Hledat |
Přenechám úvěr na Hondu Civic 2.2 i-CTDiPřenechám úvěr na Hondu Civic 2.2 i-ctdi. Nevyzaduji odstupne, naopak … nabizim 50.000Kc za prevzeti! Diesel. najeto 27.000km. barva milano red (červená). výbava sport + navíc k výbavě: parkovací senzory, mechanické zabezpečení construct, střešní nosič, boční, přední a zadní lišty. letní pneu michelin 225/45 na originál honda alu discích r17 + zimní 205/55 na originál honda ocel discích r16. v provozu od července 2009, kupovaný v salonu honda-roudnice n.l. 1 majitel. servisní kniha. úvěr je u společnosti essox. splátka 8192kč + pov. ručení & hav. pojištění. jíž zaplaceno 20 splátek. zbývá doplatit 64 splátek. vhodná nabídka pro ty, kteří nemají hotovost a stejně by museli brát úvěr v bance. nepožaduji odstupné! v záruce ještě 3 roky! důvod prodeje: nevyužiji, mám služební auto. perfektní auto jak pro zábavu, tak pro rodinu. krásné a bezpečné, silné a úsporné, kompaktní a prostorné a variabilní. Fota zde http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/honda/civic/8734613 Vložil vadik, 10. Duben 2011 - 12:38
|
5D 1.8 Sport
mám od: 10.3. 2008
Myslim, ze mas pravdu v tom, ze pri totalke, pripadne ukradnutiu zaplatia tu istu sumu. Ale pri oprave to uz tak byt nemusi. A to je pre mna dolezitejsie, lebo skor mi ho niekto suchne/buchne ako ukradne.
to Ivoos: ja som riesil havarijnu poistku. Tam sa mi iba raz stalo, ze som musel doplacat, lebo vraj to servis prestrelil s fakturou. Vraj maju tie iste tabulky a im to vyslo menej aj s 10% toleranciou, ktoru tam davaju.
Tymto som reagoval na prispevok, preco pocitaju poistku z ceny noveho auta a mala by byt +- rovnaka, ci ma auto 1 ci 5 rokov. Netvrdim, ze je to pravy dovod, ale nejaku logiku to ma.
5D 2.2 Sport
mám od: 12.6. 2009
Prodam za 360.000Kc
bývalý majitel
1) zadny rozdil ve tvuj nepropsech pri oprave auta podle pojistovny nikdy nevznikne nebot mas auto opravene z novych dilu takze se jeho cena zvedla (to ze praxe je takove, ze nabourane a opravne auto ma zpravidla hodnotu nizsi protoze je hure prodejne pojistovnu nezajima, ji zajima to, ze mas nove tlumice, plechy, disky, pneu, proste vse co bylo stare a ted je nove a vydrzi ti dele a samozrejme pojistovna pocita s tim, ze to delal profi servis a vse opravil tak, jako by to bylo nove),takze veta ,,auto uz nema hodnotu ako predtym, plnenie nestacilo na plnu opravu auta, musel si nieco doplatit za opravu,, nikdy nastat nemuze, pokud by nekdo mel auto v hodnote 200t a oprava by stala 300t, tak je to totalka a pojistovna proplati jen tech 200t a od toho jeste odecte cenu vraku takze klidne i 170t a jste v pr...
2) vinik pokud ma zaplaceno povinne ruceni, tak je naprosto mimo kontakto s vama. Proto si kazdy z nas toto povinne ruceni plati, aby nemusel nikdy nikomu nic doplacet na opravu auta, nebo poskozeni komunikace a podobne, jedine ze by, pokud zpusobi nehodu, presvihl limit (18,36,72,100mil dle uzavreneho pov. ruc,). Vsechno jednani s poskozenym tykajici se nakladu na opravu vozidla nebo i silnicni komunikace vede jen pojistovna vinika a ta jedinna potom muze od vinika vyzadat nejakou castku zpetne k proplaceni, pokud je tam treba ten alkohol, ale to vas jako poskozeneho vubec nezajima.
Ten nize popasny priklad s moznou stratou 50t je z pohledu zakona v poradku. Ta ztrata totiz zadna neni, vy mate opraveno auto z novych dilu. To ze jset se o to nestali, nikoho nezajima.
Toto je realita, ktera je v naprostem souladu se zakonem. Proto se u hav. poj. muzete rozhodnou pro variantu nove nebo obvykle. Jine to je pokud zadate nejakou jinou nahrady skody jako zdravi, ztrata vydelku atd, tam samozrejme muzete jit k soudu a vinika oholit dohola. Bohuzel na opravu vozidla se to nevztahuje. Opakuju zadna ztrata nevznika, nebot mate nove neamortizovane dily na aute, takze je auto cennejsi a to vam nikdo proste zadarmo neda.
