Myslím, že je to naprosto přirozený proces. Od konce 2005 do konce 2011 se prodalo jen v CZ nějakých cca 6.000 Ufounů. Nejsilnější prodeje (přes 1.000ks/rok) byli mezi lety 2006 - 2008. Obdobná situace byla určitě i na Slovensku (jen počty odhaduju tak poloviční). Tudíž velká většina C8G na silnici má dnes 4 - 6 let, navýší to dovoz ze zahraničí a postupně se zdejší komunita začne měnit z 1. majitelů na 2. a další majitele
Vždyť 1,8 MT Sport koupíš už v pohodě pod 200.000,-CZK/8.000,-€.
Samozřejmě narůstá i počet bouraček a tak je lepší dostupnost náhradních dílů z vrakáčů či jinde odstavených totálek
Už se to naše Ufo začíná pomalu přesouvat do kategorie "staré je*ky"
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Myslím, že je to naprosto přirozený proces. Od konce 2005 do konce 2011 se prodalo jen v CZ nějakých cca 6.000 Ufounů. Nejsilnější prodeje (přes 1.000ks/rok) byli mezi lety 2006 - 2008. Obdobná situace byla určitě i na Slovensku (jen počty odhaduju tak poloviční). Tudíž velká většina C8G na silnici má dnes 4 - 6 let, navýší to dovoz ze zahraničí a postupně se zdejší komunita začne měnit z 1. majitelů na 2. a další majitele
Vždyť 1,8 MT Sport koupíš už v pohodě pod 200.000,-CZK/8.000,-€.
Samozřejmě narůstá i počet bouraček a tak je lepší dostupnost náhradních dílů z vrakáčů či jinde odstavených totálek
Už se to naše Ufo začíná pomalu přesouvat do kategorie "staré je*ky"