A1 je pro Amíky, A2 pro Evropu.
Obě označení motoru mají stejnou klapku, sacího pavouka i airbox.
Chceš dávat dlouhé nebo krátké sání a jakou značku?

--
25. Červen 2015 - 0:17

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".