příspěvků: 60 5D 1.4 Sport
mám od: 18.8. 2011
v provozu od: 18.8. 2011
Tak jsem byl na pravidelné servisní prohlídce v servisu Šmucler v Plzni. Zkušenost otřesná. Bohužel musím konstatovat, že to je trvalý trend.
Objednal jsem se deset dnů předem, aby vše klapalo na 23.8. 7.oo hod. Aby to stačili, protože po 120tis. km se toho dělá poměrně dost. Auto jsem přistavil těsně po sedmé, technik jej převzal a zaregistroval vlastní mat. (Svíčky, olej, pal.filtr). Nabídl mi odvoz do města s tím, že auto bude někdy po 14.oo hod. Potud vše OK. Po druhé hodině jsem se dostavil a že počkám až to bude, pokud už to není. K mému nemilému překvapení auto stálo tak jak jsem jej ráno nechal. Na můj dotaz mi technik řekl, že ho jen na okamžik vyndali z dílny, že je tam nějaký přesun mezi pracovišti. Za chvíli naklusal mechanik a auto skutečně do dílny odvezl. Na moje vlezlé otázky mi technik nabídl, že se můžu podívat do dílny. Tak jo. Auto bylo na heveru a vytékal z něj olej. Prý ještě zbývá vyměnit pal. filtr a brzdovou kapalinu na mé přání. Abych to zkrátil - čekal jsem tam do 16.40. Pak mi auto přivezli (umyté). Při rekapitulaci zakázky jsem zjistil, že mi tu brzdovou kapalinu nevyměnili. Na dotaz proč mě technik začal oblbovat, že to ještě není třeba a bla bla. Jenže já ji vyměnit chtěl, protože se mi vzadu kously destičky a shořely. A protože nevím, kam všude to teplo šlo, usoudil jsem, že to nezaškodí. Navíc je tam už tři roky, takže je to stejně v servisních úkonech. Já si myslím, že se do toho mechanikovi prostě nechtělo, protože už bylo pozdě a chtěl jít domů. Jako bonbonek nakonec - chtěl jsem vrátit vyměněné díly, hlavně to palivové čerpadlo. Je to poměrně komplikovaný díl a já se no to chtěl doma v klidu podívat co tam všechno je. Jenže když jsem otevřel krabici, našel jsem jen totálně očesanou kostru, všechno z ní bylo pryč. Chtěl jsem si ho nechat pro všechny případy, koneckonců to byl plně funkční díl, který bez problémů pracoval. Ta výměna byl jen preventivní a předepsaný úkon. Taky jsem doma zjistil, že mi neprovedli záznam do servisní knížky.
Loni mi při pobytu auta v servisu poškodili kapotu. Přiznali se k tomu a že mi to opraví, ale bude to trvat týden. Přistavil jsem ho tam v rámci pravidelné servisní prohlídky. Nabídli mi náhradní auto, to jsem ale nepotřeboval. Takže jsem ho tam v pondělí dal a že v pátek dopoledne si ho vyzvednu. Po mém příchodu (teprve!) začali měnit olej. Musel jsem čekat do odpoledne. Při přebírání jsem zjistil, že si neoprávněně účtují nějaké položky a navíc ještě nevyměnili kliku u LP dveří. Takže jsem čekal další asi dvě hodiny.
Po těchto zkušenostech musím před tímto servisem varovat a pokud už tam auto někdo dát musí, tak aby byl maximálně ve střehu.
--
26. Srpen 2018 - 8:34
Storm
příspěvků: 1389
majitel jiné Hondy
Petr78 napsal:
Storm napsal:
Pokud se to nechá hodně vytéct, tak se vejde i ty 4l. Celá náplň je 4,5l.
4L se mi tam nikdy nevešly, ikdyž jsem to nechal vykapat přes noc a ještě jsem to nakláněl na heveru.
Vždycky mi po výměně oleje ve 4L kanystru zbylo 0,2 - 0,3L a v motoru byla hladina kousek pod MAX.
Mně když mění servis (skoro soused v ulici) olej, tak z toho balení 4l vždy něco málo zbyde, ale tipoval bych to tak 0,1l. Nevím, zda by měli potřebu nějaké deci si odlévat bokem. Ale v autorizáku nečekám, že tu budou měřit přesně na desetiny a na faktuře to zaokrouhlí.
--
5. Červen 2016 - 8:45
Petr78
příspěvků: 1293 4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
8GROK napsal:
1) Nechal jsem si montovat závěs,abych mohl vozit kola. Chtěl jsem 13ti pólovou koncovku, aby svítilo i couvací světlo. Až doma, když jsem montoval nosič kol, jsem zjistil, že tam blbci dali levnější 7mi polovou. Na mou reklamaci reagovali, že budu muset něco doplatit, aby to předělali.
