Hledat |
klepáni motoruDobrý den, mam so svojou 1,8 problém. Po nastartovaní motoru je chod velmi nekultivovaný ale po zahriati sa to zlepsi. co ma trapi je to ze ta doba na zahriatie je relativne dlha (20min 8-10km), a kedze hlavne jazdim po meste robi mi to starost. prejavuje sa to akoby zvysenimi vibraciami. co je najzaujimavejsie je prejav tejto zavady na volnobehu. ked su otacky pod 1000 nic zaujimave ale ak pri neutraly stlacim plyn tak v rozmedzi medzi 1000-1500 je to najpocutelnejsie. citim tie vibracie naozaj silnym sposobom. nemate niekto predstavu co by to mohlo byt? sviecky olej filtre menene teraz prave kvoli tomu ze som myslel ze to mozu byt sviecky. auto uz ma najazdenych 250000km . Dost ma to stve lebo v lete som do auta preinvestoval 800euro na renovaciu aktualizero (i-shift) a vymenu spojky. Prosim adminov aby moj prispevok nesupli hned k inemu klepaniu motoru nakolko co som nasiel na fore sa to vzdy prejavovalo inak. Dakujem Vložil David Terre, 13. Říjen 2015 - 22:58
|
5D 1.8 Sport
mám od: 19.10. 2011
v provozu od: 1.6. 2008
Pozeram, ze si z Ba kraja. Skus behnut do JapGarage.
5D 1.8 Sport
mám od: 19.9. 2012
v provozu od: 15.11. 2006
100oktan nepomohol, nastavenie ventilov trochu.... v honde mi povedali, ze mam citujem "odjebane" silentbloky motora.. to je sice mozne ale nezda sa mi, ze silentbloky by sposobovali klepanie/hluk len kym je motor studeny.... som z toho dost na nervy.
bývalý majitel
co by som skusil: vyjazdit nadrz a natankovat 100 oktan, ci tobude robit. Ak to prestane, tak to bolo detonaciami. Riesenie je rozobrat motor a vycistit spalovaciu komoru od nanosov alebo tankovat 100oktan.
Dalsie co by som skusil, je dat nastavit ventilove vole (kazdych 100-120tis sa maju robit).