Hledat |
"Prežraná" podtlaková hadicaDiagnoza: zacalo sa to kolisavymi volnobeznymi otackami, neskor pri vyradeni do neutralu motor dochol, ked sa zohrial motor mal velmi nepravidelny chod (skoro ako na 3 valce) Pricina: "prezrana" podtlakova hadica od nejakej selmy s velmi ostrymi zubami tieto problemy sa tu riesia vo viacerych temach, mne pomohlo vymenit hadicu za inu (hrubsiu) a volnobeh sa nepohne ani o milimeter, motor si pradie ako svajciarske hodinky a pocitovo ovela lepsie ide do otacok, ktovie ako dlho som s tym jazdil zajtra cez den odfotim presne, ale je to hned prva hadica uplne hore za vekom motora Vložil ciky, 5. Květen 2014 - 20:01
|
5D 1.8 Comfort
mám od: 3.1. 2015
v provozu od: 12.7. 2006
´´Diagnoza: zacalo sa to kolisavymi volnobeznymi otackami, neskor pri vyradeni do neutralu motor dochol, ked sa zohrial motor mal velmi nepravidelny chod (skoro ako na 3 valce) Pricina: "prezrana" podtlakova hadica ´´
Ahoj, Ahojte, mám taký istý problém ako opisuješ ty, nepravidelný chod motora po zohriatí na volnobehu, až miestami akoby šiel na 3-4 valce. Ale všetky podtlakové hadice mám OK, klapku vyčistenú, sviečky nové pôvodné NGK IR, kde by mohol byť ešte problém ? vie mi niekto poradiť, komu sa to podarilo odstrániť inak ako podtlakovou hadicou? Za každú radu budem vďačný (y)
5D 1.8 Sport
mám od: 30.11. 2011
v provozu od: 24.8. 2006
Tak som uz trochu pojazdil s tou novou hadicou a zatial mi ani raz pri vyradeni do krizovatky nepadol a nasledne nevybehol volnobeh. Aj ked mne to robilo naozaj velmi malo takze zatial nerobim zavery.
Vsimol som si ale inu vec, fakt neviem ci to je placebo, ale logiku by to malo. Zda sa mi ze brzdy maju rychlejsi nastup. Najprv som myslel ze mi uz fakt sibe, ale potom som si uvedomil ze posilovac brzd bere podtlak zo sania a ak som tam mal dierky ten podtlak bol proste mensi, tak mal posilovac mensi ucinok.
5D 1.8 Sport
mám od: 30.11. 2011
v provozu od: 24.8. 2006
Tak som dnes bol pre hadicu v Honde a rovno som ju vymenil. Jak bol motor zohriaty, tak isla ta stara aj z toho spodneho uchytu pekne dole, nic som nakoniec nemusel narezavat.
Po par dnoch jazdenia vam poreferujem ci nastala nejaka zmena, bol som sa len kratkto previezt a nic zasadne som nepostrehol.
Ta povodna hadica bola na dvoch miestach prederavena, ale tie dierky boli naozaj strasne malicke, ked som ju naplnil vodou a fukal do nej tak bolo pekne vidno jak s tade striekala voda. Ked som druhy koniec zapchal a tahal ustami, tak tade nejaky vzduch presiel, ale fakt minimum. Neviem ale aky podtlak je v sani oproti tomu co som vyprodukoval ja
5D 1.8 Sport
mám od: 1.1. 2012
v provozu od: 1.5. 2007
tak ked bol motor zohriaty par sekund bol uplne nizko az to jemne dudnelo a potom trosku vyskocil do normalu a zase po par sek. zase padol a toto stale dookola ked som stal na mieste, az naraznik drncal
5D 1.8 Sport
mám od: 30.11. 2011
v provozu od: 24.8. 2006
CO znamena ze bol volnobeh cudny?
5D 1.8 Sport
mám od: 1.1. 2012
v provozu od: 1.5. 2007
no ja si myslim, ze tie male dierky narobia dost vela lebo s tou dierou auto dochlo po kazdom vyradeni do neutralu a volnobeh bol velmi zly, takze podla mna dokym tam boli tie dierky auto slo horsie a volnobeh bol tiez cudny, ale nie v takom rozsahu, to je moja teoria
5D 1.8 Sport
mám od: 30.11. 2011
v provozu od: 24.8. 2006
Nie, to je fakt ne take jemne zamastene, urcite tam olej netece. Stalo sa mi minule sice ze mi blikla na display nizka hladina oleja, ale podla mierky bola nad polkou, takze to bola len nejaka nahoda. A mozno to tam je len mastne ked mi tam stieklo trochu oleja pri vymene, kedze je to rovno pod nalievacim otvorom. Ak pojde v pohode povolit, tak skusim ten PCV ventil vybrat a kuknut v akom je stave, je to len obycajny jednosmerny ventil s pruzinkou, ale z klukovej skrine tade moze ist dost mastneho bordelu tak moze byt zaneseny.
majitel jiné Hondy
To KUBONE: a měl jsi mezi výměnami větší spotřebu oleje?
5D 1.8 Sport
mám od: 30.11. 2011
v provozu od: 24.8. 2006
Ano sak jasne ze ked bude nova tak tu staru odrezem a bude. Len je tam dole fakt zly pristup. Inak ta hadica je dole pripojena rovno na PCV ventil a v okoli toho napojenia je to akoby trochu zamastene, neviem ci tam niekde presakuje olej alebo co. Rozmysla som aj ze rovno preventivne vymenit aj ten ventil. Origo stoji cca 30€. Hadica vychadza okolo 8€.
Ja som tiez dost zvedavy ci bude nejaka zmena. Tie dierky su fakt tak malicke ze mozno to ani nieje problem. Kazdopadne ak je tam akakolvek diera ktorou pri podtlaku v sani dokaze nasat falosny vzduch tak to urcite robi bordel.
Ak si tam mal hentaku mega dieru tak jasne ze auto teraz musi ist lepsie. Sa cudujem ze ti to s hentakou dierou nehodilo kontrolku motora. Si musel jazdit na slusne chudobnu zmes, kedze cez hentaku dieru natiahne motor slusne mnozstvo vzduchu mimo merania prietoku.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.1. 2012
v provozu od: 1.5. 2007
ja planujem ist na zdvihak a cely motor pekne s baterkou skontrolovat vsetky hadice, inak ide tazko dole treba viac sily, ale pojde to moze byt, ze pocitovo auto lepsie taha? tie male dierky po tych zubkoch tam museli byt dlhsie lebo stale sa mi nejak nepozdavali tie volnobezne otacky