Hledat |
Nedovirani/odskakovani dveriZdravim majitele predevsim 8G,ale mozna se to nekomu objevilo i u jinych generaci Chtel bych pozadat o radu jestli nekdo resil odskakovani/nedovreni dveri..clovek aby je zavrel musi pridat u jedinych dveri na aute vic sily nez je prumer..jinak maji tendenci nezaklapnout do zamku a dovrit se,ale naopak odskocit jako by jim vadili gumove dorazy,ale tema to neni - zamek je promazanej a chodi dobre..dostelovani gumovych dorazu naprosto nepomohlo..takze se chci zeptat jestli nekdo neco podobneho uz neresil - je to takova blbustka,ale uz me zacina vytacet diky za kazdou radu nebo postreh Vložil Hlavator, 27. Červenec 2013 - 11:41
|
4D 1.8 LS
mám od: 1.12. 2011
v provozu od: 13.11. 2008
posteloval sem srouby u pantu spolujezdcovych dveri a ted spokojenost jen se na ne golou dost blbe dostava
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Jo, přesně tohle jsem psal Hlavatorovi i na H-C a není to blbost jak píše niio. Ten malý větrací otvor v kufru upouští vzduch pomaleji než otevřené okno nebo druhé dveře.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Hlavator: jo i to extrémní vedro na to může mít vliv. Mně ve velkém horku při zavírání dveří občas vrzne omezovač dveří, takže bude potřeba ho pořádně namazat.
Zkus namazat panty a omezovač. Nic tím nezkazíš a možná to pomůže.
majitel jiné Hondy
Tak samozřejmě, auto není vzduchotěsné, ale určitě jdou vždy hůře zavřít poslední dveře. Stačí si třeba na těch dveřích stáhnout okno a jdou zavřít lehčeji. Ale tohle nebude Hlavatorům problém.
bývalý majitel
Pretlak je blbost. V kufri je vetraci otvor. Bud je posunuté oko zámku vodičových dverí alebo sú posunuté pánty zadných dverí keďže vodičové dvere sa dotýkajú zadných dverí. ak potrebuješ zistiť kde sa to dotýka tak natri rám karosérie dverí nejakou farbou ktorá pôjde zotrieť zavri dvere a uvidíš kde sa ti farba potlačí na dvere.
4D 1.8 LS
mám od: 1.12. 2011
v provozu od: 13.11. 2008
jj..s tim souhlasim leč to nemuze byt pouze o tom pretlaku..to by vzdy posledni nedovirali..to oko me taky napadlo..posteloval sem v pantech zadni dvere ale tim to nebylo..oko zamku sem po jednom zlomenem sroubovaku povolil..trosku to pomohlo,ale uz mi dosli vazne napady..jeste mam pocit,ze se to zhorsilo tim extremnim vederem..jinak to slo zavirat skoro v pohode..mozna to bude mit co docineni s teplotou vzduchu uvnitr auta,ale proste ta teorie to nevysvetli,protoze by sli spatne zavirat potom jakekoliv posledni otevrene dvere a to neni pravda..
majitel jiné Hondy
U řidičových dveří musím taky trochu víc bouchnout, aby se zavřely, ale ne nějak extrémně. Trochu pomohlo poštelování oka zámku. Jinak jakékoliv dveře ti půjdou snadněji zavřít, pokud budeš mít otevřené ještě jiné nebo třeba i kufr, protože při zavřených všech dveřích musíš ještě přetlačit vzduch v kabině. Zavíráním dveří ti tam na krátkou dobu vzniká přetlak.
4D 1.8 LS
mám od: 1.12. 2011
v provozu od: 13.11. 2008
zamek je 100% a auto po bouracce neni..to bych si ho nikdy nekoupil,ale koukal sem ze dvere funguji jakmile sou otevrene ty zadni..jakmile je zavru zase problem a podle sroubu na pantech zadnich dveri uz s nema nekdy nekdo manipuloval..takze to bude problem nejspis v tom. Nedostanu se tam se svoji racnou takze to pak reknu mechanikovi at na to mrkne a uvidime co usoudi,ale myslim,ze to dela to,ze dvere blbe dolehaji na ty zadni pokud sou zavrene a nechcou proste precizne zaklapnout
PS: Petr 78 poradil at zkusim stahnout okynko u zadnich dveri a zavrit ty predni a ejhle..i to staci aby predni dvere fungovali jak maji-ted cekam jestli poradi i jak to odstranit a dat do kupy prijde mi to dost ujety
bývalý majitel
Zvlastne, lebo v mojom pripade sa dvere zatvaraju najlahsie zo vsetkych aut ktore poznam.
Karoseria nebude po nejakej buracke ? Pripada mi to ako geometricky problem, lebo predpokladam ze mechanizmy zamkov medzi 4D a 5D rozdielne nebudu.