Hledat |
Jednoznačně liftbackNáš liftbak je, dle mého názoru, tvarově nejhezčí! Ať si říká kdo chce co chce, je také nejpraktičtější, co do užitkovosti a užitečnosti. Také se bude, jako ojetý, nejlépe prodávat (co jsem to napsal?)! Liftback nemá sice nejmodernější víceprvkovou zadní nápravu, zvanou multilink, ale za to má ve standardu VSA (Vehicle Stability Assistent), což je jinak řečeno ESP, jak všichni vědí. A to je zařízení k nezaplacení. U sedanu je k mání až ve vrcholné verzi s automatizovanou převodovkou. Sedan také není k dostání v jiné motorizaci než 1.8 benzín, což by mi např. nevadilo, ale někonu vadit může. Také přístrojová deska není a la UFO, nýbrž konzervativnější. I kufr je citelně nenší a přístup do něj ohraničenější. I cena je nepochopitelně vyšší! A to proč? Co vy na to, pánové? P. S. Někde jsem zahlédl informaci o liftbacku 3D, a pokud mne paměť neklame (už se prodává?). tak byl cenový rozdíl minimální - dokonce dražší byl 3D, ale to je hloupost, že (nemá to logiku! 1. příznak stařecké demence)? Vložil Iček, 6. Říjen 2006 - 13:11
|
příspěvků: 5047
bývalý majitel
to Íček: Milane, výborné téma na zítřejší sraz v Brně
A teď k 9G, už jsem v něm seděl, auto jsem si prošel a snažil se ho maximálně prohlédnout a můžu říct, že být teď v situaci ponechat si 8G nebo jít do 9G, tak jasně vyhrává 8G.
Ufo je prostě Ufo. A to i v situaci, kdybych si měl vybrat zda teď koupím nové 8G nebo 9G.
Otázkou zůstává, zda-li se jim opravdu podařilo zapracovat na jízdních vlastnostech a komfortu nebo to je pouze reklamní masáž:-( Ale to se ukáže až s prvními zkušenostmi za volantem.
Designově je u mě 9G dosti sporné, něco se mi líbí něco méně a něco mi vysloveně vadí. Třeba stěrač a ploutev:-(
To samé interier, zpracování lepší, ale chtěl bych volant a palubku ala Ufo.
Ruční brzda je taky moje a ne spolujezdce...
Naštěstí budu snad řešit výměnu Ufa až za něco většího a rodinějšího, ale to je za dlouho
5D 1.8 Comfort
mám od: 13.6. 2006
v provozu od: 13.6. 2006
Zalistoval jsem v análech a vyhrabal toto vlákno z doby dřevěné našeho hatchbacku 8G (nikoliv liftbacku, jak jsem mylně v dávné době napsal) a už se klube nová generace, dokonce víme, co přinese. Jenže je zatím jako kdysi cosi, co nikdo neviděl a mnozí to kritizovali. Myslel jsem, že si 8G nechám už doživotně, maximálně že ji vyměním za MY 2011, ale kdož ví, jestli za pár let nezměním názor a nepůjdu do modernější 9G? Zatím mám najeto 55000 km za 5,5 roku a auto slouží, nezlobí a je bez neduhů. Vlastně jsem nechal pouze stáhnout mírně hrbolaté zadní brzdové kotouče a vyměnil brzdové destičky, zadní. Pravidelná údržba v servisu se vyplácí....
Kardinální otázka: Uvažuje někdo z vás o přestupu do 9G?
bývalý majitel
V poslední době se vším s čím Honda vyjela, tak měla problém s uzásobením trhu.Honda má omezené kapacity výroby, takže nepotřebuje ani nechce(zatím) prodávat za každou cenu(od toho jsou jiní).Ona chce prodat za standartní cenu a nepotřebuje se podbízet, raději méně ale s normální marží.Získat jen cenou je jednoduché.On CIVIK i když má poměr cena výkon na super úrovni, tak stejně je "hodně drahý".Za levné auto se počítají auta do 350 000 a za to tuto Hondu nekoupíte.K ceně sedanu...ano je vyšší a i tak rozprodají produkci.Co víc chtít- marketing.U 8G chtěli zaujmout, takže se zvolila agresivnější politika (cena výbava)....a přehnali to.... a nestačej vyrábět.
HONDA CIVIK 8G 2,2iCTDi Executive ULTRA BLACK
bývalý majitel
Ja súhlasím z Ičkom. Jednoznačne 5D. U 3D zatiaľ neviem aké budú ceny. Ak by bol napr. o 30 tis. lacnejší, niekomu môže vyhovovať. Sedan sa mi moc nepáči - ak sedan tak Accord.