Moje posledni zkusenost: Podzimni kampan - Pozadoval jsem prohlidku brzd, baterie a vymenu gumicek steracu. Bylo mi sdeleno, ze vse krome gumicek je soucasti kampane. Mel jsem spatnou baterii, vymenena. Kola ani nesundali a presto dokazali odecist tloustku desticek, nevim jak, ale predpokladam, ze zespoda to je videt = nevim, jsem laik. Auto mi predali podle planu, zaplatil jsem novou baterii a gumicky do steracu + kampan. Pri odjezdu jsem zjistil, ze gumicky stiraji stale spatne, po prohlednuti byly evidentne nemenene. Druhy den jsem se tam vydal znovu na reklamaci, po asi 20 minutach vsemozneho cekani mi byla sdelena omluva a gumicky obratem vymeneny. Jako omluvu jsem dostal 10% slevu na dalsi navstevu na dily a 5% (!!!) na praci. Prijde mi to spis usmevne. Po teto zkusenosti uz tam asi nepojedu.
--
31. Říjen 2013 - 14:31
Téra
příspěvků: 10 5D 1.8 GT
mám od: 14.7. 2010
:warn:S Jarovem už nikdy nechci mít nic společného, před měsícem do mě nabourala ženská škoda 50.000 Kč. Objednala jsem se na servis (výměna celých dveří u řidiče + nárazníky) 2.11.2010 jsem jim auto dala s tím, že bude max 16.11.2010 podle smlouvy hotové,dnes je 22.11.2010 a nic nikdo ani nevolal tak jsem jim dnes zavolala a prý jim poslali jiný odstín barvy dveří, ale místo toho, aby poslali dveře zpět tak je dvakrát přestříkali,barvu pořád netrefili tak dnes přijede nějakej expert, aby je přestříkali potřetí.V pátek bych si měla auto vyzvednout rozhodně auto nebřeberu s nastříkanými dveřmi když měli být nové. Nehledě na tu komunikaci VELKÁ NESPOKOJENOST A TO JEŠTĚ AUTO NEMÁM DOMA
--
22. Listopad 2010 - 12:14
lukas
příspěvků: 515 3D 1.8 Sport
mám od: 19.12. 2007
Jedna zkusenost zase , vcera vymena rucky na garanci naprosto bez problemu a za hodinku hotovo i se serizenim a umytim. Tyden pred, odstraneni klepani zezadu dotazenim zamku na kufru, vsechno v cajku... Zatim se mi nestalo, ze by se jim neco nepovedlo (ale uznavam neresim tam zatim nejaky zasadni veci, v podstate sem tam zatim resil jenom drobnosti - tuk tuk na drevo).
--
18. Únor 2010 - 12:30
lunak
příspěvků: 4 5D 1.4 Comfort
mám od: 18.3. 2009
a má dnešní odpověď
Dobrý den,
také mě těší, že jsem majitelem vozu Honda Civic.Co mě ale vůbec netěší,že jsem se dostal do spárů autorizovaného servisu Auto Jarov.
Jestli je tohle váš nejlepší,tak nevím co provádějí v těch ostatních.
Takže to shrnu.18.3. koupě nového vozu.
1. návštěva 14.4. reklamace nefunkční klimatizace. Při té příležitosti provedena příprava na střešní nosič.
2. návštěva 25.4. výměna jednotky MICU, oprava špatně provedené přípravy na střešní nosič.(kromě toho že to udělali hnusně se nechanik seknul na levé straně o 1 cm takže měněna celá lišta) Zase nic moc, ale co se dá dělat.
3. návštěva 18.5. opět nechladila klimatizace. Při té příležitosti reklamováno předchozí provedení opravy - poškrábaný vnitřní plast levého A sloupku, škráblý plexi štít displeje otáčkoměru, odloublá barva za pojistkovým blokem v motor.prostoru, za jízdy po nerovnostech vrže plast u ovladačů klimatizace a nedrží plastový kolík upevnění L.bočního plastu střed.tunelu.
Druhý den se oprava zdařila, klimatizace pro změnu špatně těsnila, prý opět výrobní závada, ale nepochopil jsem, proč na to nepřišli už při druhé návštěvě 25.4. Sloupek A. vyměněn, ostatní zakamuflováno s tím jsem ovšem souhlasil, protože další rozebírání by podle mého názoru přineslo ještě větší škody. A opět jsem nebyl daleko od pravdy.
