Hledat |
Problém s topenímZdravím. Jindy jedu (klidně druhý den po tomto problému) a teplota ihned vyleze na 4 čárky teploměru, už zhruba po ujetí 1km a Civic začne ihned topit krásně teplým vzduchem a problém se za celou jízdu neopakuje, ani když zastavím, vše je zase OK. Jezdím na benzin Shell V-Power -> 95 oktanový benzin s nějakou přísadou pro lepší studené starty a lepší chod pístu ve válci, čistí výfukovou soustavu, atd.... Ještě bych dodal, že když se mi stane ten první příklad, kdy po zahřátí klesne teplota, nesmím zastavit, jinak mi Civic úplně schladne. Zkoušel jsem nastartovat a nechat běžet. Po 30 minutách nastartovaného motoru se rafička teploměru na palubovce ani nehla, byla stále padená pod jako-by nulovou ryskou (když bych vytahl klíček, ručička by neměla kam klesnout). P.S.: Motorizace je 1.4 I-DSI - model 2007 (je to i u mého profilu) Vložil CNC, 18. Prosinec 2009 - 20:23
|
5D 1.4 Comfort
mám od: 1.11. 2008
Minulý týden jsem byl v servise a problém je vyřešen, byl to termostat, neotvíral se.Teď už je to v pořádku.
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
Jo teď jsem se díval že termostaty jsou rozdílné takže pozor při koupi.
1.4 a 1.8 benzín
Výška zdvihu: Nad 8,0 mm
Začíná se otvírat: 80-84 °C
Zcela otevřený: 95°C
------------------------------------------
2.2 diesel
Výška zdvihu: Nad 10,0 mm
Začíná se otvírat: 76-80 °C-
Zcela otevřený: 90°C (194°F)
3D 1.8 Sport
mám od: 2.4. 2008
svokor to mal na vectre,isiel som s autom aj 500 km po dialnici a nic,nevedel sa zohriat,az pri rychlosti cca 150km/h zacala teplota stupat ale ked prisla zapcha alebo nieco ze som znizil rychlost aj pod 100 tak uz zas bola rucicka teploty v modrom . . . no a vyriesil to nejaky snimac,vraj "halierova" polozka to bola.
"IF YOU CAN DREAM IT,
YOU CAN DO IT."
bývalý majitel
I kdyby se závada neprojevila, trvej na výměně termostatu. Cena by neměla být nijak horentní a s vysokou pravěpodobnost to je příčina všech problémů (nebo jeden z více problémů - kromě termostatu může být vadné i nějaké čidlo teploty).
5D 1.4 Comfort
mám od: 1.11. 2008
mastný povlak se mi nedělá, ale vždy, když začne teplota klesat, tak se mi začnou mlžit skla a to i přes zapnutou klimu
Ještě bych k problému dodal, že jsem měl komlikace i v létě, tehdy mi to ale až tak nevadilo. Musel jsem mít stále nastavenou teplotu na 28 stupňů (při venkovní teplotě zhruba 24), abych v autě neměl úplnou ledničku a i to bylo někdy docela chladné.
Abych to zhrnul - v zimě to moc chladí (netopí) a v létě to taky moc chladí (nastavím max. teplotu (tj.28) a v autě mám tak těch 22stupňů).
V pondělí se objednám do Brna do servisu a uvidím, co mi poví. Doufám, že mě nepošlou zpět, že se závada neprojevila.
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
Souhlasím s ostatními. Termostat drží do té doby než začne otevírat a když se otevře už se nezavře a kapalina pořád koluje tím ti de ta ručička dolů a když mš zaplou klimu na auto to ti ještě ochlazuje víc sem tam zapne ventilátor a víc ochlazuje (kdysi běžná poruch u Škodovek vadné termostaty)
Standardní termostat
Výška zdvihu: Nad 8,0 mm
Začíná se otvírat: 80-84 °C
Zcela otevřený: 95°C
3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009
moj prvy tip je tiez termostat... aj ked to moze byt viac veci... takze este pred tym ako zacnes cokolvek menit skontroluj, ci mas dost chladiacej kvapaliny.
Na celnom skle sa Ti zvnutra nerobi taky mastny povlak?
5D 1.8 Executive
mám od: 10.11. 2006
tapnem mozno blbost, ale mna napada termostat