Problém se spojkou - vliv otáček na vypnutí

Ahoj všem, pročítal jsem předešlé téma "Prokluzující spojka...", ale domnívám se, že můj problém je uplně jinde, proto jsem si dovolil nové téma.

Objevuje se mi zajímavý problém se spojkou. Při normální klidné jízdě, je vše v pořádku. Když ale začnu předjíždět, nebo jinak zvýším oztáčky nad cca 3,5 tis., musím téměř pokaždý našlápnout spojku dvakrát, aby vypnula. Vyměnil jsem pomocný válec a chystám se na hlavní (pedálový), ale nerad bych to dělal zbytečně. Po hodinovém vychladnutí auta je zase vše vpoho, klidně i celej den. Jak ale zaberu do otáček, tak to je zase v pasti. Příjde mi, že to jednoznačně souvisí s otáčkama. Říkal jsem si, že posilovač třeba při otáčkách vyžene bubliny do trubiček, ale spojka nemá posilovač. A navíc je to samostatnej okruh, takže posilovač brzd na to taky nemá vliv. Po výměně pomoc. válce jsem samože odvzdušnil. Známej řikal, esi to není hydraulický ložisko spojky, pak by to mohlo mít nějakou spojitost s otáčkama, ale to UFOun nemá (nebo ano?) Spojka má cca 80 tis., dával jsem tam Valeo kdysi. Zažil už někdo tenhle problém? Prohledával jsem dost, ale nic podobnýho jsem nenšel tady ani jinde.

Dík za váš čas, Daemon.
---
2.2 CTDi Sport, 2007

Vložil daemon, 24. Srpen 2016 - 11:33