příspěvků: 25 5D 1.8 Executive
mám od: 11.4. 2016
v provozu od: 20.3. 2007
Dnes som tiež využil jarnú akciu v Agbe v Žiline: servisná prehliadka, výmena brzdovky, výmena oleja v prevodovke MTF, kontrola a nastavenie vôle ventilov(aj keď stým roboty moc nemali,kedže mi bolo povedané že boli ok), plus som vzal olejový filter a gumičky stieračov.suma sumarum 212 €
--
26. Únor 2019 - 18:03
mikimi
příspěvků: 206 5D 1.8 Sport
mám od: 29.3. 2008
Využil jsem jarní akci ne k jarní prohlídce, ale k následujícímu:
- výměna převodového oleje
- výměna brzdové a spojkové kapaliny
- výměna palivového filtru (diesel)
- výměna chladící kapaliny
- kontrola podvozku
Cena 5330 Kč. Navíc vyměněna 5W žárovka a provedený test baterie. Cena slušná, řekl bych. Pobavilo mě, že jsem byl objednán na další návštěvu v rámci ultra staré svolávací akce na opravu ruční brzdy a otevírání víčka nádrže. Je to můj druhý Civic, kterého jsem koupil vloni, rok výroby 2006. Překvapilo mě, že během prvních dvou let provozu v Německu, ani po pěti letech v servisu v Olomouci tato oprava nebyla provedena(je možné, že nabídnuta byla, ale nebyla požadována majitelem).
--
15. Únor 2019 - 17:08
číra
příspěvků: 3 5D 1.4 Comfort
mám od: 20.8. 2015
v provozu od: 14.10. 2011
Já to absolvoval dnes v Roudnici.Výměna př.oleje a brzdové kapaliny plus obě ramínka stěraču s krytkama.Cena po slevě 4850.
--
15. Únor 2019 - 16:42
optimas
příspěvků: 317 5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Celá ramínka 450kč kus bez dph
--
13. Únor 2019 - 12:37
mikimi
příspěvků: 206 5D 1.8 Sport
mám od: 29.3. 2008
optimas napsal:
Já to absolvoval včera. Prohlídka, výměna převodového oleje, nové stěrače + 2 krytky na stěrač za 3200kč ....
Na kolik vyšly ty stěrače? A jsou to celá ramínka nebo jen gumičky? Díky.
--
12. Únor 2019 - 22:31
optimas
příspěvků: 317 5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Já to auto koupil září 2017 dovoz Itálie r.v.2011 a vypadá to vše původní i ten olej v převodovce. Auto má najeto 112tkm tak doufám že to tak opravdu je, protože žádná historie k tomu není. Když jsem oddekloval zespoda motor a celý podvozek auto bylo dokonale čisté i motor se krásně svítil ve všech záhybech. Nikde známka koroze nebo usazená špína. Tak jsem usoudil, že by ty km mohly sedět
--
12. Únor 2019 - 12:47
2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel
to optimas: Máš tam origo baterku nebo už něco jiného? Mě v Kolíně vždy při testování aftermarket Exide Premium dávali ne zrovna dobrý report, ale zároveň mě upozorňovali, že ten jejich tester si ne zrovna rozumí se všemi akumulátory. Dnes mi testovali novou Yuasu YBX3053 a ta se tvářila OK.
Kdy tam před tím měněn olej v převodovce? Interval je 120tkm nebo 8 let, osobně kvůli občasnému blbnutí měním po 60tkm a 3 letech a vždy je to znát. Řazení zlepší už jen samotná nová náplň MTF.
Jinak koho by to zajímalo:
- origo vzducháč pro R18A2 = 638,- (po 20% slevě)
- origo vzducháč pro B16A2 = 638,- (po 20% slevě)
- origo kabiňák pro C8G = 420,- (po 30% slevě)
Samotná "Jarní prohlídka" = 300,-
--
12. Únor 2019 - 12:12
optimas
příspěvků: 317 5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Já to absolvoval včera. Prohlídka, výměna převodového oleje, nové stěrače + 2 krytky na stěrač za 3200kč s výsledkem levý přední tlumič teče a baterku vyměnit. Bylo -12°C a baterka točila bez problému. Po výměně oleje MTF se daleko lépe řadí a přisuzuju to kapajícímu oleji mezi motorem a převodovkou kde bylo asi málo oleje v převodovce. Takže to vypadá na tekoucí gufero na převodovce. Má někdo info kolik by stála vyměna toho gufera? Ale zarazilo mě, že na ten tekoucí olej nepřišli i když to museli vidět
--
12. Únor 2019 - 11:56
číra
příspěvků: 3 5D 1.4 Comfort
mám od: 20.8. 2015
v provozu od: 14.10. 2011
Já toho využiji...jsem objednanej na výměnu oleje v převodovce,brzdové kapaliny a beru origo stěrače...jdu v pátek do Roudnice nad Labem....
