Hledat |
Renalut Megane - je to možné ?Jel jsem včera za novým Meganem (sedan). Jeli jsme rychlostí ani ne 40 km/h po mokré silnici a ten Megan za sebou tak zvedal vodu a vířil ji, že jsem musel dvojnásobit odstup. To jsem v životě neviděl a to řídím auto od roku 93. Podobně víří vodu oktavie kombi, když jede 160 km/h. Ten krám neměl zadní zástěrky a byla vídět snad polovina zadního kola. Jak to že něco takového vůbec projde homologací a smí vjet na silnici ? Vložil Shi, 13. Březen 2008 - 21:55
|
5D 1.8 Sport
mám od: 6.10. 2006
Shi to nerob !!!! Predne zasterky v civica su uplna HOVADINA !!! ( jemnocitny prepacia ) Kazdy obrubnik, kazda vyssia prekazka ti bude sposobovat smrtelne muky a strach o integritu UFOna. Okrem toho ti to bude vysadzovat tie listy v podbehoch ... proste predne zasterky su blbost. Lebo nijako neovplyvnuju spinenie auta od prednych kol ( takmer nulove ). Ale zadne mam nainstalovane, a som s nimi spokojny. Par krat mi pomohli zachranit lak na narazniku pri cuvani k vysokemu obrubniku tynm ze sa obetovali
Len tolko a ja mavam vacsi strach s P407 ... uz mi do ufona trafili 2 a tak z nich mam lahku foobiu
Pepec
8G 1,8 SPORT Royal Blue Pearl
lovec UFOnov
5D 1.4 Comfort
mám od: 6.3. 2008
...souhlas s Mac...jo jo, já měl taky Yarise a ty proudy byly dost hustý...ale jednu výhodu to mělo...nikdo se mi v dešti nelepil na zadek...
bývalý majitel
Bohužel 2 sekundy jsou v praxi v situaci, kdy je město ve stavu dopravní špičky, nerealizovatelná utopie. Zastavil jsem za ním na semaforu a jeli jsme pak v koloně. Odstup byl takový, abych dokázal zareagovat na chování celé kolony - díváš se skrz auto před sebou a brzdíš když vidíš, že brzdí někdo v předu. Tohle bylo jet jako za dodávkou - skrz megana přes vodní vír (a moje neustále špinavé čelní sklo) nebylo vidět a místo odstupu 5 až 10 metrů jsem v koloně musel mít 15 až 20 metrů.
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
2 Shi : A to i při klasickém rozestupu 2s ?
bývalý majitel
Aby auto nemuselo mít zadní zástěrky, tak stačí aby konec nárazníku byl dostatečně nízko a dostatečně daleko od zadního kola atd. Ale tenhle nový Megane nic takového stoprocentně nesplňoval. U ostatních aut je víření vzduchu problém až při vyšších rychlostech, ale při rychlosti ani ne 40 km/h jsem to opravdu jěště neviděl.
Oktávku jsem použil jen jako příklad, který asi každý zná. Proti oktávce vůbec nic nemám, šlo mi jen o ten rozdíl - normální auto při 160 km/h, Megane při 40 km/h. Další důkaz, že frantící auta nevyrábí, ale tvoří.
Zástěrky poškozují aerodynamiku a tím i trochu zvedají spotřebu. Aerodynamika je asi ten důvod, proč se je výrobci snaží eliminovat. Já si na civika doobjednal přední zástěrky. Zadní doobjednám leda kdybych měl pocit, že se Civik vzadu neúměrně špiní, nebo až si prohlédnu jiného Civika na dálnici v dešti a uvidím něco co se mi nebude líbit.
obdivovatel
Stejně se chová Toyota Yaris... měl jsem jej a v děšti za mnou všichni stíraly jak o život
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
to Shi: To je dotaz na Ministerstvo dopravy nebo na Svaz dovozců automobilů.
Obecně lze konstatovat, že zástěrky na koncích podběhů vepředu i vzadu (ostravky: ve předku i v zadku) jsou velmi užitečným doplňkem a Civic je moje 1. auto, které je nemá, neboť už pár roků nejsou povinné. To je úleva Škodovce a prosadili to její lobbisté v Parlamentu, stejně tak jako prosadili zrušení povinných ostřikovačů světlometů. Škodovce to snižuje náklady a nám zvyšuje riziko v silničním provozu.
It´s kingweedly!
to Mac: Bacha na měkké i v mn. č. m. rodu!