15.unora 2011 jsem koupil a trochu premejslel co a jak zmenim a zacal postupne, podle toho co me "stvalo"
Hotovo
- instalace deniho sviceni pouzitim ztlumenych dalkovych (zatim pozitivni reakce, s policii bez uhony, STK nevim, budu az rijen / listopad, ale pravdepodobne predem vypnu, abych nedrazdil)
- vymena predni masky za GT, akvarko se me proste nelibilo
- vylesteno (nekdy kolem cervna 2011) a zaroven schovani lehke odreniny na zadnim narazniku a na zpetnych zrcatkach po puvodnim majiteli
- aktivace AUX na autoradiu
- instalace Keetec alarmu s pagerem, zatim bez zapojenyho dalkovyho startu, senzor polohy a naklonu + senzor otresu + ultrazvukovy sentor, alarm neni deaktivovan pri odemceni klicem, ale pouze dalkou a to bud original, nebo tou od alarmu Keetec, aktivovane automaticke odemknuti vozu pri vytazeni klicku ze zapalovani
- instalace Keetec senzoru BS800 (2xBS400) na predek i zadek, nemuzu si zatim vynachvalit
- pri montazi senzoru montaz bodykitu, trochu to flakam, mam za sebou pouze predek a zadek a prahy lezi opreny v garazi...
- instalace Parrot MKi9100 tak, aby vyuzival AUX vstup radia(cernobily resp. modrocerny display mi vyhovuje vic nez ten velky barevny v MKi9200)
- vymena parkovacek za LED o svetelnem vykonu priblizne 100lumenu, predtim jsem menil za nejaky "obyc" LED, vykon malej, tak jsem vratil zpet celoskla a ted tedy s uspechem pouzivam ty priblizne 100lumenovy LED, je to 9SMD LED
- montaz prahu z bodykitu (bude to zuzo, lidi s kterejma jsem s o tom bavil vedi proc)
- striknuti lemu kolem kol do matne cerne jako je striknut bodykit
- montaz taznyho zarizeni, kvuli lepsimu cestovani s kolama a moznost voziku, ktery doma mame - EDIT 01.05.2012
- doladeni bodykitu s origo lemama - zvetsi casti hotovo - EDIT 29.07.2012
- vylepsit osvetleni kufru - EDIT 11.10.2012
- Shiftlight - EDIT 24.11.2012 - demontováno a použito v RX8
- integrace nabijecky na mobil s vyvedenim USB v kastliku na bryle - EDIT 14.09.2013
- podvozek XYZ Racing SuperSport - EDIT 14.09.2013 - demontováno, vytekl zadní tlumič
- oprava nesviticiho "Trojuhelnicku" - EDIT 03.04.2015
- onboard kameraEDIT 20.05.2015
Co je v planu
- Vcelku nic zasadniho, na vymejsleni bekovin prisla jina hracka
- snizeni hluku atdEDIT 28.09.2015
Asi me uz opustila nutnost to resit
- predni horni rozpera (asi OMP?) - EDIT 02.05.2012 - zmena kategorie - EDIT 29.07.2012
- zapojeni senzoru kapoty k alarmu Keetec, vsechno mam pripraveno, i kabely protahly, jen dokoncit - zmena kategorie - EDIT 03.04.2015
- vymenit za led zarovky v SPZ - zmena kategorie - EDIT 03.04.2015
- vymenit za led zarovky ve vnitrnim osvetleni na strope - zmena kategorie - EDIT 03.04.2015
- vymenit za led zarovky v kufru a schrance spolujezdce - zmena kategorie - EDIT 03.04.2015
- dodelat automaticke prepnuti originalniho autoradia po signalu z Parrota o hovoru - zmena kategorie - EDIT 03.04.2015
- "hack" schranky spolujezdce, aby svitila pri otevreni a ne pri zapnutych svetel (kurnik fabie to umi a honda ne!) - zmena kategorie - EDIT 03.04.2015
- dotahovani oken asi pres dvoji impulz - zmena kategorie - EDIT 03.04.2015
- ovladani roletky strechy z keetec pageru - zmena kategorie - EDIT 03.04.2015
- ovladani sklapeni zrcatek z keetec pageru - zmena kategorie - EDIT 03.04.2015
- montaz specialni vybavy nebo uchyceni na specialni vybavu na foceni / toceni spanilek - EDIT 29.07.2012 - zmena kategorie - EDIT 03.04.2015
- elektricke stelovani tuhosti podvozku XYZ Racing SuperSport - EDIT 14.09.2013 - zmena kategorie - EDIT 03.04.2015
- schovana kamera vepredu / v zadu vozu pro zaznam ala cerna skrinka, ale nechci na sklo kus "bazmektu"
- instalace vykonejsiho klaksonu, vaham jestli extra tlacitko nekam, aktualni na "bezny pruserare" staci, ale treba vcerejsi ridic polske dodavky by si zaslouzil neco vykonejsiho
V den koupi uz v HK
Po instalaci bodykitu (predek)
Po instalaci bodykitu (zadek)
Po instalaci bodykitu (ze predu strana)
Bile LED v parkovackach - priblizne 100lm (9LED)
Tazne
Osvetleni kufru (s led)
Osvetleni kufru (bez led)
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Ale tomu motoru to realne neublizi, rozhodne ne vic nez kdejakemu jinemu. Nedava to smysl do sportovniho auta, ktery chces sportovne pouzivat (nahanet vterinky na okruhu), ale pokud chces jen proste rychlejsi daily auto, tak to relativne smysl dava.