Proto se zda vyhodnejsi varianta jit do rozpoctu, ale tam je riziko, ze to likvidator spatne odhadne a vy pri oprave svepomoci zjistite, ze na aute odeslo i neco dasliho co na prvni pohled a prozkoumani likvidatorem nebylo videt (treba v motoru)takze limit nestaci, to mate pak ale smolika, protoze jste se uz s pojistovnou vyrovnali. Takze ani tato varianta neni bez rizika a ne vzdy se na ni da vydelat.
Pro vice info si zavolejte na nejakou infolinku.
5D 1.8 Executive
mám od: 6.8. 2009
Ivoos - s tvrdenim, ze od vinnika nedostanes peniaze, ktore nestacili na plne pokrytie vzniknutej skody, nesuhlasim. Treba zalovat o nahradu skody, potom rozdiel, ktory predstavuje realnu skodu ktora ti vznikla (ktoru nepokrylo plnenie poistovne) od neho vies dostat. To ze ma poistenu zodpovednost nevylucuje jeho zodpovednost za skodu v zmysle Obcianskeho zakonnika (kazdy zodpoveda za zavinene protipravne konanie). Rozdiel preto musi uhradit, ak nedostatocnym plnenim od poistovne ti vznikla v dosledku protipravneho konania skodcu skoda (auto uz nema hodnotu ako predtym, plnenie nestacilo na plnu opravu auta, musel si nieco doplatit za opravu a pod.)
The power of dreams ...
bývalý majitel
Rika se tomu,, Korekce nakladu na opravu,, neboli ,,Srážka z pojistného plnění za zhodnocení vlastního vozidla opravou (amortizace),,.
Pojistovna to vyzaduje vzdy kdyz se na ,, stary nebo moc ojety,, vuz montuji v ramci opravy nove dily. Amortizace se nevztahuje pouze na praci,lak naklady za usly zisk, zapujceni vozidla a par dalsich veci, avsak bohuzel se vzatuje na ty nove dily.
Da se proti tomu pojistit v ramci hav. pojisteni a termin je ,, na novou nebo obvyklou cenu,,. To muze byt pripad chysney, vadika a dalsich. Vyse pojistky je vsak vyrazne rozdilna.
Pokud nezavinis nehodu a jde to z pov.ruc. vinika, tak pojistovna vzdy proplaci cenu obvyklou, to je se zapoctenim amortizace, takze jako poskozeny na to zejmena u starsiho auta na ktery budou montovany jakekoliv nove dily muzes hodne doplatit. S vinikem ty uz v kontaktu nikdy nebudes, za nej bude s tebou jednat vzdy ta jeho pojistovna.
Priklad:
Nezavinena nehoda a naklady hradi pojistovna vinika. Mas auto 5let stare v cene 200tis a opravu odhadne likvidator na 100tis. rozpocet likvidatora podotykam, je spojeny pouze s opravou auta (neni vzde zahrnut treba usli zisk, nebo zdravotni leceni)je nizssi nez obvykla cena auta, takze se nejedna o totalku a poj. ti navrhne bud proplaceni svepomoc (da ti tech 100t na ucet a delej si co chces) nebo na fakturu (auto musi do servisu a poj. proplati pouze fakturu a to i v pripade ze bude vysledna cena 190tis protoze zahrne i treba zapujceni nahradniho auta). A ty si vyberes. (u aut na leasing musi souhlasit s vyberem leasingovka). Pokud dostanes hotovost, tak si to nechas opravit jak chces a kde chces a muzes na tom klidne vydelat. Pokud si vsak vyberes fakturu a tam bude vysledna cena 190tis, z toho 100tis ND a zbytek prace, lak, zapujceni nahradniho auta atd, tak tech 100tis ti riznou cca o 50%. A ty prakticky prodelas 50tis, ale zase podle poj. navysis cenu vozu.
V tomto pripade ti rozdil 50tis muze doplatit tvoje hav. pov, ruceni (pokud to mas ve smlouve) jinak ty penize uz neuvidis a po vinikovi nemas sanci cokoliv dostat. Po nem muze vymahat naklady pouze jeho pojistovna a to pouze v pripade, ze v tom byl treba alkohol, nebo to udelal umyslne atd.
Jinak vsechny tyto podrobnosti, si muzes procist kdekoliv na netu, staci zadat termin korekce nakladu na opravu a uvidis ze i kdyz jsi v tom naprosto nevinne, tak muzes pekne prodelat, protoze proste to navyseni ceny auta ti nikdo neproplati a pri tom vsichni vedi, ze cena auta po bouracce spis klesne i kdyz na nem bude polovina novych dilu.
