Hledat |
Pískání brzdPri popojizdeni v kolone mi jemne piskaji brzdy. Kotouce mam puvodni, v dobre kondici. Predpokladam, ze jde o njk bordel nb kaminek, ktery se tam dostal. Dnes v noci jedu streku do Italie, muzu v klidu jet? Nebo bych mel jeste predtim brzdy rozebrat a vydrhnout kovovym rejzakem? Mam paranoidni strach, ze kdyz to jemne piska, logicky se to obcas dotyka... nemuze vzniknout problem? Nebo resim malichernost? Vložil Humidor, 9. Duben 2010 - 10:12
|
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Asi někdo při výměně udělal nějakou chybu.
Je možné, že destičky nechodí volně ve třmenu.
Takže rozebrat, zkontrolovat, vyčistit, namazat, složit a nepískat.
majitel jiné generace
no mam tiez ten problem ze v kolone pri malinkej rychlosti mi popiskava LZ kolo.brzdy mam po vymene asi 2000km,takze co to bude??vie niekto?
5D 1.8 Executive
mám od: 25.11. 2009
Mne brzdy piskaly taky a v servise zjistili, ze mam uplne projete, derave desticky. Po vymene piskani zmizelo a auto zacalo podstatne ostreji i brzdit.
5D 2.2 Sport
mám od: 16.3. 2007
Horké disky kol jsou velmi horké pokud na nich neudržíš ruku
Jinak já se s brzdama (levou zadní) potýkám už 2 roky. Na Slovensku jsem zjistil, že na LZ kole nemám destičky. Vše jsem vyměnil tj. kotouče i destičky a to na celém autě (už to bylo vepředu potřeba).
Po 3 měsících už zase vidím, že LZ destička vydrží tak měsíc. Navíc jsem byl opět na Slovesnku a projel jsem si úsek asi 5km trochu rychleji a domů přijel s kotoučem barevným jako pomeranč - tak byl rozžhavenej - jsem eště v životě neviděl jenom ve formulích Stálo mně to 3 kýble vody (jak jsem to šel rychle ochladit aby to neodnesla guma) a páry bylo jak z Temelína. Diagnostika je ta, že je jaksi přihnutý držák třmenu - litinový odlitek co drží destičku a vodítka. Na destičce je totiž vidět jak je zbroušená pod úhlem a ne rovnoměrně. Držáky třmenů se samostatně NIKDE neprodávají, jen celá brzda vč. pístku apod.
Tolik asi k zahřívání brzd.
5D 2.2 Sport
mám od: 28.12. 2007
Jak poznam, jestli se "nadmerne" nezahrivaji?
Po zastaveni jsou horke vzdycky, stejne jako jsou horke disky kol.
5D 1.8 Sport
mám od: 2.2. 2010
Většinou na pískání pomáhá, když párkrát prudce zabrzdíš. Pokud je na destičce nějaká nerovnost, tak se to zabrousí, alespoň mě to většinou pomohlo na předchozím autě. Vyzkoušej ještě zda se nadměrně nepřehřívají kotouče, pokud je to ok a brzdy brzdí v pohodě, tak bych se cesty nebál.