kurenie

neviem ci mi to do teraz nerobilo alebo som si to nevsimol ale,ked idem na dlhsiu trasu,mam zapnute kurenie tak postupne musim stale pridavat,mam tam nastavene 22stupnov,pekne teplo ale po cca 50-100km zima,tak pridam na 24 chvilku teplo a zase zima,tak pridam na 26 .... je to jedno ci mam nastavene na AUTO alebo len si klasika regulujem teplotu.najskor ide pekne teply vzduch a potom studeny. je to aj u vas tak alebo je niekde problem? ked som cital o renaulte koleos tak tam to bolo spomenute pri teste ze museli mat aspon na 26stupnov aby tam bolo teplo v aute. take skusenosti mam aj s MB vito a ML ked to v tom vite to je najhorsie,to pozna len max a potom nic.

Vložil Misko42, 28. Květen 2010 - 19:18
 

benti
příspěvků: 1
5D 1.8 Sport
mám od: 5.12. 2007

To je opravdu nepříjemný problém. Dokonce jsem kvůli tomu /nejen/ uvažoval o prodeji Ufona. Nakonec ale převážily jiné dobré vlastnosti Civika. Přemýšlel jsem, co s tím. Nastavenou teplotu řídí čidlo / vpravo u sloupku volantu za mřížkou / . Do interiéru jsem pro kontrolu umístil samostatný teploměr. Např. po nastavení na 20 st. systém dost intenzívně topí. Když teplota stoupne na cca 22 st, čidlo se asi „poleká“ a systém pak otevře neúměrně hodně klapku přívodu studeného vzduchu. Člověk / a hlavně manželka / pak má pocit chladu a otočí kolečkem. Pak nastane to, o čem píšeš. Docílit toho, aby s výdechů šel stále vlažný vzduch /tak jako to je možné u klasických tahových ovládačů u starších aut /, bohužel nejde. Snažil jsem se to už taky bezúspěšně reklamovat v servisu. Není nad automatiku.!! Myslím si, že by pomohlo pro ovládání klapek v systému čidlo s postupným /měkčím/ nástupem, tak aby se docílilo jemnějšího míchání teplého a studeného vzduchu. Nejsem odborník, nevím ani jaký typ čidla tam je. Nějaký šikovný elektrofachman by to asi ale mohl vyřešit . Fakt je, že v tomhle se japonci moc nevyznamenali. Takže nezbývá než věřit ve zlaté české ručičky.

--
1. Červen 2010 - 14:04
kangz
příspěvků: 68
bývalý majitel

u mna absolutne identicke. Vsimol som si to ale len pri kureni. V lete pri chladeni interieru som zatial problem nepostrehol

--
31. Květen 2010 - 14:42
Misko42
Obrázek uživatele Misko42
příspěvků: 776
3D 1.8 Sport
mám od: 2.4. 2008

ani ja som si to v pociatku nevsimol,len teraz ked beham s autom aj cez nemecko a idem vkuse tak cca 700km a cez zimu tak som to postrehol.

FERRARI fan

--
29. Květen 2010 - 7:58
padam
Obrázek uživatele padam
Administrátor
příspěvků: 1893
bývalý majitel

Já to znám v létě obráceně, vyjedu s 22st. a po 1000km už musím mít nastavenou klimu na 18st. aby byla v autě stejná tepelná pohoda jako na začátku. Nejezdím ale zase tak často dlouhé trasy tak jsem to neřešil. V zimě jsem opačný problém zaznamenal jen okrajově, maximálně z 22 na 24st, víc jsem ale mít nikdy nemusel.

--
28. Květen 2010 - 23:16

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".