Díky, taky mám 90tkm.Motor je v cajku, no problem.Jinak aditiva neleju kvůli zamrznutí, ale hlavně kvůli tomu, aby se neusazovali sračky od nafty tam kde nemají.Co mám info, tak to opravdu pomáhá.Motor je čistší, no eliminuje se nějaký problém, když nafta není tak jak má bejt.Myslím, že zde v ČR nafta je už taky ok.Bohužel ale nevěřím těm aditivovaným naftám natolik, tak si to tam leju sám.Vím že to tam je a jsem v klidu.Svého času ude LHAL i Shell. http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-benzina-prekvapila-shell-zklamal-fxl-/automoto.aspx?c=A080915_145641_automoto_fdv
Taky už to změnili a je to SKORO stejné jako v zahraničí.
--
23. Září 2011 - 10:21
Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel
TECH napsal:
Díky za info, jinak kolik máš na motoru nejeto a jak jsi s ním spokojen?Leješ do nafty aditíva?
Ted s Acco jezdi vicemene uz jenom zena nebo ho mame na dlouhe dalnicni presuny (Nemecko, kdyz je volno tak 180-200). Kdyz s nim jezdim ja tak se snazim vymetat pavouky z vyfuku , aby se auto obcas vubec poradne protahlo. Kilometry ted co uz mame pres rok 2 auta moc nepribyvaji, je tam cca 90 tkm (v provozu od 12/2007, koupili jsme ho jako rocni ojetinu s minimem km). Motor i cele auto slapou jako hodinky, mezi vymenami oleje jsem ani jednou nedolival, aditiva nepouzivam. Zase ziju a tankuju v Lucembursku, v zivote se mi nestalo ze by mi zamrzla nafta, ze by se tu objevilo nekvalitni palivo vubec a na vsechny zdejsi PH najedu se stejnym stylem jizdy vic km nez kdyz jsem v CR
Ted jsme s nim byli ve Frankfurtu a svagr si myslel ze je to benzin , proste kultivovany relativne tocivy motor s uzasnym linearnim prubehem vykonu (dostatecneho, ale s lehcim Civicem to pochopitelne musi hybat lip), normalni spotrebou (kdyz na to slapu tak to proste zere, zazraky se nekonaji- ale dlouhodoby prumer bez hlidani spotreby a nasim stylem jizdy myslim nejak pod 7,5 l., s 2,4i bych jezdil za 12 ). Auto si chceme nechat dlouho, ohrati a dochlazeni je alfa a omega.
Nevim co rict vic, proste vsechno jede jak ma (navic Accord je porad japonska kvalita) Snad to tak vydrzi co nejdelsi dobu.
________________
--
22. Září 2011 - 22:21
TECH
příspěvků: 726
bývalý majitel
Díky za info, jinak kolik máš na motoru nejeto a jak jsi s ním spokojen?Leješ do nafty aditíva?
--
22. Září 2011 - 18:34
Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel
Tak vidis, vyjde to na docela podobne penize.
Mnozstvi mas uvedene v manualu, ale pokud ho nemas tak mi pro stejny motor v Accordovi (mam poface, takze taky 6-stup. prevodovka) pisou 2,2 l. potrebnych pro vymenu. Takze si kup bud rovnou 3 litry nebo navstiv ten servis Honda a nech si potrebne mnozstvi natocit do kanystru.
Nechaval jsem menit prevodovy olej jenom v CTR (kde by se mel navzdory planu udrzby menit daleko casteji, zalezi na pouzivani ale pry tak po 20 tkm), 2 l. MTF III. (k dostani jenom v Honde) me prisly tusim na necelych 30€ a k tomu si pricti praci kolik ti uctuje servis. Mne toho ale delali zrovna vic, takze netusim kolik casu to zabralo (stejne museli odmontovat kryt motoru uz kvuli motorovemu oleji atd.).
bývalý majitel
Díky, taky mám 90tkm.Motor je v cajku, no problem.Jinak aditiva neleju kvůli zamrznutí, ale hlavně kvůli tomu, aby se neusazovali sračky od nafty tam kde nemají.Co mám info, tak to opravdu pomáhá.Motor je čistší, no eliminuje se nějaký problém, když nafta není tak jak má bejt.Myslím, že zde v ČR nafta je už taky ok.Bohužel ale nevěřím těm aditivovaným naftám natolik, tak si to tam leju sám.Vím že to tam je a jsem v klidu.Svého času ude LHAL i Shell.
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-benzina-prekvapila-shell-zklamal-fxl-/automoto.aspx?c=A080915_145641_automoto_fdv
Taky už to změnili a je to SKORO stejné jako v zahraničí.
bývalý majitel
Ted s Acco jezdi vicemene uz jenom zena nebo ho mame na dlouhe dalnicni presuny (Nemecko, kdyz je volno tak 180-200). Kdyz s nim jezdim ja tak se snazim vymetat pavouky z vyfuku , aby se auto obcas vubec poradne protahlo. Kilometry ted co uz mame pres rok 2 auta moc nepribyvaji, je tam cca 90 tkm (v provozu od 12/2007, koupili jsme ho jako rocni ojetinu s minimem km). Motor i cele auto slapou jako hodinky, mezi vymenami oleje jsem ani jednou nedolival, aditiva nepouzivam. Zase ziju a tankuju v Lucembursku, v zivote se mi nestalo ze by mi zamrzla nafta, ze by se tu objevilo nekvalitni palivo vubec a na vsechny zdejsi PH najedu se stejnym stylem jizdy vic km nez kdyz jsem v CR
Ted jsme s nim byli ve Frankfurtu a svagr si myslel ze je to benzin , proste kultivovany relativne tocivy motor s uzasnym linearnim prubehem vykonu (dostatecneho, ale s lehcim Civicem to pochopitelne musi hybat lip), normalni spotrebou (kdyz na to slapu tak to proste zere, zazraky se nekonaji- ale dlouhodoby prumer bez hlidani spotreby a nasim stylem jizdy myslim nejak pod 7,5 l., s 2,4i bych jezdil za 12 ). Auto si chceme nechat dlouho, ohrati a dochlazeni je alfa a omega.
Nevim co rict vic, proste vsechno jede jak ma (navic Accord je porad japonska kvalita) Snad to tak vydrzi co nejdelsi dobu.
________________
bývalý majitel
Díky za info, jinak kolik máš na motoru nejeto a jak jsi s ním spokojen?Leješ do nafty aditíva?
bývalý majitel
Tak vidis, vyjde to na docela podobne penize.
Mnozstvi mas uvedene v manualu, ale pokud ho nemas tak mi pro stejny motor v Accordovi (mam poface, takze taky 6-stup. prevodovka) pisou 2,2 l. potrebnych pro vymenu. Takze si kup bud rovnou 3 litry nebo navstiv ten servis Honda a nech si potrebne mnozstvi natocit do kanystru.
________________
bývalý majitel
Mají ho tady:
http://www.sportovniautodoplnky.cz/originalni-olej-honda-do-manualni-prevodovky-1-l/
Ale nevím kolik je ho potřeba....
bývalý majitel
Nechaval jsem menit prevodovy olej jenom v CTR (kde by se mel navzdory planu udrzby menit daleko casteji, zalezi na pouzivani ale pry tak po 20 tkm), 2 l. MTF III. (k dostani jenom v Honde) me prisly tusim na necelych 30€ a k tomu si pricti praci kolik ti uctuje servis. Mne toho ale delali zrovna vic, takze netusim kolik casu to zabralo (stejne museli odmontovat kryt motoru uz kvuli motorovemu oleji atd.).
________________