Hádejte co se mi stalo dnes? Všiml jsem si odchlíplého vyměněného vnitřního plastu levého A sloupku.
Opravdu mě nebaví plýtvat časem a prostředky díky něčí dle mého názoru velké neprofesionalitě.
zklamaný zákazník
--
3. Červenec 2009 - 7:04
lunak
příspěvků: 4 5D 1.4 Comfort
mám od: 18.3. 2009
a odpověď
těší nás, že jste majitelem vozu Honda Civic. Jsme přesvědčeni o tom, že
> vozy Honda jsou velice spolehlivé a to potvrzují také naše statistiky a
> zkušenosti. Váš vůz obsahuje velké množství elektronických jednotek a
> prvků, které jsou vzájemně propojeny a posílají si informace. Je to velmi
> vyjímečné, ale ne nemožné, že některá z jednotek má problém s komunikací,
> což vede k výpadku některého systému. Ve Vašem případě to byla
> klimatizace.
>
> Konzultoval jsem Váš případ se servisem na Jarově a byl jsem ujištěn, že
> problém byl odstraněn výměnou jednotky MICU. Tuto jednotku MICU je možné
> vyměnit pouze jako celek a tato jednotka obsahuje jak relé(spínací prvky)
> uvnitř jednotky tak také relé výměnná zasunutá do jednotky. Zásuvná relé
> se používají z původní jednotky. Chyba tedy nebyla určitě ve výměnných
> relé. Osobně podle informací servisu soudím, že problém nebyl v relé, ale
> v elektronice, která zabezpečuje komunikaci s ostatními jednotkami vozu.
> Dále pro vysvětlení uvádím, že pokud je jednotka MICU vyměněna, tak je
> nutné provést učení klíčů vozu a proto nebylo možné jednoduše provést
> výměnu.
>
> Jak asi víte, během měsíce dubna probíhá jarní servisní kampaň, během
> které jsou prováděny jarní prohlídky a také jsou nabízeny slevy na díly a
> příslušenství. To je také důvod, proč je obtížné v této době, získat
> termín na opravu. Dále není standardem, že opravy a hlavně diagnostika je
> prováděna na počkání. Tím Vám chtěl servis vyjít vstříc a bohužel
> diagnostika nebyla jednoduchá a proto trvala déle.
>
> Jak jsem se informoval tak jste se již obrátil na vedoucího servisu na
> Jarově pana Jordáka ohledně kvality odvedené práce. To je určitě ta
> nejlepší možnost, protože jistě chápete, že usilujeme o co nejvyšší
> kvalitu prací odváděných v servisech, ale máme omezené možnosti kontroly.
> Z tohoto pohledu Jarov jako servis je hlídán kromě našich kontrol také
> oddělením vnitřní kontroly kvality a tak by nemělo docházet k Vámi
> popisovaným situacím. Z pohledu kvality se jedná o jeden z nejlépe
> hodnocených servisů.
>
> Věřím, že Vaše další zkušenosti se značkou Honda budou vždy pozitivní.
>
> S pozdravem
--
3. Červenec 2009 - 6:07
lunak
příspěvků: 4 5D 1.4 Comfort
mám od: 18.3. 2009
korespondence s Honda Česká republika, spol. s r.o. na téma Auto Jarov
Dobrý den,
> 18.3. jsem zakoupil v Hondě Jarov, na rozdíl od konkurence poněkud dražší,
> ale jak jsem si s falešnou nadějí myslel, kvalitnější automobil HONDA
> Civic.
> Bohužel s nefunkční klimatizací, což jsem zjistil až o čtrnáct dní
> později, konkrétně 5.4.
> Zavolal jsem servisního poradce p.Čapka. Ten mě nejdříve docela nevstřícně
> přesvědčoval, že neumím klimatizaci zapnout a poté mě ještě nevstřícněji
> objednal až za týden na 14.4.2009 k odstranění závady. Se sdělením, že
> oprava bude trvat zhruba dvě hodiny. Co se dá dělat. Vzal jsem s sebou
> kryty od střešního nosiče, který jsem zakoupil spolu s vozem a návod,
> jelikož před jeho zakoupením mi bylo sděleno , že bude lepší, když
> instalaci nosiče provede odborník. Při převzetí vozu, kdy na provedení
> přípravy pro střešní nosič zřejmě zapomněli, mi bylo sděleno, že instalaci
> zvládnu sám podle návodu. Nevěřil jsem si a řekl, že bude lepší úpravu
> svěřit odborníkům.
