Servis Honda Praha Motol

Tak se musím s vámi podělit o zkušenosti s prací ve značkovém servisu v Praze v Motole. Nechal jsem si namontovat originální zahrádku za necelejch 13tisíc korun, která vyžaduje na instalaci zkrácení střešních lišt. Když jsem pak namontovanou zahrádku doma sundal ze střechy, nestačil jsem se divit. Lišty zkrácené každá jinak, takže dvě krytky sotva ty lišty překryly, a jelikož to zkracovali pilkou na kov, tak to bylo ještě na jednom místě odrápané, jak se mu nemohla zakousnout. A ve finále mi ještě na několika místech odřeli lak na střeše. A na té černé je to nádherně vidět. Když jsem to reklamoval, tak se to nejdříve snažili okecat, jako že je to vlastně v pořádku, a nakonec tedy lišty vyměnili za nové, ale né ze slkadu, ale z nějaké nabourané předváděčky. Co se týče laku, prej jsem si to udělal asi sám. Zajímavé je že to je odřené jenom okolo těch lišt, a auto je 14dní staré. Takže pokud se vám někomu vaše Honda porouchá, Servisu Honda Praha Motol se velkým obloukem vyhněte.

Vložil tom, 28. Březen 2007 - 20:53
 

2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel
--
12. Květen 2014 - 15:39
Tomy
Obrázek uživatele Tomy
příspěvků: 727
5D 1.8 Executive
mám od: 6.8. 2009

Posli im pisomne odstupenie od zmluvy Směju se Alebo upozornenie ze to urobis ak do 3 dni nedodaju papiere.. uvidis tu rychlost jednania Mrk

The power of dreams ...

--
21. Červen 2011 - 0:59
Rider
Obrázek uživatele Rider
příspěvků: 10
5D 2.2 Executive
mám od: 17.5. 2011

Tak sem musím dát varování před touto firmou, ještě ted jsem vyveden z míry z jejich jednáním Palec dolu
nejedná se sice o servis jako takový, jedná se o nakup ojetého vozu. Před měsícem jsem tam koupil civica a do ted nedorazily papíry, dle smlouvy měly dorazit do měsíce, bylo mi samozřejmě prodavačem slíbeno že dorazí určitě dřív....nic nedorazilo a 2 dny ležim na telefonu a jejich jednání je doslova otřesný! nikoho to nezajímá, každej má dovolenou, každej se odvolává na někoho jinýho a nikdo Vám nic neřekne. pak schválně neberou telefony. prodavač řekne, že má zákazníka, že nemůže mluvit...pak na recepci mi řekli, že má ten prodavač dovolenou atd. Podnikám a nikdy jsem se nesetkal s horší firmou!! stálo mě to už asi 40 telefonátů a furt hovno!! u nich bych si nenechal opravit ani kolo....a to jsem si furt na začátku řikal, že je to přeci Honda!!!!

takže ted mám auto, se kterým nemůžu jezdit, protože ty provizorní papíry maj platnost jen měsíc.

jsem zvědav, jak to dopadne, ale vypadá to na odstoupení od smlouvy, případně žalobu

HONDA MOTOL BlinkámBlinkámHovínkoNechápu

aktualizace:

opravdu neuvěřitelné a drzé jednání Hondy Motol pokračuje a i po smluvní době 30 dnů od koupě a asi 50 telefonátech nemám doklady k autu... více už psát raději nebudu, protože bych musel být velmi velmi sprostý!!!

--
20. Červen 2011 - 12:22
tom
Obrázek uživatele tom
příspěvků: 92
5D 2.2 Sport
mám od: 13.3. 2007

Když jsem se o tom bavil s člověkem od konkurence (nechci jmenovat) tak prej je to o nich známé. Blbé je že jsem to zjistil až osobně :/

--
30. Březen 2007 - 14:30
brouček
příspěvků: 67
5D 1.8 Comfort
mám od: 22.2. 2006

My tam jsme skoro každý týden s nějakou reklamací. Ono asi podle toho jakou maj náladu a nebo sčím se tam jede.... Ale todle je hustý. 14 dní starý auto a oni ti řeknou, že jsi si to na STŘEŠE poškrábal sám...

--
30. Březen 2007 - 13:36
tom
Obrázek uživatele tom
příspěvků: 92
5D 2.2 Sport
mám od: 13.3. 2007

Jo, to je on.

--
30. Březen 2007 - 0:30
tommykk
příspěvků: 357
5D 1.8 Sport
mám od: 4.11. 2006

Je to Motor Holding? V te zatacce?

--
29. Březen 2007 - 19:07

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".