Hledat |
Prisroubovani znackyMuze mi nekdo dat nejaky jednoduchy navod jak nejlepe prisroubovat znacku? Aktualne mam klasicke plsatove ramecky z autosalonu ale vzhledem k tomu ze mi jiz driv znacky ukradli chci je prisroubovat ovsem chci se vyhnout tomu ze nejak znacku pri vrtani poskodim a budu muset koupit za 800 novou. Vložil Fil, 14. Červenec 2013 - 20:32
|
bývalý majitel
Tak tak, nastesti zijeme v pravnim state a soukrome nazory pseudo odborniku nejsou pro nikdo zavazne pokud bude ale ovsem pseudo odbornik trvat na svem v dusledku se toto vzdy obrati proti nemu, uz jen proto ze zijeme v 21. stoleti a ze takovyto odbornik MUSI strpet zaznam jeho jednani. Dokazovani je potom uz jen formalita, pseudo odbornik prichazi o odmeny, pripadne pri vetsim pochybeni praci a tak to presne ma byt. Vsak my se to tady v te pseudo demokracii jeste naucime
majitel jiné Hondy
Nenapsal jsem nic jiného, než co říká prováděcí vyhláška, takže nějaký soukromý názor technika na STK nebo neznalého policisty je mi ukradený. Pokud bych takto přistupoval ke všemu a bál se ozvat, i když jsem v právu, tak bych za chvíli raději ani nevycházel z baráku
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
No vidíš a tys mi nevěřil.
A děkuju za nabídku práce. V Němčině bych to dal, ale mně se v ČR líbí. Neplánuju odtud utíkat do "lepšího" světa
bývalý majitel
Asi lepsi oddil, ten Lux....
bývalý majitel
Petr78:
nasel jsem si presne zneni zakona a neni to tak jednoznacne, nemuzou mne nic rict. Pokud maji sroubky hlavicky v barve odpovidajici barevnemu podkladu a nezakryvaji nektery z udaju, muze to byt (na predni casti vozu) alternativa ramecku. Samozrejme musi byt vzdycky videt ta zluta linka okolo, to je to nejdulezitejsi
Jesli mam RZ pod urovni narazniku, po tom nikomu nic neni. Znacka je pripevnena tak, ze se nemuze v beznem provozu (krome ev. nehody ) poskodit, uvolnit, ani upadnout.
Pokud chces radit mistnim zakonodarcum, staci rict. Muzu ti poslat odkaz na prislusne perzonalni oddeleni a v libovolne reci ze vsech 3 urednich (L, F, N) muzes zazadat o pracovni pomer.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Jo, zkus to říct na STK nebo silniční kontrole. Jistě budeš náležitě "odměněn"
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Bully: nechci se hádat, ale já ty značky vidím zároveň se spodní hranou nebo nad lízátkem. A proč má být zároveň se spodní hranou? Právě proto, aby nehrozilo její poškození
A vůbec, jak je možné, že zarytý odpůrce vrtání do SPZ jí provrtal?
Už to u vás není zakázané?
A omlouvám se za zkomolení názvu tvého autíčka.
bývalý majitel
Petr78:
ExiGe.
Kdyz uz sem davas ten odkaz, tak si vsimni, ze ma snad kazdy tu znacku castecne pod spodni hranou, jako ja. Kdyz ji das nahoru, tak si ubiras pristup vzduchu pro chladic. Zaroven riskujes, ze si poskodis splitter.
Nevim, kde jsi prisel na to, ze by mela byt spodni hrana znacky se spodni hranou narazniku, nikdo nic takoveho nenarizuje.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
majitel jiné Hondy
O tom, že značka musí být na místě určeném výrobcem není ve vyhlášce zmínka, můžeš si ji projít. To, na co ty narážíš, je jiná věc. V dalším bodě se tam totiž píše, že silniční motorová vozidla mají tabulku registrační značky umístěnu vpředu uprostřed, pokud není v technickém průkazu zapsáno její umístění vlevo. Takže posouvat nahoru dolů si ji můžeš, v tom rozmezí jak jsem psal, jak chceš, i když nebude přesně na místě, kde ji má výrobce. Samozřejmě za předpokladu, že bude konstrukčně uchycena tak, že ji při jízdě neztratíš.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Ta nálepka ale není legální.
Měl jí tam jenom proto, aby nehyzdil předek klasickou SPZ.
A na Exide by přední SPZ měla být správně tak, aby její spodní hrana byla zároveň se spodní hranou nárazníku.
Odkaz na google images
EDIT URL (zitnyp)