> Na Jarově jsem strávil čas zhruba pět hodin. Poté mi bylo sděleno, že je
> klimatizace stále nefunkční - porucha řídící jednotky. Díl nemají na
> skladě a ozvou se, až přijde, kdy - to nevědí? Co mě zarazilo bylo, že na
> to přišli tak, že použili řídící jednotku z jiného auta, jak mi bylo
> sděleno, ale bohužel nefungovala, protože ji můj klíček s jiným kódem
> nespustil nebo tak něco na mne pan Čapka mlel. Sice se zajímám o auta jen
> okrajově, napadlo by mě to jako první. Také povídal něco o relátku a tak.
> Myslíte, že v řídící jednotce je nějaké relátko?? Nerozumím tomu, ale
> zajímalo by mě to. Věta, že je pro mě lepší počkat si na jednotku, než
> rozebrat auto a hledat vadné relátko docela zaráží.
> Poté jsme přešli k vozu, které jsem si na doporučení nechal v servisu
> umýt, protože bylo lehce zaprášené. Kvalita mě zarazila - cákance
> nerozetřelého vosku, ve spojení s mastným prachem z dílny. No nic.
> Koukám na "vyřízlé" otvory pro nosič. Že já si to neudělal sám! Ač je v
> návodu jasně nakresleno použít pilku, byly lišty ožvejknuty nůžkami na
> plech a to dost hnusně a tak, že krytky ani nedržely. Jen jsem se zmínil,
> že se mi to moc nelíbí, odpověď byla !"Chtěl jste přípravu pro nosič, máte
> přípravu pro nosič!" a to za celých 417 Kč s DPH. Jelikož se mi to vážně
> nelíbilo a upozornil na to již důrazně, řekl pan Čapka, že to tedy nechá
> zapilovat,což trvalo další půl hodinu.
> Poté jsem již raději nic nezkoumal a vyčerpaný rychle prchal a to tak, že
> mi nevadil ani umaštěně zapatlaný displej otáčkoměru. Proč zrovna on??
> A tak se ptám Vás info a doufám, že se za tím info skrývá někdo konkrétní,
> kdo mi snad odpoví, zda je tento postup normální, nebo mám pouze smůlu.
> Děkuji za odpověď
> zklamaný zákazník
--
3. Červenec 2009 - 6:05
Humidor
příspěvků: 93 5D 2.2 Sport
mám od: 28.12. 2007
Pri 40 000km garancce mi (v jiz neexistujicim) servisu Honda Stodulky nalili misto 0w30 5w30. Pry Ow30 nemeli - a 5w30 je v pohode. Ale ted mi na JArove asi pul litr dolili Ow30kou... Vim, ze by se mixovat nemelo, ale snad to tomu neublizi. Horsi by bylo, kdyby tam bylo oleje permanentne malo.
--
1. Červen 2009 - 12:56
Hellboy
příspěvků: 503 5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
Probíral jsem to s něktérýma na srazu nevím co se s těma servisy děje ale to abys tam při nich stál a kontrolovál co ti udělali (neudělali). A s tím olejem to je síla (nevím co ti tam dali ale můze to udělat pěkný sajrait)
--
1. Červen 2009 - 9:34
Humidor
příspěvků: 93 5D 2.2 Sport
mám od: 28.12. 2007
Nevim, co se s Jarovem stalo.
V patek jsem si vyzvedl auto - nekdo mi pri parkovani promackl prave zadni dvere.
Odstin laku celych dveri tmavsi - je to videt na prvni pohled. Sami se omluvili - pry to vyresi jako reklamaci.
Auto mi predali v neskutecnem stavu - cely interier byl pod vrstvou bileho prachu z lakovny. Otisky prstu byly vsude po calouneni. Vsude se valely kousky njk hmoty, papirky, bordel.
Strasne se omlouvali, pry se to auto takhle ke mne vubec nemelo dostat. Hned rano pry vycisti cely interier.
V ramci opravy jsem nechal udelat geometrii - ani na ni nesahli.
Navic dolili spatny olej - ackoliv jsem je na to predem upozornoval - a je to zapsano jako pozadavek v objednavce.
Meli rovnez zkontrolovat brzdy. Dnes mi zacaly piskat zadni desticky - sjete na plech.
Neodstranili rezonance od vyfuku.
