Hledat |
mokro kolem rezervyahoj, nestalo se vam, ze ste nasli mokro okolo rezervy v kufri? Nechal som to vysusit, ale trochu zaprsalo a voda sa tam objavila znovu. Tesnenie 5-tych dvier ale nevypada poskodene ani nevydno nejaku mokru stopu po stenach kufra. Dakujem za rady, Vložil Gonda, 10. Květen 2014 - 20:33
|
5D 1.8 Sport
mám od: 18.11. 2020
v provozu od: 8.9. 2008
Nzadar, tiez by ma zaujimalo ktory kryt stresnej listy robil problem.
5D 2.2 Sport
mám od: 29.5. 2014
v provozu od: 4.6. 2006
Tady jsem to našel já, zalepil jsem to dvousložkovým epoxydovým lepidlem a zatím sucho. Zbytečně jsem koupil novou těsnící gumu kolem kufru v Hondě za 2500,-
5D 1.8 Sport
mám od: 14.10. 2017
v provozu od: 4.9. 2017
mohol by si prosim ta konkretne blizsie specifikovat to miesto? mam totiz podobny problem.
mas na mysli tie horne listy na streche?
a ako si problem vyriesil? vdaka moc
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Gratuluju k odhalení
5D 1.4 Executive
mám od: 16.2. 2016
v provozu od: 1.1. 2008
Dneska jsem přijel od Aldy, mrknul na to a měl jasno - popraskaný kyt u horní lišty na střeše
5D 1.4 Executive
mám od: 16.2. 2016
v provozu od: 1.1. 2008
Díky, zítra na to mrknu!
3D 1.4
mám od: 10.5. 2019
v provozu od: 22.1. 2009
Zkusil bych kýbl vody, polít zadní dveře a otevřít je, jestli to náhodou opravdu není ta těsnící guma mezi skly viz https://8g.hondaclub.cz/forum/zatekani-pod-spoijer
Protože v květnu jsem řešil to samé, taky se to tvářilo, že průnik vody musí vznikat někde v prostoru za kastlíkem na trojúhelník, takže jsem sundal všechen tapecírunk v kufru a pátral, až jsem nakonec zkusil polít zadní dveře a otevřít je a vodopád vody mi ukázal, že viníkem je ta (ne)těsnící guma.
Guma následně po celé délce zasilikována tekutým čirým silikonem na autoskla od versachemu a do kufru už nezatéká.
5D 1.4 Executive
mám od: 16.2. 2016
v provozu od: 1.1. 2008
Bohužel, Bartyzal. Skřítka znám osobně, ale teď už se několik let pohybuju spíš v Praze, takže jsem řešil věci s Aldou nebo v Příbrami. Je to škoda, protože u Bartyzala jsou někteří hoši milí, ale pravděpodobně ti, co se specializují na Civica, tak do toho zapálení moc nejsou. Jednou jsem se s tím klukem bavil a sám má forda, o kterých nadšeně mluvil - a to na mě hned působilo nedobře. Zkusím to klidně svépomocí, tam nebude asi moc zádrhelů, kudy by to mohlo téct. Spíš potřebuju nápady, protože se pohybuju v jiných oborech a o tomhle nemám zrovna tolik znalostí
EDIT: sundal jsem zadní světlo, ale tam to vlastně nemá kudy téct. Maximálně kolem těch dvou šroubů, kterýma je uchycený ke karoserii. Tak už nevím, nápady došly =(
příspěvků: 5047
bývalý majitel
V pohodě, proto jsem Tě trochu nenásilně směroval na myšlenku, že se na to autorizák vykák Bohužel dnes nic neobvyklého.
Předpokládám, že šlo o Bartyzala Určitě najdeš zde v sekci Servis jejich vlákno a můžeš se podělit o zkušenosti.
Trochu Co jsem vypozoroval ve fcb H+ skupině, tak jsou na jihu všichni hodně spokojeni s Hondařem servisákem "Skřítkem" -> https://www.facebook.com/SkritekCRX/about?lst=1225621569%3A1762059315%3A1566402311
Můžeš ho zkusit, pokud tu vodu nechceš dořešit svépomocí.
5D 1.4 Executive
mám od: 16.2. 2016
v provozu od: 1.1. 2008
Promiň, byl jsem z toho už trošku rozhozenej a naštvanej, protože autorizák si nechá zaplatit práci, kde něco plácnou a příčinu nevyřeší. Zjistil jsem, že když sundám krytku uložení zadních tlumičů, tak vlevo byla kolem tlumiče voda, která stéká někde po karoserii. Takže to bude nejspíš světlo (ten kanálek pod černým plastem zadního světla, viditelný při otevřeném kufru) nebo nádrž? Tam by bylo co?
Mimochodem servis, se kterým jsem měl jen dobré zkušenosti, tak mi posledně radil, ať nechám vymenit svíčky při problikávajícím interiéru (měněny iridiové 10 tisíc km před tímhle problémem), protože to bude ta pravá příčina. Nakonec to byl regulátor dobíjení v alternátoru..