Hledat |
honda civic 2.2 i-CTDi problem s nastartovanimPotreboval bych poradit kdyz chci nastartovat tak to bud toci dlouho a pak naskoci a nebo musim pouzit da se rict pumpicku abych natlacil naftu ... a pak chytne .... ale jen obcas ted prave vubec a kdyz jsem se ptal co stim tak mi pry pada nafta vubec netusim co stim strasne moc dekuji za pomoc ... Vložil Lukáš Zelenko, 3. Prosinec 2014 - 20:30
|
bývalý majitel
zisti, aky odpor maju mat zhavice a pripadne strekni kontakty kontakt sprejom...
5D 2.2 Executive
mám od: 25.11. 2011
v provozu od: 15.5. 2006
Si skusal zmerať žhaviče ? Skontroloval si vstreky? Aky ma tlak v strekovacej rampe?
náhodný návštěvník
Jj tak jsem ho vyměnil a chvíli jsem jezdil bez problémů asi tak 3x jsem nastartoval a ted už to dela zas obcas jsem to nastartoval když jsem pumpovat naftu ale ted už vůbec nova baterie a dával jsem ji i nabít baterku jsem tam dal a nic i když byla plne nabita vůbec nevím co stim ....
Děkuji za odp
náhodný návštěvník
Filtr jsem vyměnil a byl pod vzduchovým filtrem ale k ničemu to nepomohlo
5D 2.2 Executive
mám od: 28.1. 2013
v provozu od: 7.11. 2007
Na civinfo se da najit navod kompletni na vymenu palivoveho filtru (ale me se ted nechce). Palivovy filtr uz jsem delal a da se to za hodku bez pouziti specialniho naradi. Staci vyndat baterku, airbox a uz ho uvidis, pak uz jen odpojit hadicky a cidla a vyndas filtr i s cidlama a pripojenim hadicek. Pak uz jen sundat vsechno zminene a dat filtr novy. Vypada podobne jako olejovy, jen ma dole sroubeni na cidlo. Je to trosku pakarna (a nedivim se mechanikum ze u toho nadavaj) ale neni to nic nemozneho i s beznym naradim na parkovisti (ostatne tak delam vsechno )
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Asi by se hodila ještě informace o jakou HF sadu šlo. (Podle modelu a výbavy auta to vypadá na oreginál)
p.s. Zároveň přejmenovávám motor v nadpisu, autor asi neví, že nemá Forda.
bývalý majitel
Ten můj mě proklel až někam do 356-tého kolena
Je na motoru těsně u dělící přepážky kabiny - skoro viditelný shora, ale jakž-takž přístupný zespod
Když do pekla, tak na krásném koni
5D 2.2 Executive
mám od: 13.12. 2013
v provozu od: 20.6. 2007
měl jsem civica 2.2 necelý rok a asi 3x se mi stalo že jsem nenastartoval, pokaždý to bylo baterií. 3x jsem startoval přes kabely...nejvíc mě to dostalo když jsem jel po dálnici asi 150 km, pak přes noc auto stálo a ráno jsem nemohl ani odemknout přes dálkač jak byla baterka vybitá...
5D 2.2 Sport
mám od: 21.10. 2012
v provozu od: 13.11. 2006
Trošku rozoberiem môj problém s naštartovaním auta. Civica vlastním už niečo cez dva roky a zatiaľ sa mi stalo, že som ho trikrát nenaštartoval. Prídem, sadnem, idem naštartovať a nič!!! Párkrát precvaknú relátka a koniec, baterka úplne vybitá. Kúpil som novú baterku a bolo. Lenže po asi troch mesiacoch mi to spravilo zas. Potom pol roka pokoj a včera ráno keď som išiel do roboty, tak zas. Išiel som si požičať merač batérií a úplne vybitá, čo som aj predpokladal. Auto som horko-ťažko naštartoval cez štartovacie káble z manželkinho HRV (44Ah) a bolo. Prešiel som asi dva kilometre, zhasol som motor, premerám baterku a čuduj sa svete nabitá na 84 percent a auto sa tvárilo akoby sa nič nestalo. V kľude naštartujem, a pokračujem ďalej. Dnes ráno všetko OK, už len čakám, kedy niečomu prepne a nenaštartuje zas.
Nestalo sa Vám to ešte nikomu? Je mi asi jasné, že mi to niečo vybije raz za čas baterku a to úplne alebo sa spraví dáky skrat alebo čo sa s ňou stane, keď vzápätí funguje normálne. Ale hľadať chybu, ktorá sa stáva úplne nepravidelne a je jedno, či je leto alebo zima je dosť na
Tak asi toľko. Ak niekto poradí a pol roka bude všetko OK, tak to potom
5D 2.2 Comfort
mám od: 24.1. 2011
pokud si pamatuji, tak mechanik nadával jak špaček... je ti někde ze spod motoru...upně na hovno přístup...