Prvotne jsem psal komentar do tohoto vlakna z duvodu, ze se tady strhla hadka tykajici se ceny pojistky. Chtel jsem jen rict, ze bez znalosti smlouvy, nelze hodnotit zda je neco vyhodne nebo nevyhodne, tudiz se absolutne nema cenu hadat a hodnotit to. Podotykam,ze kazda varianta je vzdy vyhodna pouze pro pojistovnu a je uplne jedno kolik platite, bohuzel na presvedceni zakaznika, ze je to vyhodne zejmena pro nej, je zalozen pojistovaci bussines.
5D 1.8 Sport
mám od: 14.2. 2008
Tak s tím proplácením jak je níže uvedeno bych nesouhlasil. Maximálně při úhradě z povinného ručení viníka by to pak mohla doplatek pojišťovna vymáhat na viníkovi ale ne já ze svého nebo havarijní pojistky. Alespoň se mi to nikdy nastalo a ani naopak. Přivlastním zavinění a úhradě z mého povinného po mě nikdo nikdy nic nechtěl, i když jsem babořil do staré plečky a rozhodně si to neopravoval sám. Tak Ti člověče nevím, ale asi jak u které pojišťovny . Sou to hrozné ..... .
bývalý majitel
Jen pro upresneni:
Amortizace se zapocitava u aut, ktera jsou vice jak 2 roky stara, nebo maji najeto vice jak 100t km. (co nastane driv). Amortizace se vztahuje na vsechny nahradni dily, nezvtahuje se na praci a na lak. Amortizace se pocita na zaklade aktualni ceny ojeteho vozu na trhu.
Takze pokud auto nabourate tak pojistka vzdy hradi opravu pouze se zapoctenim vyse popasnych pravidel amortizace. Z toho plyne ze u starsiho auta, nikdy pojistovna nezaplati plnou castku, kterou pozaduje servis (dochazi totiz k navyseni hodnoty vozu z duvodu pouziti novych dilu). Je jedno, jestli to je vasi vinou a oprava bude hrazena z vasi hav. pojistky nebo to neni vasi vinou a je to hrazeno s pov. ruc. vinika. Pokud to vsak neni vasi vinou a povinne ruceni vinika nepokryje celou opravu, tak ty naklady muzete dorovnat z vasi hav. pojistky. Pokud to vsak je vasi vinou a vase hav. poj. to cele nepokryje, tak mate smulu. Je mozne ze chysney ma tuto variantu v pojistce zahrnutou a proto je vyssi, ale to je ciste spekulace.
Taktez plati, ze pokud v jednom roce auto rozstrelite 2x a soucet 1 a 2 opravy prevysi hodnotu vozu, tak vam pojistovna toto prevyseni uz neproplati a muztet na to pekne doplatit, zejmena pokud prvni nehoda bude hodne draha. Mozna ma i tohle chysney v pojistce, ale zase spekulace.
Tim chci jen rict, ze se neda hodnotit vyhodnost a nevyhodnost pojistky, pokud pred sebou nemate smlouvu a nevite co vsechno pojistka zahrnuje.
V kazdem pripade vzdy plati, ze pojistka je vyhodna vzdy pouze pro pojistovnu, jinak by neprezila.
A proto mam svoji Hondicku taky poradne pojistenou, aby nahodou ty nase pojistovny nezkrachovaly.
bývalý majitel
No nevím oni pojišťováci mají vždycky plnou hubu keců a umějí to okecat, tomu co říkaš moc nerozumím, ale imho by to platilo jen při totálce..... a teď mi vysvětli jak to když ti to ukradnou?Někdo platí pojistku 20 000 kč(musí dle dohody) a někdo 10 000 kč.(každý rok snižuje)Oba dva dostanou stejně.
5D 1.8 Sport
mám od: 10.3. 2008
To je sice pravda, ale ta cena je stale rovnaka preto, lebo v pripade opravy dostavas nove nahradne diely. Takze tymto sposobom pocitaju hodnotu tychto dielov. Mne bolo vysvetlene, ze mi to sice mozu poistit na nizsiu sumu (napr. faktura za nove auto kupene lacnejsie v zahranici), ale v pripade opravy mi plnenie znizia o urcity malus.
bývalý majitel
No právě, každej řešíme jinou situaci.Jinak pojistky jsou všude +- stejné...pokud si auto pojistiš na nějakou částku např na 500 000 kč a to stojí 15 000 / rok (příklad) , tak za dva,tři,čtyři roky cena auta klesne na 250-150-100 000 kč,ale ty platiš po celou dobu 15 000.Pokud se něco stane, tak ti vyplatí jen těch cca 250 000-potažmo relanou cenu v daném časové ose.A to je to co "kritizuji".Každej rok se to dá pojistit za mnohem menší částku s tím že stejně dostanu tu samou částku, jako ten kdo platí těch 15 000.To je velký prodělek...