Hledat |
problém s turbemtak včera jsem byl na chip, při testu výkonu bylo naměřeno pouze 80KW od původních 103KW bylo zjistěno spatný turbo,něco s regulačním ventilem.Po chipu má nyní výkon 99KW.Nemá někdo zkušenosti z opravy turba?Děkuji všem za připadné informace. Vložil raintran, 19. Březen 2014 - 11:47
|
5D 2.2 Sport
mám od: 31.10. 2012
v provozu od: 12.12. 2008
Tak pokud to je pouze ventil regulace, tak to není tak zlý . Občas se stane že se porouchá a může to dělat to co popisuješ.
5D 2.2 Sport
mám od: 14.5. 2013
v provozu od: 14.5. 2013
každopádně moc děkuji za informace...
5D 2.2 Sport
mám od: 14.5. 2013
v provozu od: 14.5. 2013
říkali pouze ventil regulace...
5D 2.2 Sport
mám od: 31.10. 2012
v provozu od: 12.12. 2008
Každopádně si myslím, že když to chipovali tak tu závadu museli vyčíst, neříkali něco konkrétnějšího?
5D 2.2 Sport
mám od: 31.10. 2012
v provozu od: 12.12. 2008
Pokud bude zanešený systém VNT tak to lze rozdělat a vyčistit. Pokud bude někde prasklá trubička vedení podtlaku tak ji vyměnit - lze to nahradit např. PTFE trubičkou. Pokud bude vadný aktuátor, nebo ovládací ventil podtlaku tak ty se musí vyměnit.
5D 2.2 Sport
mám od: 14.5. 2013
v provozu od: 14.5. 2013
uff to se mi ulevilo,motor olej vůbec nežere,žádný kouř....na diagnostice jsem jěště nebyl...ale půjdu...když bude problém pouze v regulaci,stačí turbo vyčistit že?
5D 2.2 Sport
mám od: 31.10. 2012
v provozu od: 12.12. 2008
Motor kouří a žere olej? Toho by jsi si jistě všiml... Pokud ne, tak nebude problém s ložisky... Myslím si že bude problém v regulaci turba, tj. v ovládání VNT - natáčení lopatek. (ale těžko říct když to člověk nevidí). Může to být buď zaseklým VNT vlivem nečistot, případně nějaká chyba ve vedení podtlaku k ovládacímu aktuátoru, např. prasklá trubička, prasklá membrána v aktuátoru, rozbitý ovládací ventil podtlaku... Na diagnostice jsi to měl? Já jsem z Brna, takže na dálku ti bohužel asi moc neporadím.
5D 2.2 Sport
mám od: 14.5. 2013
v provozu od: 14.5. 2013
no stalo se to ze jsem jel na 5.stupen na 4000 otacky a najednou to kleslo z niceho nic na 3500...pak jsem se ptal u chipu tak mi rekli ze to sami se stalo pri mereni vykonu...nevedel jsem ze je to nouzak...
bývalý majitel
raintran:
90 nebo 103 kW je prece rozdil jak hrom. Navic jsi psal o padani do nouzoveho rezimu, pak prece musis vedet, ze s autem neco v poradku neni.
Dany taky neni zadny specialista na turba, stejne jako Alda. Ty se bojis autorizovanych servisu, ze tam nechces zajet? Jinak tipy na ty overene a jejich adresy najdes v diskuznim tematu "Servisy", stejne jako kontakt na Danyho.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
5D 2.2 Sport
mám od: 14.5. 2013
v provozu od: 14.5. 2013
a na Danyho mate nekdo komtakt?