Zdravim klub,
posledni dva roky jsem byl pasivnim clenem, bohuzel vcerejsi udalosti me prijmeli se dnes zaregistrovat. Vcera behem hojnych destu jsem neodhadl rychlost, aquaplaning a omlatil cely bok sveho civicu type S, 2007, 2,2 i-ctdi o svodidla, vysledek viz foto dole. Nejtvrdsi rana sla na levej predni roh, kde to odneslo i svetlo a kde to schytalo i neco v motorovem prostoru umistnene pod baterkou, coz pak pacilo podbeh do kola, takze ikdyz veskera mechanika zustala OK (motor, prevodovka, rizeni, podvozek... vse vypada nedotcene) tak jak se podbeh dral o predni kolo tak jej je velka cast pryc). Na fotkach to neni patrne ale znicene je i zrcadko, mechanizmus zklapeni funguje, ale nastavovani ne a lakovany kryt zrcadka uz nesel normalne nasadit, drzi na foto jen silou vule.
A ted dotaz, ma smysl to opravovat? Auto ma najeto jiz 230tis km, takze cenu odhaduju ne vetsi nez 4500E? Troufnete si odhadnout cenu opravy?
Vsem predem dik.
majitel jiné Hondy
Cau pisal som ti spravu mam blatnik aj dvere sice strieborne ale na cene sa dohodneme.
3D 2.2 Sport
mám od: 29.7. 2014
v provozu od: 1.1. 2008
@hlavator a 2bep
Diky obema za tip na servis. Zkusim je kontaktovat a zeptat se zda by byli schopni udelat hrubej nastrel jen z fotek, alespon plus minus autobus a uvidi se.
Dalsi varianta je pak prodej v aktualnim stavu.
3D 2.2 Sport
mám od: 29.7. 2014
v provozu od: 1.1. 2008
@2bep
Auto je vicemene v puvodnim stavu pokud jde o vetsinu tech zasadnich veci. Jedine co mam za sebou je spojka, ale i ta uz ma najeto 60tis km. Jinak DPF, komplet podvozek, turbo, vstriky... to vse je puvodni a tedy (9 let a 230tis km stare). Nic nebouchalo, motor sel krasne, DPF uz jsem musel nechat 2x vypalovat v autorizaku bo hodil chybu, ale regenerace se vynutila skrze diagnostiku a zase se bez problemu jezdilo.
Auta mi je lito, ikdyz mi na nem par veci vadilo tak me vzdycky odvezlo, vzdycky na nej byl spoleh a tohle mu udelat si proste nezaslouzilo...
... na druhou stranu to ale chci resit ciste ekonomicky, jinak to nema cenu, a i vzhledem k vyse uvedenemu (vsechny zasadni investice jeste predemnou) prave uvazuju jestli ma ted smysl do toho auta treba, budme optimisti, 2tis euro vrazit. Cenu to tomu autu nezveden, furt to bude bourana honda s 1/4mil km na hrbu, a pokud clovek pak behem dalsich 20-40tis km do toho ma vrazit nejake dalsi 2tis euro na opravach, tak prave premyslim jestli to dava smysl. Nebo bude rozumnejsi to rovnou prodat nekomu kdo si to za A) opravi sam nebo za B) zuzitkuje na dily.
Jinak opravu planuju v CR, tohle resit v Nemecku absolutne postrada smysl, ale i tak, bohuzel nemam moc cas hledat dily po vrakacich a spravovat to 1/4 roku.
PS: za to ze nevyleteli airbagy jsem rad jako za malo co.
4D 1.8 LS
mám od: 1.12. 2011
v provozu od: 13.11. 2008
Vitej v klubu a to jak 8G tak tech co brousili svodidla. Osobne sem po praci usnul na dalnici a cca ve 110 brousil druhou stranu. Viz foto.
Dily sem si poshanel s ted v utery jedu do stejne lakovny jako 2bep. Na svetle mam malickatoulinkou kosmetiku a kolo msm tedy posramocene vic nez ty. Dily shanet byl celkem ocistec oproti te pohode kterou bude mit ty. Osobne mam jedny dvere sehnane v origo svoji barve a rad bych usetril tim, ze se lakovat nebudou a v lakovne dolakuji ten bok prave podle nejich odstinu. Myslim, ze sem jim do toho nebude vubec chtit ale rak uvidime. Osobne ale cenu nvm a RADEJI ani neodhaduju. Vim, ze treba tady u nas lakujoua berou si 2k za dil, ale co me ceka na Kladne nespekuluju.
Byt tebou tak dily sezenu a necham opravit. Pokud je auto dobre, spolehlive a sem s nim spokojenej nemusi to byt takova investice. Ale mozna lepe udelat v cr jestli to tady nebude levnejsi. A samozrejme nedelat v Honde!