Prehledli praskly silentoblok na leve predni naprave.
Mohl bych pokracovat.
Zacinam byt zoufaly. Stoji me to spousty casu a penez (obého nemam nazbyt). Copak nejsou schopni dat auto do kupy??
Takze budu muset volit njk alternativu. Asi Chodov.
bývalý majitel
Moje posledni zkusenost: Podzimni kampan - Pozadoval jsem prohlidku brzd, baterie a vymenu gumicek steracu. Bylo mi sdeleno, ze vse krome gumicek je soucasti kampane. Mel jsem spatnou baterii, vymenena. Kola ani nesundali a presto dokazali odecist tloustku desticek, nevim jak, ale predpokladam, ze zespoda to je videt = nevim, jsem laik. Auto mi predali podle planu, zaplatil jsem novou baterii a gumicky do steracu + kampan. Pri odjezdu jsem zjistil, ze gumicky stiraji stale spatne, po prohlednuti byly evidentne nemenene. Druhy den jsem se tam vydal znovu na reklamaci, po asi 20 minutach vsemozneho cekani mi byla sdelena omluva a gumicky obratem vymeneny. Jako omluvu jsem dostal 10% slevu na dalsi navstevu na dily a 5% (!!!) na praci. Prijde mi to spis usmevne. Po teto zkusenosti uz tam asi nepojedu.
5D 1.8 GT
mám od: 14.7. 2010
:warn:S Jarovem už nikdy nechci mít nic společného, před měsícem do mě nabourala ženská škoda 50.000 Kč. Objednala jsem se na servis (výměna celých dveří u řidiče + nárazníky) 2.11.2010 jsem jim auto dala s tím, že bude max 16.11.2010 podle smlouvy hotové,dnes je 22.11.2010 a nic nikdo ani nevolal tak jsem jim dnes zavolala a prý jim poslali jiný odstín barvy dveří, ale místo toho, aby poslali dveře zpět tak je dvakrát přestříkali,barvu pořád netrefili tak dnes přijede nějakej expert, aby je přestříkali potřetí.V pátek bych si měla auto vyzvednout rozhodně auto nebřeberu s nastříkanými dveřmi když měli být nové. Nehledě na tu komunikaci VELKÁ NESPOKOJENOST A TO JEŠTĚ AUTO NEMÁM DOMA
3D 1.8 Sport
mám od: 19.12. 2007
Jedna zkusenost zase , vcera vymena rucky na garanci naprosto bez problemu a za hodinku hotovo i se serizenim a umytim. Tyden pred, odstraneni klepani zezadu dotazenim zamku na kufru, vsechno v cajku... Zatim se mi nestalo, ze by se jim neco nepovedlo (ale uznavam neresim tam zatim nejaky zasadni veci, v podstate sem tam zatim resil jenom drobnosti - tuk tuk na drevo).
5D 1.4 Comfort
mám od: 18.3. 2009
a má dnešní odpověď
Dobrý den,
také mě těší, že jsem majitelem vozu Honda Civic.Co mě ale vůbec netěší,že jsem se dostal do spárů autorizovaného servisu Auto Jarov.
Jestli je tohle váš nejlepší,tak nevím co provádějí v těch ostatních.
Takže to shrnu.18.3. koupě nového vozu.
1. návštěva 14.4. reklamace nefunkční klimatizace. Při té příležitosti provedena příprava na střešní nosič.
2. návštěva 25.4. výměna jednotky MICU, oprava špatně provedené přípravy na střešní nosič.(kromě toho že to udělali hnusně se nechanik seknul na levé straně o 1 cm takže měněna celá lišta) Zase nic moc, ale co se dá dělat.
3. návštěva 18.5. opět nechladila klimatizace. Při té příležitosti reklamováno předchozí provedení opravy - poškrábaný vnitřní plast levého A sloupku, škráblý plexi štít displeje otáčkoměru, odloublá barva za pojistkovým blokem v motor.prostoru, za jízdy po nerovnostech vrže plast u ovladačů klimatizace a nedrží plastový kolík upevnění L.bočního plastu střed.tunelu.
Druhý den se oprava zdařila, klimatizace pro změnu špatně těsnila, prý opět výrobní závada, ale nepochopil jsem, proč na to nepřišli už při druhé návštěvě 25.4. Sloupek A. vyměněn, ostatní zakamuflováno s tím jsem ovšem souhlasil, protože další rozebírání by podle mého názoru přineslo ještě větší škody. A opět jsem nebyl daleko od pravdy.
Hádejte co se mi stalo dnes? Všiml jsem si odchlíplého vyměněného vnitřního plastu levého A sloupku.
Opravdu mě nebaví plýtvat časem a prostředky díky něčí dle mého názoru velké neprofesionalitě.
zklamaný zákazník
5D 1.4 Comfort
mám od: 18.3. 2009
a odpověď
těší nás, že jste majitelem vozu Honda Civic. Jsme přesvědčeni o tom, že
> vozy Honda jsou velice spolehlivé a to potvrzují také naše statistiky a
> zkušenosti. Váš vůz obsahuje velké množství elektronických jednotek a
> prvků, které jsou vzájemně propojeny a posílají si informace. Je to velmi
> vyjímečné, ale ne nemožné, že některá z jednotek má problém s komunikací,
> což vede k výpadku některého systému. Ve Vašem případě to byla
> klimatizace.
>
> Konzultoval jsem Váš případ se servisem na Jarově a byl jsem ujištěn, že
> problém byl odstraněn výměnou jednotky MICU. Tuto jednotku MICU je možné
> vyměnit pouze jako celek a tato jednotka obsahuje jak relé(spínací prvky)
> uvnitř jednotky tak také relé výměnná zasunutá do jednotky. Zásuvná relé
> se používají z původní jednotky. Chyba tedy nebyla určitě ve výměnných
> relé. Osobně podle informací servisu soudím, že problém nebyl v relé, ale
> v elektronice, která zabezpečuje komunikaci s ostatními jednotkami vozu.
> Dále pro vysvětlení uvádím, že pokud je jednotka MICU vyměněna, tak je
> nutné provést učení klíčů vozu a proto nebylo možné jednoduše provést
> výměnu.
>
> Jak asi víte, během měsíce dubna probíhá jarní servisní kampaň, během
> které jsou prováděny jarní prohlídky a také jsou nabízeny slevy na díly a
> příslušenství. To je také důvod, proč je obtížné v této době, získat
> termín na opravu. Dále není standardem, že opravy a hlavně diagnostika je
> prováděna na počkání. Tím Vám chtěl servis vyjít vstříc a bohužel
> diagnostika nebyla jednoduchá a proto trvala déle.
>
> Jak jsem se informoval tak jste se již obrátil na vedoucího servisu na
> Jarově pana Jordáka ohledně kvality odvedené práce. To je určitě ta
> nejlepší možnost, protože jistě chápete, že usilujeme o co nejvyšší
> kvalitu prací odváděných v servisech, ale máme omezené možnosti kontroly.
> Z tohoto pohledu Jarov jako servis je hlídán kromě našich kontrol také
> oddělením vnitřní kontroly kvality a tak by nemělo docházet k Vámi
> popisovaným situacím. Z pohledu kvality se jedná o jeden z nejlépe
> hodnocených servisů.
>
> Věřím, že Vaše další zkušenosti se značkou Honda budou vždy pozitivní.
>
> S pozdravem
5D 1.4 Comfort
mám od: 18.3. 2009
korespondence s Honda Česká republika, spol. s r.o. na téma Auto Jarov
Dobrý den,
> 18.3. jsem zakoupil v Hondě Jarov, na rozdíl od konkurence poněkud dražší,
> ale jak jsem si s falešnou nadějí myslel, kvalitnější automobil HONDA
> Civic.
> Bohužel s nefunkční klimatizací, což jsem zjistil až o čtrnáct dní
> později, konkrétně 5.4.
> Zavolal jsem servisního poradce p.Čapka. Ten mě nejdříve docela nevstřícně
> přesvědčoval, že neumím klimatizaci zapnout a poté mě ještě nevstřícněji
> objednal až za týden na 14.4.2009 k odstranění závady. Se sdělením, že
> oprava bude trvat zhruba dvě hodiny. Co se dá dělat. Vzal jsem s sebou
> kryty od střešního nosiče, který jsem zakoupil spolu s vozem a návod,
> jelikož před jeho zakoupením mi bylo sděleno , že bude lepší, když
> instalaci nosiče provede odborník. Při převzetí vozu, kdy na provedení
> přípravy pro střešní nosič zřejmě zapomněli, mi bylo sděleno, že instalaci
> zvládnu sám podle návodu. Nevěřil jsem si a řekl, že bude lepší úpravu
> svěřit odborníkům.
