Hledat |
Sekundární vedení vzduchu - levá žárovkaChlapi, měnil jsem potkávačku na straně u řidiče. Něco šíleného. Sundal jsem dle návodu "sekundární přívod vzduchu" a za boha to nemohl navlíknout zpátky. Už asi za ta léta guma ztratila pružnost a není tam přístup ani po demontáži baterky. Nějak jsem to tam nastrčil, ale není to utěsněné, spíš nacpané dovnitř s prohnutím. Chci se zeptat - vadí to něčemu? Nebo můžu klidně jezdit dál? Vložil H75, 13. Květen 2019 - 19:43
|
majitel jiné Hondy
Jako potkávačka u 1.8 je úplně v pohodě. Už jsem měnil na obou stranách a byla to vždy otázka chvíle. To třeba blinkr na straně řidiče, to byla jiná sranda
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Zkus to. Já měnil žárovky už 2x, a žádné hadice jsem kvůli tomu z motoru nevytahoval (ani baterku). Chce to jen trochu trpělivosti, a snést pár škrábanců na hřbetu ruky.
5D 1.8
mám od: 22.2. 2018
v provozu od: 22.2. 2018
Tak nakonec vyřešeno. Pomohlo namazání hrdla lubrikantem. Baterka musela ven. Příště zkusím tu žárovku vyměnit bez demontáže té roury, mohlo by se to povést.
5D 1.8
mám od: 22.2. 2018
v provozu od: 22.2. 2018
Tak nakonec vyřešeno. Pomohlo namazání hrdla lubrikantem. Baterka musela ven. Příště zkusím tu žárovku vyměnit bez demontáže té roury, mohlo by se to povést.
bývalý majitel
Vazelínu asi ne. Ale takový to mazadlo na těsnění odpadních trubek, aby šly zasouvat by se asi použít dalo...
5D 1.8
mám od: 22.2. 2018
v provozu od: 22.2. 2018
Nemáš na to nějakej grif? Napadlo mě zkusit to trochu namazat vazelínou. Jinak to tam nenarvu, pouze tlakem shora se ta trubka ohýbá...
5D 1.8 Comfort
mám od: 20.8. 2012
v provozu od: 26.6. 2007
Je to hlavně o rukou. Už jsem to dělal i bez demontáže baterky. Jen s uvolněním a odsunutím trochu bokem. A ta guma by měla být nasazena pořádně,jinak to nasává bordel z motorového prostoru.