Ahoj klubaci,
vypada to, ze jsem konecne nasel uchazejiciho Civica 1,8.
Laickym okem jsem krome par kosmetickych zalezitosti nic zasadniho nenasel a zda se mi OK, ale byl bych rad, kdyby mi to rekl i jeste nekdo jiny.
Proto poptavam cloveka z Prahy a okoli, ktery uz nejakeho toho Civica v 1,8 videl a ktery by se v pristim tydnu (od 17hod+) zasel se mnou podivat jeste jednou a rekl "Vse vypada jak ma", "Tohle nevypada jak ma", "Tohle se chova jinak, nez by melo", "Tohle se bude muset akutne vyresit/vymenit/opravit a bude to radove za tolik", "Tohle te bude cekat", atd.. Proste jenom zevrubna prohlidka nekoho, kdo uz to nekdy delal.
Za tuhle trictvrtehodinovou praci nabizim odmenu 1000kc a to si myslim, ze je dobra hodinova sazba.
Kecalky "vsude jsem byl, vsechno znam" nepotrebuju, potrebuju objektivni pohled na vec.
Pokud se tu nekdo takovy najde, klidne do zprav, nebo sem. Diky.
5D 1.8 Sport
mám od: 24.3. 2015
v provozu od: 1.11. 2009
Ahoj,
nevím, jestli tahle informace o Hondě ze Zlína exkluzivní pro kolegu níže, ale kdyby nebyla, mohl bys mi prosím o autě sdělit víc informací (rok, km, cena)? Taky se po C8G poohlížím.
Díky,
SZ
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Ahoj, měl bych kontakt na majitele červené 1.8 Executive přímo ve Zlíně. Zároveň ho i prodává. Je to fanda značky a Civica kupoval na přechodné období po prodeji ACCORDA 8g. Pokud by ses chtěl na auto podívat a projet se ozvi se na SZ.
obdivovatel
Vlákno oživím s trochu jiným dotazem...
Mám v plánu koupit Civica, proto sháním majitele 1.8 Sport z okolí Zlína, který by měl čas na menší projížďku a popovídání si o autě.
Nikdo z mých známých Civica nemá, autobazary v okolí taky nic, potřebuji se v autě projet a zjistit jestli mi bude sedět atd.
Prosím o kontakt do privátních zpráv.
Nechci to zadarmo, takže proplatím projetý benzín + nějaká dobrá slivovice nebo finanční dohoda
bývalý majitel
Na cisteni je mistr Matej Veprek, co se plynu tyce tak pokud mluvis o klimatizaci a chladicim mediu tak to si asi najdi nejde podle ceny, manualni prace je tom minimalni jde jen o to jakou maji masinu co to plni a ty maji vsude skoro stejne.
5D 1.8 Sport
mám od: 30.9. 2014
v provozu od: 23.6. 2007
Sebehlo se to kvuli casovem pressu trochu rychleji, takze jsem dneska vyzkousel Jarov.
Jak rikate, moc dobry pocit to ve mne celkove nezanechalo, uz jen to, ze jsem nemohl mluvit s mechanikem, ale jen s prodejcem a ze to trvalo skoro hodinu a pul.
Ale tak lepsi nez nic, stalo to 680kc, aspon mam vypis z diagnostiky a lepsi pocit, kazdopadne znova tam nepujdu.
Diky vsem za rady, v dalsi fazi se vas budu ptat snad uz jen na prijemne vylepseni jako treba jak si udelat vystup AUX, zatmavene folie a predni masku.
Kdyzuz jste tady, nedali byste mi nejaky tip v Praze na mokre cisteni interieru a vydezinfikovani klimy s doplnenim plynu?
příspěvků: 5047
bývalý majitel
No Jarovu bych se asi i vyhnul, nemám valného mínění o tomto servisu.
Možná by šlo se domluvit s tímhle mechanikem z Chodovské Hondy, H-C: -> petk@.
Já sám si nedovolim ojetinu nějak závazně posoudit a navíc už si chování seriového 1,8 5D moc nevybavuju...
bývalý majitel
Když už, tak Roudnici (vzhledem ke kvalitě servisu), alespoň auto projedeš, benzín prodejci případně zaplatíš.
5D 1.8 Sport
mám od: 30.9. 2014
v provozu od: 23.6. 2007
Tak to nakonec asi vyresim autorizovanym servisem - zkusim Hondu na Jarove, tak snad to za to bude stat.
5D 1.8 Sport
mám od: 30.9. 2014
v provozu od: 23.6. 2007
Mam to podobne, Cebii jeste nemam, jen tu "zakladni", zadarmo. Vypis ze servisu ano, vse souhlasi podle toho, co rekl.
Snazil jsem se koukat na co jsem mohl, ale muze se stat, ze koukam na vadnou vec a zkusene oko to odhali, moje ne.
Ma to asi 115t. a vsechno tomu i odpovida, ale nejlepsi je videt to na miste. Tlumice a spojku posoudit nedokazu vzhledem k tomu, ze jsem nesedel v zadnym delsi dobu, nez 15 minut, proto bych rad nekoho, kdo s nim ma zkusenosti.
Je to Praha Ladvi, primo na metru, pomerne snadny pristup vcetne parkoviste. Nepotrebuju zadna zavazna stanoviska ani zaruky, jen strizlivy pohled a objektivitu.
bývalý majitel
Hlavní je mít Cebii, log z Honda servisu a dobré oko.
Prohlédnout lícování plechů a nárazníků, zrnitost laku, hlavičky šroubů, víčko oleje, tlakování hadic, atd atd...je tu spousta lidí co stav "neřeší" vůbec, tak nějak normálně, nebo extrémně.
Záleží jak moc ti na autě záleží. Já osobně jsem bouračku nechtěl, nechtěl jsem ani druhého majitele, tuning, křídla, samolepky, jiný kola a ani bez servisky atd.
Záleží kolik to má natrkáno: spojkový váleček, tlumiče kolem 90tisíc mohou být na výměnu, lamelu a záběr spojky by to taky chtělo zkusit, bohužel každá věc co přehlídneš pak stojí jen zbytečné peníze.
Napiš kde v Praze, někdo to má třeba kousek a koukne ti na to i zadarmo.