2) Dnes jsem opravoval zrcátka - zjistil jsem, že mi na jednom-pravém, které měli rozebrané, aby zjistili proč se nesklápí, ulomili plastový zobáček.
3) Cena za výměnu oleje cca 3tis....a to si účtují celé 4litry a vejde se tam 3.7,jestli se nepletu.... koupil jsem si stejný olej a to 4 litry za cca cenu 1litru od Šmuclera - to se mi zdá skoro jako zlodějina....
:thumbdown:
No jo "značkový servis"
Když už bych musel s autem do Honda servisu, tak bych raději zajel do Příbrami. Tam alespoň pracují lidi, co tomu rozumí (pan Janota).
Olej si fakt měň sám nebo alespoň u nějakého garážníka s tvým vlastním olejem. Kvalita práce bude minimálně stejná a cena zlomková.
--
4. Červen 2016 - 19:38
Petr78
příspěvků: 1293 4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Storm napsal:
Pokud se to nechá hodně vytéct, tak se vejde i ty 4l. Celá náplň je 4,5l.
4L se mi tam nikdy nevešly, ikdyž jsem to nechal vykapat přes noc a ještě jsem to nakláněl na heveru.
Vždycky mi po výměně oleje ve 4L kanystru zbylo 0,2 - 0,3L a v motoru byla hladina kousek pod MAX.
--
4. Červen 2016 - 19:35
Storm
příspěvků: 1389
majitel jiné Hondy
AD1) pokud jsi to měl napsané v objednávce, tak žádný peníze za předělání chtít nemohou. Je to jejich problém, že to namontovali špatně. Pokud jsi to dohodl jen ústně, tak záleží jestli nebudou třeba tvrdit, že jsi jim nic takového neříkal.
AD2) to nedokážeš, že to udělali oni. Jedině, že by se k tomu sami přiznali.
AD3) S cenou za výměnu oleje v autorizáku se smiř nebo si kup svůj a dones na výměnu k nim. Většinou mají pak vyšší hodinovou sazbu za donesené díly, ale pořád to vyjde levněji. Nebo měň olej mimo autorizovaný servis. Pokud se to nechá hodně vytéct, tak se vejde i ty 4l. Celá náplň je 4,5l.
--
4. Červen 2016 - 15:47
8GROK
příspěvků: 9 5D 1.8 Sport
mám od: 1.5. 2015
v provozu od: 27.10. 2009
1) Nechal jsem si montovat závěs,abych mohl vozit kola. Chtěl jsem 13ti pólovou koncovku, aby svítilo i couvací světlo. Až doma, když jsem montoval nosič kol, jsem zjistil, že tam blbci dali levnější 7mi polovou. Na mou reklamaci reagovali, že budu muset něco doplatit, aby to předělali.
2) Dnes jsem opravoval zrcátka - zjistil jsem, že mi na jednom-pravém, které měli rozebrané, aby zjistili proč se nesklápí, ulomili plastový zobáček.
3) Cena za výměnu oleje cca 3tis....a to si účtují celé 4litry a vejde se tam 3.7,jestli se nepletu.... koupil jsem si stejný olej a to 4 litry za cca cenu 1litru od Šmuclera - to se mi zdá skoro jako zlodějina....
--
4. Červen 2016 - 14:10
pekáč
příspěvků: 60 5D 1.4 Sport
mám od: 18.8. 2011
v provozu od: 18.8. 2011
Ale jo dozvíte. Ale nemůžu být stále online.
Rozdíl spatřuji v tom, že když si to u pojišťovny vyřizuju sám, tak jsou s tím problémy. Zažilo to tu už víc lidí. Na nějakém vláknu se to řešilo. Mnš se sice vždy z pojišťovny povedlo dostat všechno, ale bylo kolem toho plno korespondence a vyhrožování. Mimochodem - každému doporučuji stáhnout si z webu "Znalecký standart" podle kterého pojišťovny postupují. Vyplatí se ho znát. Teď jsem to ale svěřil servisu a ti to za mne vyřešili k mé absolutní spokojenosti. V tom spatřuji ten rozdíl. V tom, že jsem se cítil tím servisem hájen. Za normálních okolností mám spíš pocit, že tam ze mně chtějí vyždímat něco navíc ale tentokrát ne. Teď vyždímali pojišťovnu v můj prospěch.
--
17. Prosinec 2012 - 21:03
Dejv
příspěvků: 1522 5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
A už se to nedozvíme.
--
17. Prosinec 2012 - 19:08
Dejv
příspěvků: 1522 5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
pekáč napsal:
Já chválil přístup servisu, ne Ibizu. K ní nemůžu tak jako tak nic špatnýho říct, na foukanou 1,2ku jela jako drak. Jen mě překvapilo, že náhradní auto musí být o třídu níž než auto nahrazované. Co by mi dali, kdybych tam přijel s Fabií?. Nebo s Citigo, Felicií apod. O to mi šlo. Mně bylo v zásadě fuk s čím budu do práce jezdit.
A jaký je teda ten rozdíl v přístupu pojišťovny a servisu? To vlastně nevíme.
--
17. Prosinec 2012 - 19:04
pekáč
příspěvků: 60 5D 1.4 Sport
mám od: 18.8. 2011
v provozu od: 18.8. 2011
Já chválil přístup servisu, ne Ibizu. K ní nemůžu tak jako tak nic špatnýho říct, na foukanou 1,2ku jela jako drak. Jen mě překvapilo, že náhradní auto musí být o třídu níž než auto nahrazované. Co by mi dali, kdybych tam přijel s Fabií?. Nebo s Citigo, Felicií apod. O to mi šlo. Mně bylo v zásadě fuk s čím budu do práce jezdit.
5D 1.4 Sport
mám od: 18.8. 2011
v provozu od: 18.8. 2011
Tak jsem byl na pravidelné servisní prohlídce v servisu Šmucler v Plzni. Zkušenost otřesná. Bohužel musím konstatovat, že to je trvalý trend.
Objednal jsem se deset dnů předem, aby vše klapalo na 23.8. 7.oo hod. Aby to stačili, protože po 120tis. km se toho dělá poměrně dost. Auto jsem přistavil těsně po sedmé, technik jej převzal a zaregistroval vlastní mat. (Svíčky, olej, pal.filtr). Nabídl mi odvoz do města s tím, že auto bude někdy po 14.oo hod. Potud vše OK. Po druhé hodině jsem se dostavil a že počkám až to bude, pokud už to není. K mému nemilému překvapení auto stálo tak jak jsem jej ráno nechal. Na můj dotaz mi technik řekl, že ho jen na okamžik vyndali z dílny, že je tam nějaký přesun mezi pracovišti. Za chvíli naklusal mechanik a auto skutečně do dílny odvezl. Na moje vlezlé otázky mi technik nabídl, že se můžu podívat do dílny. Tak jo. Auto bylo na heveru a vytékal z něj olej. Prý ještě zbývá vyměnit pal. filtr a brzdovou kapalinu na mé přání. Abych to zkrátil - čekal jsem tam do 16.40. Pak mi auto přivezli (umyté). Při rekapitulaci zakázky jsem zjistil, že mi tu brzdovou kapalinu nevyměnili. Na dotaz proč mě technik začal oblbovat, že to ještě není třeba a bla bla. Jenže já ji vyměnit chtěl, protože se mi vzadu kously destičky a shořely. A protože nevím, kam všude to teplo šlo, usoudil jsem, že to nezaškodí. Navíc je tam už tři roky, takže je to stejně v servisních úkonech. Já si myslím, že se do toho mechanikovi prostě nechtělo, protože už bylo pozdě a chtěl jít domů. Jako bonbonek nakonec - chtěl jsem vrátit vyměněné díly, hlavně to palivové čerpadlo. Je to poměrně komplikovaný díl a já se no to chtěl doma v klidu podívat co tam všechno je. Jenže když jsem otevřel krabici, našel jsem jen totálně očesanou kostru, všechno z ní bylo pryč. Chtěl jsem si ho nechat pro všechny případy, koneckonců to byl plně funkční díl, který bez problémů pracoval. Ta výměna byl jen preventivní a předepsaný úkon. Taky jsem doma zjistil, že mi neprovedli záznam do servisní knížky.
Loni mi při pobytu auta v servisu poškodili kapotu. Přiznali se k tomu a že mi to opraví, ale bude to trvat týden. Přistavil jsem ho tam v rámci pravidelné servisní prohlídky. Nabídli mi náhradní auto, to jsem ale nepotřeboval. Takže jsem ho tam v pondělí dal a že v pátek dopoledne si ho vyzvednu. Po mém příchodu (teprve!) začali měnit olej. Musel jsem čekat do odpoledne. Při přebírání jsem zjistil, že si neoprávněně účtují nějaké položky a navíc ještě nevyměnili kliku u LP dveří. Takže jsem čekal další asi dvě hodiny.
Po těchto zkušenostech musím před tímto servisem varovat a pokud už tam auto někdo dát musí, tak aby byl maximálně ve střehu.
majitel jiné Hondy
Mně když mění servis (skoro soused v ulici) olej, tak z toho balení 4l vždy něco málo zbyde, ale tipoval bych to tak 0,1l. Nevím, zda by měli potřebu nějaké deci si odlévat bokem. Ale v autorizáku nečekám, že tu budou měřit přesně na desetiny a na faktuře to zaokrouhlí.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
No jo "značkový servis"
Když už bych musel s autem do Honda servisu, tak bych raději zajel do Příbrami. Tam alespoň pracují lidi, co tomu rozumí (pan Janota).
Olej si fakt měň sám nebo alespoň u nějakého garážníka s tvým vlastním olejem. Kvalita práce bude minimálně stejná a cena zlomková.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
4L se mi tam nikdy nevešly, ikdyž jsem to nechal vykapat přes noc a ještě jsem to nakláněl na heveru.
Vždycky mi po výměně oleje ve 4L kanystru zbylo 0,2 - 0,3L a v motoru byla hladina kousek pod MAX.
majitel jiné Hondy
AD1) pokud jsi to měl napsané v objednávce, tak žádný peníze za předělání chtít nemohou. Je to jejich problém, že to namontovali špatně. Pokud jsi to dohodl jen ústně, tak záleží jestli nebudou třeba tvrdit, že jsi jim nic takového neříkal.
AD2) to nedokážeš, že to udělali oni. Jedině, že by se k tomu sami přiznali.
AD3) S cenou za výměnu oleje v autorizáku se smiř nebo si kup svůj a dones na výměnu k nim. Většinou mají pak vyšší hodinovou sazbu za donesené díly, ale pořád to vyjde levněji. Nebo měň olej mimo autorizovaný servis. Pokud se to nechá hodně vytéct, tak se vejde i ty 4l. Celá náplň je 4,5l.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.5. 2015
v provozu od: 27.10. 2009
1) Nechal jsem si montovat závěs,abych mohl vozit kola. Chtěl jsem 13ti pólovou koncovku, aby svítilo i couvací světlo. Až doma, když jsem montoval nosič kol, jsem zjistil, že tam blbci dali levnější 7mi polovou. Na mou reklamaci reagovali, že budu muset něco doplatit, aby to předělali.
2) Dnes jsem opravoval zrcátka - zjistil jsem, že mi na jednom-pravém, které měli rozebrané, aby zjistili proč se nesklápí, ulomili plastový zobáček.
3) Cena za výměnu oleje cca 3tis....a to si účtují celé 4litry a vejde se tam 3.7,jestli se nepletu.... koupil jsem si stejný olej a to 4 litry za cca cenu 1litru od Šmuclera - to se mi zdá skoro jako zlodějina....
5D 1.4 Sport
mám od: 18.8. 2011
v provozu od: 18.8. 2011
Ale jo dozvíte. Ale nemůžu být stále online.
Rozdíl spatřuji v tom, že když si to u pojišťovny vyřizuju sám, tak jsou s tím problémy. Zažilo to tu už víc lidí. Na nějakém vláknu se to řešilo. Mnš se sice vždy z pojišťovny povedlo dostat všechno, ale bylo kolem toho plno korespondence a vyhrožování. Mimochodem - každému doporučuji stáhnout si z webu "Znalecký standart" podle kterého pojišťovny postupují. Vyplatí se ho znát. Teď jsem to ale svěřil servisu a ti to za mne vyřešili k mé absolutní spokojenosti. V tom spatřuji ten rozdíl. V tom, že jsem se cítil tím servisem hájen. Za normálních okolností mám spíš pocit, že tam ze mně chtějí vyždímat něco navíc ale tentokrát ne. Teď vyždímali pojišťovnu v můj prospěch.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
A už se to nedozvíme.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
A jaký je teda ten rozdíl v přístupu pojišťovny a servisu? To vlastně nevíme.
5D 1.4 Sport
mám od: 18.8. 2011
v provozu od: 18.8. 2011
Já chválil přístup servisu, ne Ibizu. K ní nemůžu tak jako tak nic špatnýho říct, na foukanou 1,2ku jela jako drak. Jen mě překvapilo, že náhradní auto musí být o třídu níž než auto nahrazované. Co by mi dali, kdybych tam přijel s Fabií?. Nebo s Citigo, Felicií apod. O to mi šlo. Mně bylo v zásadě fuk s čím budu do práce jezdit.