Skusenosti po 1.5 roku

Zdravim vsetkych co ufona maju a aj tych co by ho chceli mat. Toto auto som si vybral po Alfe 147 a Megane F1 3D (oboje nove). Nemal som skusenosti s japonskymi autami ale od hondy som cakal viac ako od I a F. Chcel som zazit na vlastnej kozi japonsku preciznost a poctivost. Prvym signalom ze to nebude presne podla mojich (z mnohych referencii ziskanych) predstav bol fakt ze Civica vyrabaju Briti. Ale povedal som si ze OK, snad to tam sikmaci maju zmanazovane a drzia latku kvality vysoko. Aj ked urcite aktualny trh tlaci vsetky automobilky k znizovaniu cien a to sa musi prejavit na pouzitych materialoch. Ufon je napriek tomu velmi pekne auto, co sa dizajnu tyka presne podla mojej chuti. No po vyse rocnych skusenostiach musim povedat ze ma minimalne tolko much ako u nas tak podcenovane talianske a francuzke auta. A mozno ich ma aj viac. A to sa ma civic u mna ako na "dovolenke". (ziadne neprimerane zaobchadzanie, caste kontroly a ocistne kury) Kvalita pouziteho materialu je mizerna znutra i zvonka. Tak dodobanu kapotu a predny naraznik som nemal ani na jednom aute po zime. Jazdim vacsinou len v meste kde solia cesty. Ale aj tak keby som ich mal zratat tak su tam desiatky dobiek a niektore az na plech. Na strane druhej dobre hodnotim oplastovanie po celom obvode auta zospodu. Vrzganie pri tlmeni zpredu aj zozadu. Na to som uz rezignoval chodit s tym furt do servisu. Interier je tiez jedna lahoda. Vrzganie plastov ako na poslednej rachotine. Spojkovy pedal vrzga tiez. V servise vymienaci asi nemaju zase len lepsi material, kedze to na dvakrat neopravili. Jedine co ma tesi pri tomto aute je jeho dizajn a komfort ktory dokaze na dlhsich cestach ponuknut. Nadcasovost je tiez jedinecna. Mam 3D, ale aj tak ten priestor po sklopeni zadnych sedadiel je bomba. Takze tak. Ak mate podobne skusenosti , dajte vediet ;O) off

Vložil Difontaine, 7. Březen 2010 - 18:56
 

jefo777
Obrázek uživatele jefo777
příspěvků: 54
bývalý majitel

Ja som mal pred pol rokom este 1,4 Comfort r.v. 2007 - mal som ho vyse 3 rokov !
Kapota - uplne v pohode, par kukancov primerane jazdeniu.
Spojka - no problem. Ziadne vrzganie !
Zvuky - po 3rokoch zacal vrzgat pri nerovnostiach plast niekde vzadu pri kufri? nevim neriesil som!
Co mozem ja vytknut bolo rychle osuchanie latky na dverach okolo drzadla Jsem smutný a aj rychlostnej paky a ovladacih cudlikov na volante. A TO JE VSE .
Ale inac veeeelika spokojnost !!! Palce nahoru
Keby nebola spokojnost tak nemam teraz druheho UFONKA, teda tretiu Hondu. Pískám si

I LOVE GT MILANO RED

--
9. Září 2010 - 20:43
Sonny
příspěvků: 128
obdivovatel

Zdravím všechny.. dnešním dnem je to přesně rok, co polykám kilometry za volantem ufona, rozhodl jsem se proto udělat drobnou sumarizaci provozních nákladů, nákladů za drobné opravy, servisní prohlídky apod..

Když jsem si závodníka přebíral, měl najeto cca 23000 km. Za sebou měl již opravy dětských nemocí jako např. víčko nádrže, lišta čelního skla apod., však víte.. Možná bych měl ještě doplnit, že je to r. v. 09/2006. Po roce provozu mi tachometr ukazuje něco nad 43000 km. Průměrná spotřeba dle PP, který jsem vynuloval při převzetí a na počítadlo "B" jsem nikdy nešáhnul, je 6,6l, skutečná cca 7l. Podíl typů silnic po kterých jsem jezdil u mě dělá zhruba 75/10/15 ( dálnice, mimo město, město). Jen za pohonné hmoty jsem dal tedy celkem cca 40000 Kč, plus serviska po třech letech za cca 7000 Kč, výměna předních a zadních destiček a v zimě žárovka.. nebudu se rozepisovat o kapalině do ostřikovačů, šampónech na mytí, wapku, myčku, vysávání, parkování atd.. ty položky nejsou až tak podstatné.

