Hledat |
NEW ACCORDUž jste někdo přemýšlel že výměníte Civika za new Accorda??Cenovky jsou v HU velice zajímavé cca mezi 560 až 650 tis.kč ve výbavě comfort a exe.Prej to akorát není v kůži.(u nás exe ano)Ceny na Tourer tam zatím nejsou,ale ty budou cca o 50 litrů výš.V N1 taky dobrá nabídka...svezu se a uvidím.Věřím že jízdní vlastnosti budou mnohem lepší než u Civika.T.j jak "pohodlí" tak versus sportovní vyžití...no uvidím. Vložil TECH, 20. Červen 2008 - 15:43
|
bývalý majitel
Mno sportovní náboj CIVIK má ,tož pravda, ale hlavně díky vzhledu.Na podvozku bych ho ale rozhodně nehledal.Maximalně strmost řízení je sportovní..Jinak Accord míří pochopitelně jinam.
majitel jiné Hondy
Včera jsem měl půjčeného nového Accorda 2,4 executive. Nádherné auto, v reálu vypadá o moc líp než na fotkách - možná až na příliš velkou díru nad zadními koly . Jede to hezky, ale na mě je až trochu moc tiché a kultivované - místo motoru je slyšet akorát aerodynamický šum. Na druhou stranu ale motor točí 7 500 / min a netrpí poškubáváním při časování ventilů jako civ Trochu mě překvapilo zpřevodování....kvalty jsou seřazeny obdobně jak na civovi - trojka je dokonce ještě kratší, šestka nepatrně delší. Na pětku jsem jel asi 225 a ještě by kousek šla. Co jsem hlavně ocenil, byl skvělý zátah i na šestý převodový stupeň - není to ta udržovací rychlost jako na mojem 1,8 Vzadu tradičně méně místa na nohy, ve předu optimum. Výbava za 809 000 Kč byla super - rozvod klimy i vzadu, i-pod, dual klima, kůže atd...Chyběl už jen adaptivní tempomat a systém udržení v jízdních pruzích - ten má nejvyšší výbava. Přístrojovka nádherná ( oproti té strohé z minulého modelu ), pouze ty doplňky mramoru či co to mělo být působily tak trochu lacině. Zklamalo mě sériové obutí Yokohama 225/50/17. Kvičelo to v každé druhé zatáčce a prodejcem vychvalované jízdní vlastnosti se mi nepodařilo optimálně prověřit ( bo mam na civovi Pilot Sport SP a ty sou boží ). Jinak stabilita i v max. rychlostech dobrá. Řízení není úplně tak přímé jako u civa, jako by reagovalo trochu se zpožděním?? Volant má příjemný průměr a skvěle padne do ruky - takový ten měkoučký kousek co mají v BMW m-pakety Samořejmě, člověk si musí na auto zvyknout, najel jsem jenom asi 120 km a měl na to necelou hodinu, takže nějaké závěry jsou předčasné. Každopádně skvělý vůz, ovšem chybí mu dle mého názoru trošku sportovní náboj, kterým naši menší bráškové oplývají přehršel
5D 1.8 Executive
mám od: 2.11. 2006
niekde som cital, ze ma byt aj benzinek vtec
killing is my business...and business is good
příspěvků: 1893
bývalý majitel
pepavasa: No jo, ale mám pocit že Honda nenabídne 148+148kW. Spíš něco jako 80+20.
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
IMA neznamená ztrátu výkonu, spíše naopak! Prostě máš dvoumotorák!
My Japan nickname is Nokunokarukaarika
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Hlavně doufám, že CR-Z dostane nějaký motor. A ne jen IMA. Nic proti ekologii, ale výkon je výkon.
5D 1.8 Executive
mám od: 2.11. 2006
nastupce CRX je fakt pekny
killing is my business...and business is good
bývalý majitel
Ani omylem, spis bych bral neco mensiho kdyz uz(nastupce CRX).
5D 1.8 Sport
mám od: 14.2. 2008
Ja rozmyslam, ze ho vymenim za hocico.
Ale naozaj, uvidim kedy mi vratia auto v servise(a ci vobec), ale uz rozmyslam, ze ho hned aj vymenim. Darmo, anglicania nie su japonci!!!