Hezký den všem,
Připadám si trošku jako blázen , sice jsem sehnala auto, po kterém jsem toužila už léta, ale dnes se mi vybil klíček a já se nedokázala do auta dostat "mechanicky" jak jsem byla zvyklá u předchozích aut. Mohl by mi prosím někdo poradit jak se do auta v tomto případě dostat? Prolezla jsem ho ze všech stran a nikde jsem nenašla klasický zámek, má ho tohle auto vůbec?
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Takto má normálně vypadat řidičova klika a v ní zámek -> https://8g.hondaclub.cz/index.php?q=gallery&g2_itemId=68437&g2_imageViewsIndex=1
Ale jelikož to byla nejsnadnější cesta, jak Ufona násilně a nepozorovaně otevřít, tak to řada majitelů různě zaslepovala.
majitelka
Děkuju, tohle jsem v diskuzi našla, ale bohužel šlo skutečně o vybitou baterii, každopádně tak jako tak chci pro klid duše mít přístupný i klasický zámek.
5D 1.8 Sport
mám od: 6.4. 2010
v provozu od: 9.4. 2010
Občas se u UFA stane, že dálkovým ovladačem nelze odemknout, i když je baterie v ovladači OK. Elektronika totiž někdy vypne dálkový odemykací systém z důvodu velkého odběru proudu. Stačí stisknout otevírání pátých dveří (kufr) a už to funguje.
majitelka
Klíče mám dva, druhý ještě origo zaslepený, nikdy nebyl použity ani prvním majitelem, takže tam baterie byla také ko. Ano, samozřejmě jsem baterku vyměnila, protože se mi to stalo doma, ale řešila jsem to hlavně pro to, kdyby se podělal centrál nebo se mi to za dva roky stalo někde mimo, kde výměna baterie není tak snadná.
Nakonec jsem tedy přišla na to, že mám zámek pravděpodobně pod krytkou kliky u řidiče, protože mi to v noci nedalo spát.
V plánu je tedy výměna krytky, na což jsem návod tady ve fórech našla.
Fakt jsem si ale chvíli připadala jak blázen, že zámek vážně nikde není. A vlastně mi to nedošlo ani při koupi.
5D 1.8 Sport
mám od: 31.8. 2019
v provozu od: 13.2. 2012
Moje auto má zámek pouze u řidiče v klice...
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Ja mam verziu FD sedan. Mam zamky na klasicky kluc aj na vodicových dverach aj na kufri.
Ty ale asi mas klasicke ufo a tam neviem ako to je , kazdopadne si myslim, ze aspon jeden zamok na klasicky kluc by mal byt na kazdom aute.
Odhliadnuc od toho - ako prve by som proste vymenil baterku v kluci . Pripada mi to najrychlejsie , najjednoduchsie a aj tak to vlastne budes musiet urobit.
Mimochodom - a to mas iba jeden kluc?
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey