Zvazujem kupu Type R a zaujimali by ma nejake udaje, napr.
Spotreba pri jazde 150km/h po dialnici
Vyska sedadla v porovnani s klasickym 8G - je rovnaka, ci rozdielna?
Cca do kolko najazdenych km je auto pouzitelne? 200 000? 300 000? Viac?
Cca kolko by ste dali za Type R r. v. 2007 s najazdenymi 120 000km a kompletnou servisnou historiou?
Dakujem za vas cas.
Vlastne dakujem za cele toto forum, uz som tu nasiel nespocetne uzitocnych rad (:
3D 2.0 Plus
mám od: 20.10. 2010
Bully:
7l jsem naměřil na 4000 km po evropských dálnicích při rychlosti 120/6 s tempomatem . Jízda hrozná, uspávací, ale kdo by spěchal na dovolené. Jinak běžně jezdím stejně, jako Ty, okolo 12l
bývalý majitel
neuromancer: ako velmi ti ponahla kupa? viem o jednom Type-R 2007 s 85tis so serviskou a vo vyynikajucom stave kt. by mal byt buduci rok na predaj...
bývalý majitel
Tomahawk:
jakou rychlost jsi mel na tom tempomatu kdyz jsi jel za tech 7 litru a na jak velke vzdalenosti jsi toho dosahl? Mozna je spis relevantni ten druhy udaj, ustalenych 80-100 km/h na sestku tuhle spotrebu udelat muze, ale v realu to moc dlouho udrzet nejde. Ja teda tempomat nepouzivam az na vyjimky na zadnem aute, ale i kdyz jsem se snazil, nikdy jsem s Berunou nezajel pod 9 litru. Ne ze bych to zkousel vickrat nez jednou, jezdim dlouhodobe za necelych 12 a na dlouhe dalnicni presuny mam Accorda s 2.2i-CTDi, se kterym prejizdim Nemecko pravidelne v daleko vyssich rychlostnich prumerech (BTW na Acco jsem sesmolil taky recenzi na MACZ.cz, ale nevejde se to tu uz do podpisu http://moje.auto.cz/Bully-/acco.html ).
____________________________________________
Civic Type-R 8G
3D 2.0 Plus
mám od: 2.4. 2009
Já nemám problém s tím jet do Chorvatska
3D 2.0 Plus
mám od: 20.10. 2010
Jestli jsi v tom autě někdy seděl, tak určitě víš, jak skvělej kokpit to je. Sedačky nemají chybu, zapadneš do nich a v zatáčce se ani nehneš. Z delšího cestování bych taky neměl strach, byl jsem s autem v Řecku a nepřišlo mi to zase nijak nepohodlné. To bych spíš viděl jako nepohodlné cestování na našich neopravovanejch silnicích a to především díky tvrdšímu naladění podvozku, jenže lepší to nebude, takže musíme trpět ty rány zespoda dál. Po dálnicích na západ od nás se dá jet s tempomatem i za 7 litrů, stějně tak za 16 s ostrou vačkou v permanenci . Takže mít doma K20, to neni zase tak špatný
3D 2.0 Plus
mám od: 19.2. 2011
Muzu potvrdit spotreba odpovida presne. Merim nejakych 188cm sedadlo mam dane co nejniz a je to tak akorat. Ja dal za stejny model i rok cca 290-300t kc a ma najeto teprve nejakych 51 000km. Lepe jsem asi koupit nemohl a sam jsem si to minulou nedeli otestoval na Autodromu ve Vysokem Myte
bývalý majitel
Ahoj, rozhodujes se pro spravne auto
Pri 150 km/h (realnych podle GPS, ne tacho) si CTR vezme cca 11 l., pri 130 real mezi 9-10. Sedi se +- ve stejne vysce, diky nadrzi co je pod sedadly je pozice docela vysoka (relativne, mohla by byt nizsi a to jsem male postavy), o neco niz sedim i v Accordovi 7G. Kolik km vydrzi je z velke casti dilem toho jak s nim kdo jezdi a jak je provadena udrzba a servis, motor je ale obecne velmi kvalitni a uz dneska se objevuji CTR 8G s 200 tkm. Motor K20Z4 je rucne sestavovany v Japonsku stejne jako spousta dalsich casti vozu a hodne prvku je jinych proti dalsim Civicum 8G. V Britanii probiha jenom castecna montaz a vyhyba se mu tak relativne velke mnozstvi klasickych zavad tehle generace.
V sedackach jsem uz parkrat jel i 1000 km vzdalenost a nebyl problem, nepohodlne zacne byt po par hodinach spis odpruzeni a hluk.
Podivej se do odkazu v mem podpisu, treba tam najdes neco co te zaujme.
________________
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
v sedadlech se sedí božsky, ale nedokážu si představit delší cestování ...? ale na to ses neptal