příspěvků: 158 1.8
mám od: 19.2. 2011
v provozu od: 20.7. 2007
No zcela upřímně jsem se svojí R18/výkonem spokojenej a jsem též zastáncem funkčních úprav než blbostí ..zajímalo mě jen jestli to nemá nějaký přínos.A evidentně ee. Každopádně děkuji za odpovědi pánové.
--
25. Leden 2015 - 20:01
Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel
2bep:
ale to je pro K20, po montazi financne nakladnych "HW" uprav a naslednou optimalizaci vykonove krivky, nepomuze to v nicem samo o sobe.
U R18 bude Hondata k nicemu, pokud nepujde o nahrani fungujici mapy po necem tak zasadnim, jako treba po pridani kompresoroveho kitu
Nejlip na to jdes ty- lepsi podvozek, vykonnejsi brzdy a dobre pneu. Jako dalsi stupen bych videl prodej auta a koupi CTR Swap za K20 je legislativne nepruchodny.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
--
25. Leden 2015 - 19:13
2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Určitě... (chybí mi tu ten smajlík z H-C, kterej sebou tříská o zem) ... to bude super jako ten hříb, co Ti měl přidat 10k
Takže nenaladěná jednotka Hondata Flash Pro pro CTR8G stojí 16.500,- + konkrétní naladění, ale tenhle krám za 4.000,- dává určitě smysl.
Nechtěl by si přestat utrácet za kraviny a koupit si třeba pořádné pneu, tím uděláš pro sportovnější svezení daleko víc.
p.s. Příjde Ti, že R18 nejede? Tak se koukni po swapu K20, pár se jich teď po H+ komunitě pohybuje, třeba sem, řikal něco o 3.000,- € za kompletní swap.
--
25. Leden 2015 - 12:05
Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel
Pokud to vubec bude fungovat, tak jde jenom o dvoustupnove priskrceni vykonu. Jeho navrat k normalu zmacknutim tlacitka se jmenuje "sportovni rezim" a je urceny "pro sportovni jizdu nebo zavodni ucely na trati", to je gol
____________________________________________
1.8
mám od: 19.2. 2011
v provozu od: 20.7. 2007
No zcela upřímně jsem se svojí R18/výkonem spokojenej a jsem též zastáncem funkčních úprav než blbostí ..zajímalo mě jen jestli to nemá nějaký přínos.A evidentně ee. Každopádně děkuji za odpovědi pánové.
bývalý majitel
2bep:
ale to je pro K20, po montazi financne nakladnych "HW" uprav a naslednou optimalizaci vykonove krivky, nepomuze to v nicem samo o sobe.
U R18 bude Hondata k nicemu, pokud nepujde o nahrani fungujici mapy po necem tak zasadnim, jako treba po pridani kompresoroveho kitu
Nejlip na to jdes ty- lepsi podvozek, vykonnejsi brzdy a dobre pneu. Jako dalsi stupen bych videl prodej auta a koupi CTR Swap za K20 je legislativne nepruchodny.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Určitě... (chybí mi tu ten smajlík z H-C, kterej sebou tříská o zem) ... to bude super jako ten hříb, co Ti měl přidat 10k
Takže nenaladěná jednotka Hondata Flash Pro pro CTR8G stojí 16.500,- + konkrétní naladění, ale tenhle krám za 4.000,- dává určitě smysl.
Nechtěl by si přestat utrácet za kraviny a koupit si třeba pořádné pneu, tím uděláš pro sportovnější svezení daleko víc.
p.s. Příjde Ti, že R18 nejede? Tak se koukni po swapu K20, pár se jich teď po H+ komunitě pohybuje, třeba sem, řikal něco o 3.000,- € za kompletní swap.
bývalý majitel
Pokud to vubec bude fungovat, tak jde jenom o dvoustupnove priskrceni vykonu. Jeho navrat k normalu zmacknutim tlacitka se jmenuje "sportovni rezim" a je urceny "pro sportovni jizdu nebo zavodni ucely na trati", to je gol
____________________________________________
Civic Type-R 8G