Mimochodem i Wankel jde provozovat na plyn, sice vzhledem ke koncepci motoru a absenci ventilu a tak dale je rozumny ho provozovat na liquid (plyn v jeste kapalne fazi, tzn. bez reduktoru).
Kazdopadne j, tady to je ackoliv je to moje vlakno, tak si ho vlastne zasiram dobrovolne
Petr Žitný - LinkedIn
bývalý majitel
Nebavime se tady o nejake pritezi, ale o tom, ze to jaksi nedava do sportovnich aut smysl. A navic myslim, ze uz jsme to rozebirali v jinem vlakne...
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Tak, jezdim hodne, jezdim ale i hodne kratky trasy, takze nafta neni mozna / idealni. K20 v Ariel Atom je trochu jina vec a ano, tam by LPG bomba byla spis pritez
Co se paliva tyce, tak pouzivam i RX8 kde jsem se spotrebou 14-18L/100km, ale proste kdyz vis, ze musis jet treba 400km, tak nechces jet za 5kacku km
Petr Žitný - LinkedIn
bývalý majitel
Plyn do K20 ani nahodou...to je na hlavu uplne, resp. clovek co tak ucini to asi nema v hlave uplne srovnane - koupis si sportovni auto (a pokud ma nekdo s definici sportovni vuz problem, tak zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Sportovn%C3%AD_automobily). Take musis uznat, ze K20Z4 (K20A) je motor orientovany na vykon a je tak postaveny, ne na spotrebu (Proto se pouziva i v OPRAVDU sportovnich autech typu Ariel Atom apod...), kde pocitas s tim, ze ten motor chces obcas poradne prohnat a asi moc ani spotrebu neresis, protoze proc pak kupovat takove auto. Ale to je porad dokola. U klasickeho auta je plyn v poradku, pokud nekdo potrebuje usetrit a jezdi hodne.
příspěvků: 2249
bývalý majitel
to je akorat samy blablabla... Nedelej z toho auta neco co neni... LPG s tim funguje naprosto v pohode. Ohledne TypeR na LPG, jako proc ne, ten K20kovej motor to vydrzi a opet, neni to zadnej sportak, takze proc nemit TypeR s rozumnejma nakladama...
PS: mam doma i 2.8VR6 se 150kW taky na LPG a taky dobry
Petr Žitný - LinkedIn
5D 1.8 Executive
mám od: 10.11. 2006
a to ta fakt nemrzelo do vtecu narvat lpg ? To si mal dat do fabky. Sorry ale toto nepochopim, nic proti tebe, si sikovny chalan ako vidim na fore, ale toto by som honde a este sa k tomu verejne priznal, nikdy nespravil bezohladu na spotrebu. Ten motor robi hondu hondou, nech mu je zem lahka. No kup si type R a daj tam lpg ....
Why so serious ?
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Postupna civilizace a snizovani nakladu primelo k LPG, aktualne najeto cca 3000km na LPG. (za dobu neco lehce pres mesic)
V planu je demontaz shiftlightu a utlumeni auta.
Petr Žitný - LinkedIn
příspěvků: 2249
bývalý majitel
JardaBar: minimalne podvozkove to je o mnoho lepsi, ani ne tak ohledne komfortu, ale ty reakce a ty odpovedi od silnice... Uz jsem zkusil pomerne dost aut, ale nic me nesedelo tak moc. Uvidime casem, zatim jsem vic nez spokojen. S tim, ze motor musi ven, s tim jsem to kupova, radsi koupim auto pred repasi a zrepasuju at vim na cem jsem, nez opacne
v-tec-inside: nechpu proc
Petr Žitný - LinkedIn
5D 1.8 Executive
mám od: 10.11. 2006
grcaaaaam
Why so serious ?
3D 2.0 Plus
mám od: 1.10. 2014
v provozu od: 28.5. 2007
Dobrá infúze . Myslíš, že teď ten Wankel pojede aspoň trochu jako Honda???