Honda Proresta, s.r.o. - Příbram

Evropská 678
Příbram
261 01
Tel.: +420 318 632 906, +420 774 911 740
Tel. servis: +420 318 632 906, +420 777 911 009
Fax: +420 318 627 489

prodej@hondapribram.cz, servis@hondapribram.cz
http://www.hondapribram.cz

Vložil TECH, 27. Březen 2009 - 12:40
 

honzap
Obrázek uživatele honzap
příspěvků: 127
bývalý majitel

Docela mne překvapuje negativní zkušenost s Hondou Příbram. Byl jsem tam se svým vozem již 3x a vždy byl profesionální přístup, vždy vše mělo perfektní řešení, žádný problém jsem nikdy neshledal. Jediné "minus" je cena servisu, ale je to kvalitní autorizovaný /značkový/ servis. Rodiče z Příbrami mají tuším z loňského roku již šesté auto a určitě, kdyby tam nebyli spokojeni tak tam nikdy nepojedou. Profesionální jednání pánů Petráška a Janoty bylo vždy na místě, vždy při servisu bylo k zapůjčení náhradní vozidlo gratis. Osobně jsem nikdy žádnou "vadu" neshledal a tak to je i u rodičů. Jsme Hondařská rodina a dohromady mají rodiče již osmou hondu /6 v Příbrami/, poslední, která nebyla v Příbrami byla v r. 2005 Honda Accord, která byla zakoupena ještě v Honda Motol. Sevis Hondy Motol a Hondy Příbram se nedá v žádném případě srovnávat.

Každý má svou zkušenost, nikomu ji tímto neberu, ale já si stojím za svým a za tento servis se vždy rád postavím.

Přeji všem návštěvníkům tohoto servisu, aby měli jen tu nejlepší zkušenost.

--
16. Duben 2018 - 19:11
8GROK
příspěvků: 9
5D 1.8 Sport
mám od: 1.5. 2015
v provozu od: 27.10. 2009

Ne, poškozená nebyla... Jen se pan Janota divil.... Já se Vás neptal?......
Oprava byla hrazena z pojistky, tak místo geometrie kdyby udělali vyvážení, bylo by to levnější.

Fotky.....
20180307_154818.jpg
20180307_154845.jpg

--
7. Březen 2018 - 16:29
pilot
příspěvků: 575
5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010

Netroufám si hodnotit, ono to má asi víc rovin.. = je pravda, že chybějící závaží by měli odhalit a projet auto ve 130km/h by asi bylo na místě. Tím by nevyváženost taky měli najít. Další věc je fluktuace pracovníků - mechaniků/lakýrů.. Ale u p. Janoty asi velká chyba nebude, s ním jsem negativní zkušenost dosud neměl. Spíš jde o schopnost trvat na kvalitním provedení a v souvislosti s tím n nákladech, které servis může vyúčtovat. Jinými slovy klasika = je to o penězích..
Dodej fotky, docela rád bych viděl to provedení. Ale chyby tam už z popisu jsou jasné..
A výměna podložky u rz je ale docela velká drzost. Nepochybně jsi tu původní měl určitě značně poškozenou Andílek .. (to předpokládám jako zdůvodnění od servisu..)

--
4. Březen 2018 - 17:38
8GROK
příspěvků: 9
5D 1.8 Sport
mám od: 1.5. 2015
v provozu od: 27.10. 2009

Zdravím dámy a pánové, závidím všem, kdo je spokojen s tímto servisem. Osobně jsem spokojen jen s rychlou domluvou na opravě a rychlejším termínem. A pak? Říkal jsem, že po té, co jsem byl nabourán, je nestabilní řízení.... Pan Janota, se mnou auto projel a nic....opravili tedy nabourané plechy a udělali geometrii... nikdo se nevšiml chybějícího závaží na kole... Tudíž už při jízdě zpět stejný pocit na dálnici, čas od času jako by mi kola sama cukla s volantem.... po vyvážení a zjištění, že disk trochu hází (dal se dozadu) je vše ok. ALE musel jsem sám hledat, čím by to mohlo být. Když jsem volal panu Janotovi, tak skoro jako by jeho hlas říkal"Pane,já to projel a nic, tak si moc nevymýšlejte" A dnes jsem zjistil, že bez mého vědomí a souhlasu, mi vyměnili podložku pod RZ - SE SVOJÍ REKLAMOU. DRZOST. A ani ta oprava, to lakování - na blatníku je to jakési okousané (fotky dodám) - na to, že prý měnili a lakovali celý blatník to není 100%. Takže opravdu závidím všem, kdo našel servis, kde se o auto postarají jako o své...... To jsem tak náročný? .....
... Nebo jen smůla?

Palec dolu

--
3. Březen 2018 - 19:37
honzap
Obrázek uživatele honzap
příspěvků: 127
bývalý majitel

Servis při 100 tis a opět spokojenost. Výměna oleje, všech filtru, promazaní brzd, výměna brzdové kapaliny, čištění a mytí, zapůjčení C9G a C10G. Auto v naprostém pořádku. Profesionální přístup, vše jak má být. Směju se

--
29. Květen 2017 - 15:14
honzap
Obrázek uživatele honzap
příspěvků: 127
bývalý majitel

Naprostá spokojenost Palec nahoru

--
11. Září 2016 - 11:18
jan.satrapa
Obrázek uživatele jan.satrapa
příspěvků: 57
bývalý majitel

Čtvrtá garančka při 80 400.
Perfektní jednání, vše Ok, auto zdarma vyčištěno vevnitř, umyto z venku.
Uděláno vše dle servisní knížky, včetně oleje, filtry, atd
Promazání brzdových třmenů
Cena celkem 5 967 Kč s DPH

Maximální spokojenost

--
14. Květen 2013 - 15:00
felcar
Obrázek uživatele felcar
příspěvků: 38
majitel jiné generace

ok dik Mrk

--
27. Květen 2012 - 13:02
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Myslím, že něco kolem 500,- + projetý benzín. Zkus kontaktovat přijímacího technika Martina Janotu (servis@hondapribram.cz 777 911 009).
Domluvíš si s ním všechny detaily Směju se


--
27. Květen 2012 - 12:47
felcar
Obrázek uživatele felcar
příspěvků: 38
majitel jiné generace

kolik cca chtej za pujceni auta?

tak nejak premejslim jak u nich zfouknout garancku (nechce se mi do motola, kterej mam nejbliz) a bohuzel se odtamtud nejak potrebuju dostat do prace a nasledne z prace k nim Mrk

--
27. Květen 2012 - 12:37

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".