Pár věcí co se mi na autě nelíbí - občas nejde, nebo jde ztuha podřadit z vyššího stupně na 2. stupeň, malá nádoba na náplň ostřikovačů, a samotné ostřikování hlavně spodní levé poloviny čelního skla. Dále pak občasné vrzání odněkud z interiéru, místy nekvalitní a na dotek nepříjemné plasty, při rychlejší jízdě nervóznější podvozek a samozřejmě tolikrát propíraný lak a jeho tloušťka.

Naopak se mi líbí - cestovní komfort, neokoukanost, spotřeba paliva a oleje, zvuk ve vyšších otáčkách, velikost a praktičnost kufru a variabilita zadních sedaček, celkem kvalitní repro (nejsem audiofil), strmost řízení, kvalitní přední sedačky.. atd. atd.. Vyzdvihnul bych možná ještě měkčenou opěrku řidičovy pravé holeně, ta je úžasná a na dlouhých dálničních štrekách k nezaplacení Směju se

Co se týče drobných oprav, závodník mě za ten rok a péči o něj odměnil bezporuchovým provozem, i v těch nejkrutějších loňských mrazech bez zaváhání startoval, pouze v zimě odešla pravá přední potkávací žárovka. Výměna svépomocí během 5ti minut.. K tomu se ale váže příběh, kterým bych celé tohle povídání zakončil.

Včera jsem ve 20h večer zkončil v práci a byl jsem nachystaný, že pojedu domů ( cesta Praha - Ostrava). Hezky jsem si naplánoval, že závodníka nechám k "výročí" komplet vyčistit, exteriér, interiér včetně klimatizace, koupím nějakou pěknou vůni apod. Směju se Jenže když jsem nastartoval, praskla mi levá žárovka. Znechucený jsem si představoval, jak v noci a za deště rozebírám půlku auta jen abych se dostal k žárovce. Po pár vteřinách jsem se rozhodl, že vyjedu kolem půlnoci až nebude takový provoz a budu max využívat mlhovky a dálková světla. Domů jsem dorazil v pořádku a ráno sednul do auta směr servis Honda do Ostravy, protože nervy mám jenom jedny a bojovat s výměnou žárovky se mi vážně nechtělo. Když jsem dojel do servisu, tak mě servisní technik mile přijal a hned šel se mnou a s autem do dílny, kde chtěl žárovku vyměnit. Když jsem ale na parkovišti před dílnou nastartoval, co čert nechtěl, praskla i žárovka pravá! Takže suma sumárům mě naše výročí stálo 455 Kč za nové žárovky, plus práci a dph. Nutno podotknout, že si naúčtovali pouze 10 min. práce, ikdyž to dělali minimálně půl hodinky. Závodník tedy dostane obyčejnou wapku a voňavý stromeček z Globusu Smích Hezky si se mnou k výročí zalaškoval, přesto si myslím, že to je úžasné auto a mám ho rád!

Mějte se honďáci Mrk

--
9. Září 2010 - 12:38
TECH
příspěvků: 726
bývalý majitel

2,2 je opravdu velice dobrej motor a obzvlášť v CIVIKU.Nakonec těch ocenění co dostal.Žádné turbokopance, točí jak benzín, je spolehlivej.Malinko kritiky zaslouží na prodlevu na plyn(ne vůči konkurenci,ale jako vlastnost diesel turbomotoru,lze vyřešit twin turbem).Ohledně spotřeby, kdo umí tak jezdí za málo.Nemyslím si ale, že by byl úspornější než dřívější agregáty VW.iMHO opak je pravdou a vyplívá to nejen tím že je to systém CR, ale i tím že 2,2 je větší obsah.Ale to není zas tak důležité.Jinak jen dodám, že paradoxně vylepšená 2,2 s PDF filtrem má paradoxně "horší" vlastnosti než tento motor.

--
9. Březen 2010 - 22:17
Ivoos
příspěvků: 166
bývalý majitel

Bohuzel ja musim dat plne za pravdu autorovi. Moje zkusensti jsou vice mene totozne. Co se tyce pazvuku v interieru, tak jsem hluboce zklaman. Po 1roku a 3 mesicich mam najeto cca 50tis a je slyset snad uplne vsechno. Popravde ani nepotrebuji tachometr a otackomer, protoze pri urcite rychlosti a otackach mi neco zacne rezonovat. V porovnani s mymi predeslymi auty VW golf IV a V, je honda tezce pozadu. Jestli mi nekdo doporuci nejakou penu, tesneni, navstevu servisu a podobne, tak musim konstatovat, ze bych se v aute vice hrabal nez jezdil a jelikoz ho pouzivam kazdodenne, neni cas litat porad do servisu s kazdou prkotinou.
Stejny nazor mam i na tukance na kapote. Je sice pravda ze 70% km jsem najezdil po nemeckych dalnicich a ne zrovna rychlosti pantaty v kloubouku, ale za tu kratkou dobu co auto vlastnim, vypada, ze by si zaslouzilo novy lak na predek. Nemluve o nove rozbyte mlhovce, kterou jsem nedavno odhalil. Mam pocit ze v nekterych vecech honda nemuze konkurovat zejmeńa nemeckym znackam.
Ale abych jen nekritizoval, musim pet samou chvalu a nic jineho na motor. Nikdy jsme nebyl s zadnym autem v tomto ohledu vice s pokojen jak s 2.2 i-CTDi. Pri mem stilu jizdy a vetsiny cest po dalnicich vcelku vysokymi rochlostmi je spotreba obdivuhodna. Nebudu psat cislo, protoze dle meho nazoru vzdy zalezi na stilu jizdy, ale v porovnani s kouzelnymi TDI od VW jsem pri stejne jizde o cca 1,5 litru nize a to mluvi za vse.

--
9. Březen 2010 - 16:00
Ukrutnik
příspěvků: 227
bývalý majitel

No neviem, podla mna to nie je take zle, po 2,5 roku mam 2 bodky (jednu na kapote a jednu na A-stlpiku) ale obe su velmi male a ked auto navoskujem ciernym voskom tak ich nieje vidiet ani z blizka... Pritom jazdim denne, takze nad foliou som ani chvilku neuvazoval.

--
9. Březen 2010 - 9:25
rezz
Obrázek uživatele rezz
příspěvků: 300
5D 1.4 Comfort
mám od: 18.12. 2008

K tym dobancom na kapote... bolo to tu rozoberane uz vela krat, ja som ani nie po roku mal min 5 velkych az na zakladnu co bolo vidno, tak som nevahal zatrel farbou a dal foliu (este pred zimou). Som zvedavy ako bude vyzerat po prvej zime. Uz teraz som si fsimol,ze su tam nejake sramy vo folii a to musim povedat,ze nie som vodicom "lepicom" co sa lepi na kazde afto (mozno aj to je zle Směju se)

--
9. Březen 2010 - 8:18
next art
Obrázek uživatele next art
příspěvků: 160
5D 1.4 Comfort
mám od: 6.3. 2008

...taky s tebou bohužel, tedy bohudík nemohu souhlasit Difontaine. Na kapotě mám po 2 letech provozu (32.000 km) tři bodance od kamínků a na nárazníku žádný. Škoda že neni tak pevnej lak i na kapotě jako na nárazníku...to bych byl bez ztráty kytičky. Spojkový váleček jsem měnil já po roce provozu (vrzal) ale to je snad dnes problém všech novej aut (v mém okolí jsem to slyšel snad od šesti lidí od VW po Renaulta)a mě vrzal i u nového Yarise (mimo jiné závady)...Interier trochu povrzával, spray za stovku to zpravil a mám už rok pokoj...Semtam bouchne přední náprava (na díře), ale vzhledem k tomu na jakých jezdím silnicích se ani nedivím, ale neni to tak hrozný, možná protože jezdím na 16" gumách. Já jsem s autem zatím spokojený (doufám, že ještě dlouho budu)...asi jsem narazil na povedený kus....

--
7. Březen 2010 - 21:55
v-tec-inside
Obrázek uživatele v-tec-inside
příspěvků: 1883
5D 1.8 Executive
mám od: 10.11. 2006

Dodobana kapota, mam auto 3 roky a na kapote mam dva dobance, na prednom narazniku ani jeden. Vrzdanie plastov interieru sa da jednoducho odstranit, bolo to tu rozpisane. Vrzganie spojkoveho pedalu, mne sice nevrzgal, ale tusim tu niekomu menili spojkovy valcek. Hold najviac som nespokojny s podvozkom, ale uz riesim KW V2, lebo uz ma nebavi.

--
7. Březen 2010 - 21:18

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".