> Na Jarově jsem strávil čas zhruba pět hodin. Poté mi bylo sděleno, že je
> klimatizace stále nefunkční - porucha řídící jednotky. Díl nemají na
> skladě a ozvou se, až přijde, kdy - to nevědí? Co mě zarazilo bylo, že na
> to přišli tak, že použili řídící jednotku z jiného auta, jak mi bylo
> sděleno, ale bohužel nefungovala, protože ji můj klíček s jiným kódem
> nespustil nebo tak něco na mne pan Čapka mlel. Sice se zajímám o auta jen
> okrajově, napadlo by mě to jako první. Také povídal něco o relátku a tak.
> Myslíte, že v řídící jednotce je nějaké relátko?? Nerozumím tomu, ale
> zajímalo by mě to. Věta, že je pro mě lepší počkat si na jednotku, než
> rozebrat auto a hledat vadné relátko docela zaráží.
> Poté jsme přešli k vozu, které jsem si na doporučení nechal v servisu
> umýt, protože bylo lehce zaprášené. Kvalita mě zarazila - cákance
> nerozetřelého vosku, ve spojení s mastným prachem z dílny. No nic.
> Koukám na "vyřízlé" otvory pro nosič. Že já si to neudělal sám! Ač je v
> návodu jasně nakresleno použít pilku, byly lišty ožvejknuty nůžkami na
> plech a to dost hnusně a tak, že krytky ani nedržely. Jen jsem se zmínil,
> že se mi to moc nelíbí, odpověď byla !"Chtěl jste přípravu pro nosič, máte
> přípravu pro nosič!" a to za celých 417 Kč s DPH. Jelikož se mi to vážně
> nelíbilo a upozornil na to již důrazně, řekl pan Čapka, že to tedy nechá
> zapilovat,což trvalo další půl hodinu.
> Poté jsem již raději nic nezkoumal a vyčerpaný rychle prchal a to tak, že
> mi nevadil ani umaštěně zapatlaný displej otáčkoměru. Proč zrovna on??
> A tak se ptám Vás info a doufám, že se za tím info skrývá někdo konkrétní,
> kdo mi snad odpoví, zda je tento postup normální, nebo mám pouze smůlu.
> Děkuji za odpověď
> zklamaný zákazník
5D 2.2 Sport
mám od: 28.12. 2007
Pri 40 000km garancce mi (v jiz neexistujicim) servisu Honda Stodulky nalili misto 0w30 5w30. Pry Ow30 nemeli - a 5w30 je v pohode. Ale ted mi na JArove asi pul litr dolili Ow30kou... Vim, ze by se mixovat nemelo, ale snad to tomu neublizi. Horsi by bylo, kdyby tam bylo oleje permanentne malo.
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
Probíral jsem to s něktérýma na srazu nevím co se s těma servisy děje ale to abys tam při nich stál a kontrolovál co ti udělali (neudělali). A s tím olejem to je síla (nevím co ti tam dali ale můze to udělat pěkný sajrait)
5D 2.2 Sport
mám od: 28.12. 2007
Nevim, co se s Jarovem stalo.
V patek jsem si vyzvedl auto - nekdo mi pri parkovani promackl prave zadni dvere.
Odstin laku celych dveri tmavsi - je to videt na prvni pohled. Sami se omluvili - pry to vyresi jako reklamaci.
Auto mi predali v neskutecnem stavu - cely interier byl pod vrstvou bileho prachu z lakovny. Otisky prstu byly vsude po calouneni. Vsude se valely kousky njk hmoty, papirky, bordel.
Strasne se omlouvali, pry se to auto takhle ke mne vubec nemelo dostat. Hned rano pry vycisti cely interier.
V ramci opravy jsem nechal udelat geometrii - ani na ni nesahli.
Navic dolili spatny olej - ackoliv jsem je na to predem upozornoval - a je to zapsano jako pozadavek v objednavce.
Meli rovnez zkontrolovat brzdy. Dnes mi zacaly piskat zadni desticky - sjete na plech.
Neodstranili rezonance od vyfuku.
Prehledli praskly silentoblok na leve predni naprave.
Mohl bych pokracovat.
Zacinam byt zoufaly. Stoji me to spousty casu a penez (obého nemam nazbyt). Copak nejsou schopni dat auto do kupy??
Takze budu muset volit njk alternativu. Asi Chodov.
bývalý majitel
To je sila...