Letni Pneu Goodyear EAGLE F1 GS-D3 195/45R17 81W

Ahoj, uvazuju o uzsich pneu. Je mi jasne ze co neni v technicaku tak je na pruser, ale toto snad nebude tak strasny. Chci eliminovat plavani na kolejich a ocekavam i lepsi spotrebu Jde mi o Vas nazor

dali byste to tam ? pokud ne tak proc

diky

Jonesek

http://www.prodej-pneu.cz/goodyear-eagle-f1-gs-d3-195-45-r17-81w

Vložil Jonesek, 1. Únor 2009 - 23:15
 

pepavasa
Obrázek uživatele pepavasa
Administrátor
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007

2 Shi : Jo máš pravdu zapomněl jsem na vzoreček p=F/S. Takže stopa není široká, ale dlouhá, což je taky nevýhoda.

   178798_5.png

--
2. Únor 2009 - 14:34
Jonesek
příspěvků: 14
5D 1.8 Sport
mám od: 3.9. 2007

Super, diky za vysvetleni,

tak z toho asi nic nebude. Holt zustane u toho co tam mam.
Dikec

--
2. Únor 2009 - 13:51
Shi
příspěvků: 1026
bývalý majitel

pepavasa napsal:
Jen laicky. Zmenší se třecí plocha a naroste měrné zatížení, tím pádem se změní adheze a komfort k horšímu a sníží se dovolené zatížení(o 120kg). Řekl bych, že se na suchu prodlouží brzdná dráha. Zlepšení jízdních vlastností na mokru to nemůže vynahradit.

   178798_5.png

pepavasa: Styčná plocha téměř nezávisí na rozměru pneumatiky a její velikost je určená tlakem v pneumatice. Pro danou hmotnost vozu a daný tlak v gumách je styčná plocha rozměrově vždy téměř stejná, liší se v závislosti na rozměru gumy pouze tvarem.

Důvod je ten, že

p = m*g/S

když se nemění m a p, nemůže se měnit ani S.

--
2. Únor 2009 - 13:06
Shi
příspěvků: 1026
bývalý majitel

To se velmi pleteš - Na 17 kolech máš stejný profilový číslo, ale ne stejnej profil!

225/45 R 17 znamená:
šířka gumy 225 mm
výška gumy 45 procent ze šířky, tj 0.45 x 225 mm = 101 mm
17 - průměr hliníkového disku 17 palců

195/45 R17 znamena:
šířka gumy 195 mm
výška gumy 45 procent ze šířky, tj 0.45 x 195 mm = 88 mm
17 - průměr hliníkového disku 17 palců

Abys přibližně zachoval výšku gumy, musel bys použít 195/50 R17 = 0.5 * 195 = 98 mm

--
2. Únor 2009 - 12:59
pepavasa
Obrázek uživatele pepavasa
Administrátor
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007

Jen laicky. Zmenší se třecí plocha a naroste měrné zatížení, tím pádem se změní adheze a komfort k horšímu a sníží se dovolené zatížení(o 120kg). Řekl bych, že se na suchu prodlouží brzdná dráha. Zlepšení jízdních vlastností na mokru to nemůže vynahradit.

   178798_5.png

--
2. Únor 2009 - 8:39
Jonesek
příspěvků: 14
5D 1.8 Sport
mám od: 3.9. 2007

Ahoj, profil mam na 17 stejny.

s temea kolejema no ja prave ze nevim tak se ptam . Dikec . kazdopadne s tou spotrebou mas pravdu Směju se

Jeste nekdo nejaky nazor? Diky

Jonesek

--
2. Únor 2009 - 8:27
Shi
příspěvků: 1026
bývalý majitel

Snížíš si tím profil, takže to bude tvrdé jako bys jezdil na 18" gumách. Nevím nakolik plavání souvisí se šířkou gumy, podle mě souvisí spíš s výškou gumy, tedy profilem, takže dle mého laického názoru si plavání v kolejích ještě zhoršíš.

Chceš-li nižší spotřebu, tak si místo špičkových goodyearů pořiď něco z řady Michelin energy, ale zapomeň na špičkové jízdní vlastnosti a rychlostní index W.

Na tvém místě kdybych chtěl ušetřit peníze tak bych zůstal u legálního 205/55R16, pořídil si nějaké normální kvalitní nesportovní gumy za výhodnou cenu, dával si bacha abych jezdil s lehkou nohou a ranec bych ušetřil tím, že bych si na servisní prohlídky vozil vlastní motorový olej a vyhýbal se předraženým servisům ve větších městech Směju se

Způsob jízdy má mnohem větší vliv, než cokoliv jiného. Přechodem z 225 na 195 ušetříš tak 0,3l/100 km, rozumnou jízdou ušetříš i víc než 1L/100 km.

--
1. Únor 2009 - 23:56

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".