honda civic 2.2 i-CTDi problem s nastartovanim

Potreboval bych poradit kdyz chci nastartovat tak to bud toci dlouho a pak naskoci a nebo musim pouzit da se rict pumpicku abych natlacil naftu ... a pak chytne .... ale jen obcas ted prave vubec a kdyz jsem se ptal co stim tak mi pry pada nafta vubec netusim co stim

strasne moc dekuji za pomoc ...

Vložil Lukáš Zelenko, 3. Prosinec 2014 - 20:30
 

niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

zisti, aky odpor maju mat zhavice a pripadne strekni kontakty kontakt sprejom...

--
17. Prosinec 2014 - 17:48
kevin43
Obrázek uživatele kevin43
příspěvků: 322
5D 2.2 Executive
mám od: 25.11. 2011
v provozu od: 15.5. 2006

Si skusal zmerať žhaviče ? Skontroloval si vstreky? Aky ma tlak v strekovacej rampe?

--
17. Prosinec 2014 - 12:33
Lukáš Zelenko
příspěvků: 8
náhodný návštěvník

Jj tak jsem ho vyměnil a chvíli jsem jezdil bez problémů asi tak 3x jsem nastartoval a ted už to dela zas obcas jsem to nastartoval když jsem pumpovat naftu ale ted už vůbec nova baterie a dával jsem ji i nabít baterku jsem tam dal a nic i když byla plne nabita vůbec nevím co stim ....

Děkuji za odp

--
15. Prosinec 2014 - 20:32
Lukáš Zelenko
příspěvků: 8
náhodný návštěvník

Filtr jsem vyměnil a byl pod vzduchovým filtrem ale k ničemu to nepomohlo

--
15. Prosinec 2014 - 18:13
Stel
Obrázek uživatele Stel
příspěvků: 237
5D 2.2 Executive
mám od: 28.1. 2013
v provozu od: 7.11. 2007

Na civinfo se da najit navod kompletni na vymenu palivoveho filtru (ale me se ted nechce). Palivovy filtr uz jsem delal a da se to za hodku bez pouziti specialniho naradi. Staci vyndat baterku, airbox a uz ho uvidis, pak uz jen odpojit hadicky a cidla a vyndas filtr i s cidlama a pripojenim hadicek. Pak uz jen sundat vsechno zminene a dat filtr novy. Vypada podobne jako olejovy, jen ma dole sroubeni na cidlo. Je to trosku pakarna (a nedivim se mechanikum ze u toho nadavaj) ale neni to nic nemozneho i s beznym naradim na parkovisti (ostatne tak delam vsechno Směju se )

--
14. Prosinec 2014 - 21:53
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

mirek napsal:
řešil jsem přd dvěma roky problém samovolného vybíjení baterie a po boji se zjistilo,že to byla skratovaná ECU hands free.Je to pouse typ,odpojil jsem to a je klid

Informace Asi by se hodila ještě informace o jakou HF sadu šlo. (Podle modelu a výbavy auta to vypadá na oreginál)

p.s. Zároveň přejmenovávám motor v nadpisu, autor asi neví, že nemá Forda.


--
11. Prosinec 2014 - 15:15
Kmet
Obrázek uživatele Kmet
příspěvků: 46
bývalý majitel

kocour napsal:
Lukáš Zelenko napsal:
Takze je v nadrzi ?

pokud si pamatuji, tak mechanik nadával jak špaček... je ti někde ze spod motoru...upně na hovno přístup...

Ten můj mě proklel až někam do 356-tého kolena Červenám se
Je na motoru těsně u dělící přepážky kabiny - skoro viditelný shora, ale jakž-takž přístupný zespod Jsem zděšený

666 Když do pekla, tak na krásném koni 666

--
10. Prosinec 2014 - 19:05
patrik.feng
Obrázek uživatele patrik.feng
příspěvků: 124
5D 2.2 Executive
mám od: 13.12. 2013
v provozu od: 20.6. 2007

měl jsem civica 2.2 necelý rok a asi 3x se mi stalo že jsem nenastartoval, pokaždý to bylo baterií. 3x jsem startoval přes kabely...nejvíc mě to dostalo když jsem jel po dálnici asi 150 km, pak přes noc auto stálo a ráno jsem nemohl ani odemknout přes dálkač jak byla baterka vybitá...

--
10. Prosinec 2014 - 18:32
M-666-M
Obrázek uživatele M-666-M
příspěvků: 45
5D 2.2 Sport
mám od: 21.10. 2012
v provozu od: 13.11. 2006

Trošku rozoberiem môj problém s naštartovaním auta. Civica vlastním už niečo cez dva roky a zatiaľ sa mi stalo, že som ho trikrát nenaštartoval. Prídem, sadnem, idem naštartovať a nič!!! Párkrát precvaknú relátka a koniec, baterka úplne vybitá. Kúpil som novú baterku a bolo. Lenže po asi troch mesiacoch mi to spravilo zas. Potom pol roka pokoj a včera ráno keď som išiel do roboty, tak zas. Išiel som si požičať merač batérií a úplne vybitá, čo som aj predpokladal. Auto som horko-ťažko naštartoval cez štartovacie káble z manželkinho HRV (44Ah) a bolo. Prešiel som asi dva kilometre, zhasol som motor, premerám baterku a čuduj sa svete nabitá na 84 percent a auto sa tvárilo akoby sa nič nestalo. V kľude naštartujem, a pokračujem ďalej. Dnes ráno všetko OK, už len čakám, kedy niečomu prepne a nenaštartuje zas.
Nestalo sa Vám to ešte nikomu? Je mi asi jasné, že mi to niečo vybije raz za čas baterku a to úplne alebo sa spraví dáky skrat alebo čo sa s ňou stane, keď vzápätí funguje normálne. Ale hľadať chybu, ktorá sa stáva úplne nepravidelne a je jedno, či je leto alebo zima je dosť na Hovínko
Tak asi toľko. Ak niekto poradí a pol roka bude všetko OK, tak to potom To se zapije

--
9. Prosinec 2014 - 9:29
kocour
Obrázek uživatele kocour
příspěvků: 230
5D 2.2 Comfort
mám od: 24.1. 2011

Lukáš Zelenko napsal:
Takze je v nadrzi ?

pokud si pamatuji, tak mechanik nadával jak špaček... je ti někde ze spod motoru...upně na hovno přístup...
--
7. Prosinec 2014 - 12:36

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".