5D 1.8 Executive
mám od: 11.4. 2016
v provozu od: 20.3. 2007
Dnes som tiež využil jarnú akciu v Agbe v Žiline: servisná prehliadka, výmena brzdovky, výmena oleja v prevodovke MTF, kontrola a nastavenie vôle ventilov(aj keď stým roboty moc nemali,kedže mi bolo povedané že boli ok), plus som vzal olejový filter a gumičky stieračov.suma sumarum 212 €
5D 1.8 Sport
mám od: 29.3. 2008
Využil jsem jarní akci ne k jarní prohlídce, ale k následujícímu:
- výměna převodového oleje
- výměna brzdové a spojkové kapaliny
- výměna palivového filtru (diesel)
- výměna chladící kapaliny
- kontrola podvozku
Cena 5330 Kč. Navíc vyměněna 5W žárovka a provedený test baterie. Cena slušná, řekl bych.
Pobavilo mě, že jsem byl objednán na další návštěvu v rámci ultra staré svolávací akce na opravu ruční brzdy a otevírání víčka nádrže. Je to můj druhý Civic, kterého jsem koupil vloni, rok výroby 2006. Překvapilo mě, že během prvních dvou let provozu v Německu, ani po pěti letech v servisu v Olomouci tato oprava nebyla provedena(je možné, že nabídnuta byla, ale nebyla požadována majitelem).
5D 1.4 Comfort
mám od: 20.8. 2015
v provozu od: 14.10. 2011
Já to absolvoval dnes v Roudnici.Výměna př.oleje a brzdové kapaliny plus obě ramínka stěraču s krytkama.Cena po slevě 4850.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Celá ramínka 450kč kus bez dph
5D 1.8 Sport
mám od: 29.3. 2008
Na kolik vyšly ty stěrače? A jsou to celá ramínka nebo jen gumičky? Díky.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Já to auto koupil září 2017 dovoz Itálie r.v.2011 a vypadá to vše původní i ten olej v převodovce. Auto má najeto 112tkm tak doufám že to tak opravdu je, protože žádná historie k tomu není. Když jsem oddekloval zespoda motor a celý podvozek auto bylo dokonale čisté i motor se krásně svítil ve všech záhybech. Nikde známka koroze nebo usazená špína. Tak jsem usoudil, že by ty km mohly sedět
příspěvků: 5047
bývalý majitel
to optimas: Máš tam origo baterku nebo už něco jiného? Mě v Kolíně vždy při testování aftermarket Exide Premium dávali ne zrovna dobrý report, ale zároveň mě upozorňovali, že ten jejich tester si ne zrovna rozumí se všemi akumulátory. Dnes mi testovali novou Yuasu YBX3053 a ta se tvářila OK.
Kdy tam před tím měněn olej v převodovce? Interval je 120tkm nebo 8 let, osobně kvůli občasnému blbnutí měním po 60tkm a 3 letech a vždy je to znát. Řazení zlepší už jen samotná nová náplň MTF.
Jinak koho by to zajímalo:
- origo vzducháč pro R18A2 = 638,- (po 20% slevě)
- origo vzducháč pro B16A2 = 638,- (po 20% slevě)
- origo kabiňák pro C8G = 420,- (po 30% slevě)
Samotná "Jarní prohlídka" = 300,-
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Já to absolvoval včera. Prohlídka, výměna převodového oleje, nové stěrače + 2 krytky na stěrač za 3200kč s výsledkem levý přední tlumič teče a baterku vyměnit. Bylo -12°C a baterka točila bez problému. Po výměně oleje MTF se daleko lépe řadí a přisuzuju to kapajícímu oleji mezi motorem a převodovkou kde bylo asi málo oleje v převodovce. Takže to vypadá na tekoucí gufero na převodovce. Má někdo info kolik by stála vyměna toho gufera? Ale zarazilo mě, že na ten tekoucí olej nepřišli i když to museli vidět
5D 1.4 Comfort
mám od: 20.8. 2015
v provozu od: 14.10. 2011
Já toho využiji...jsem objednanej na výměnu oleje v převodovce,brzdové kapaliny a beru origo stěrače...jdu v pátek do Roudnice nad Labem....
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Letos v unoru opet probiha kampan a moznost levneji nakoupit dily a prislusenstvi - > https://www.honda.cz/cars/owners/servisni-kampa.html