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Můj příklad z loňského podzimu. Celej čumák v háji a vystřelený přední pytle i pásy.
Celková oprava vyšla na cca 175.000,- ale počkal jsem si 3 měsíce.
Veškeré klempířské práce, včetně lakování mi dělali na Kladně, MG Auto.
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Nemyslet, podívat se třeba na autoscout
Přeci jen je to dle fotek seriový naftový TypeS někde na úrovni výbavy Sport, skoro 10 let starý s namotaným skoro čtvrt milionem
To ocenění na 4.500,- € by celkem sedělo, záleželo by na detailnějším ohodnocení stavu jak vzhledu tak hlavně techniky.
to fOE: zálěží na pár základních věcech:
- máš to pojištěné nebo by šla oprava čistě z Tvé kapsy?
- jaký byl technický stav před nehodou? Vše OK nebo něco zlobilo, proběhly nějaké větší investice do spotřební techniky (s tímto nájezdem už sem spadá i spojka s dvojhmotou či DPF filtr)
- před rozhodnutím bych se ujistil, že technika je OK (pohon, podvozek - jelikož to vypadá, že ránu dostala obě levá kola -> co geometrie?)
- jsi detailista nebo Ti jde jen o to, aby bylo auto technicky způsobilé k provozu (dle Německých předpisů dle RZ)?
Pokud by šlo jen o opravu vnějšku, tak je i možné se vejít mezi 2.000 - 3.000,- € ale záleží to na tom, zda bys to chtěl opravovat jen z nových dílů nebo by si chtěl ušetřit tím, že pár dní/týdnů budeš věnovat shánění dílů z vrakovišť a zda si schopen si to udělat nějak svépomocí nebo bys musel do servisu (přeci jen bude i práce v Německu docela mastná a obávám se, že by ses dost přiblížil k oněm 4.500,- €).
Pokud si měl auto v prvotřídním technickém stavu, tak bych tu opravu možná zvažoval.
Na ten podběh může tlačit zbořené plastové potrubí od sání. To je uloženo za levou mlhovkou (budu-li předpokládat, že základní rozmístění v motoráku je podobné jako u benzínu).
p.s. Máš kliku, že Ti neletěly pytle, ta mlhovka se zbořila nedaleko levého předního nárazového čidla.
majitel jiné Hondy
Když se podíváš tady do bazaru, tak se tu prodává několik civiců na díly. Tam by se dalo dost ušetřit. Největší suma bude ale za lakování a klempířinu. Já bych jen to odhadl tak na min. 15tis., ale zkus zajet někam do lakovny a ukázat jim to, kolik by za to chtěli. Jestli máš havarijní, tak bych do toho šel a opravil to.
3D 2.2 Sport
mám od: 29.7. 2014
v provozu od: 1.1. 2008
Diky obema.
Vyssi cenu bych tomu autu netipoval z duvodu, ze kdyz se mrknu do inzerce tak z toho roku a s tim najezdem (cez 200tis km) vidim ceny mezi 4 a 5tis euro. Proto jsem to nastrelil na 4,5tis. Kdyby snad nedejboze oprava byla za 4 tisice jak pise dejv tak to samozrejme postrada jakykoliv smysl.
Toho laku se taky bojim, plus by se bok a dvere museli i kitovat, to nebude levne.
V motorovem prostoru neco pohnute urcite je, nakolik je to vazne nevim, s autem v tomhle stavu jsem jeste ujel nekolik set km, ale v poradku (ve smyslu plne pojizdne) urcite neni.
Kazdopadne kdyby tu nekdo mel nejaky tip na mechanika / servis, idealne v CR a idealne v Cechach (Praha/Ustecko/Karlovarsko...) tak budu moc rad. Nechci zakladat duplicitni tema ve vlaknu se servisama.
5D 1.8 Sport
mám od: 28.1. 2013
v provozu od: 31.10. 2006
pokud budeš kupovat starší díly, tak to zase tak hrozná cena nebude. Nejdražší bych řekl, že bude přelakování. Já když jsem měl rozbitej předek, tak přelakování vyšlo dráž, než koupené díly (a že se jich měnilo-světla, kapota, maska, nárazník, čelo atd. a vyšlo mě to +- na 1500€...v tomto případě a pokud nebude nic pohnutýho v motoru, by to tak drahý byt nemuselo)...ale je to pouze můj názor
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Tak za prvé si myslím, že hodnota auta před bouračkou byla rozhodně vyšší než 4500€, tipnul bych si téměř i na dvojnásobek.
A za druhé, oprava by se měla vejít do 4000€, záleží jak kde (ale tím nemyslím nechat to na autorizáku), jestli třeba seženeš díly z vrakáče atd. Jestli se to vyplatí opravovat už si musíš rozhodnout sám, já myslím že jo.