Hledat |
Příliš chudá směsMám civic rv. 2008, za poslední 3 tis km se objevila celkem 3x žlutá kontrolka motoru, vždy se auto předalo autorizovanému servisu, kde z počítače vyčetli chybu (příliš chudá směs), chybu vymazali a doporučili zkusit natankovat jinde, souvisle s touto chybou extrémně narůstá spotřeba paliva (na plnou nádrž odhadem asi 300 km při velmi pozvolném tempu), auto je značně cítit po benzínu. Nyní se tato chyba vyskytla opět (auto strávilo 10 minut v koloně popojížděním), tentokrát však doprovázeno cyklováním otáček na volnoběh mezi 700 - 1200 a problematickým rozjezdem, setkal se s tímto někdo ? Nechci nechat znovu mazat chybu a za 500 km mít stejný problém, rád bych tento problém vyřešil, vůz se snažím používat co nejméně, díky těmto a podobným nepříjemným zkušenostem. Vložil fry, 26. Říjen 2013 - 11:20
|
majitel jiné Hondy
No ale úplně to stejné se ti může stát i v autorizáku. Já jezdím jen do neautorizovaných servisů a nikdy jsem neměl problém. Napiš zhruba odkud jsi a on ti tu už někdo nějaký servis doporučí. Kdyby jsi byl z Brněnska, tak mám jeden servis, kde mi lambdu měřili.
náhodný návštěvník
Předpokládal jsem, že to změřit jde, u Toleda mi to kdysi změřili. Já vůbec netuším komu jinýmu auto svěřit, do nějaký garáže, co mi vrátí auto s odřeným nárazníkem a budu se s nima hádat, že to tak rozhodně nebylo, to opravdu nemám chuť. To už si raději tu chybu budu nechávat co 400 km jezdit vymazat.
majitel jiné Hondy
To se ani nedivím, že ti v autorizáku řekli, že to změřit nejde. Proč by to taky dělali, jsou to měniči dílů.
Pro info např.: http://www.youtube.com/watch?v=rj7yN3X66jw
náhodný návštěvník
Četl jsem ještě tento článek : http://repairpal.com/OBD-II-Code-P0171-and-P0174
Symptony co tam popisují celkem odpovídají, jako první řešení je SW aktualizace PCM, kontrola těsnosti sacího potrubí, MAF senzor..., pokud bude opravdu vadná lambda, tak to řídící jednotka pozná a vypíše jinou chybu než mám já, ale nevyznám se v tom, jsem tedy odkázán pouze na informace z autorizovaného servisu, kde mi také řekli, že lambdu není možné NIJAK změřit, vyměnit kus za kus, ale to mi přijde drahá sranda dát 10 tisíc za díl, který to může a nemusí být.
http://www.forum.fn2r.com.au/viewtopic.php?f=7&t=195 Tady píší, že selhávající O2 senzor (lambda) není u tohoto motoru zase tak netypická záležitost i při malém km nájezdu. Vypsané chyby pro lambdu však neodpovídají té mé.
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010
Na Peugeotu mě problém s chudou směsí dělala taky Lambda, ale tak velkou spotřebu to autí pak nemělo.
Ale třeba to závisí i na tom jak je Lambda nebo jiné součásti v háji. Chce to skutečně měřit tím osciloskopem.
majitel jiné generace
Tady o tom něco je:
http://www.igniter.estranky.cz/clanky/diagnostika-a-opravy/diagnostika-a-signaly-pcm-na-osciloskopu/lambda.html
A tady se píše o tom napětí : http://www.squadramoravia.com/manual/lambda-sonda/lambda-sonda-diagnostika.pdf
majitel jiné Hondy
Lambda se dá změřit osciloskopem, lepší servisy to umí, horší ti řeknou, že to nejde
náhodný návštěvník
To mi právě řekli, že změřit (ne)funkčnost se nedá (možná se jim do toho nechce ?)
majitel jiné generace
Měl jsi to v aut. servisu, ne? Tak to už je na nich aby na to přišli...Myslím že se to dá změřit podle napětí které z ní jde, najdeš to určitě na netu...
náhodný návštěvník
Předpokládám, že ano, ale rád bych si tím byl pokud možno co nejjistější (není to zrovna nejlevnější položka), na servisní kampani mi ještě napsali, že spojka je na výměnu (jediné co, tak vrže při sešlápnutí pedálu (to mi ale dělal i předchozí Accord 7g a spojku jsem měnil až za 40tkm od počátku vrzání), nezdá se, že by prokluzovala), auto má najeto 70 tis km, což mi na spojku i na lambdu přijde tedy dost málo. Děkuji za názor.