ERROR 2 pri teste komunikace zbernic F-CAN a B-CAN

Zdravim,

dnes som si skusil na Funtominovu radu spravit test komunikacie medzi zbernicami a hadejte co??? V strede multifunkcneho dispalayia pismena jak hovado ERROR 2 a okolo blikal kolotoc kontroliek. Skusal niekto? Hm? Pravdepodobne sa tym vysvetluje nefunkcnost dialkoveho ovladania, ale iste to nie je. Co by to malo ukazat pri spravnom teste? Zde foto jako dukaz vkladam Jsem zuřivý

P1010102.jpg

Vložil venom, 22. Květen 2008 - 19:45
 

Timik
příspěvků: 11
5D 1.8 Sport
mám od: 15.7. 2010

Ahojte,
mam podobny problem.Podarilo sa to niekomu vyriesit, lebo v tomto topicu nieje nic o rieseni Tak to mrkám

--
7. Září 2010 - 13:00
padam
Obrázek uživatele padam
Administrátor
příspěvků: 1893
bývalý majitel

Tak já ten test bohužel nespustím. Mám totiž nějaké udělátko na automatické rozsvěcení světěl, takže když otočím o polohy II., tak světla zůstanou rozsvícena a nemůžu už je zhasnout...

--
24. Květen 2008 - 20:11
venom
Obrázek uživatele venom
příspěvků: 412
5D 1.8 Executive
mám od: 2.11. 2006

NO V TOMTO PRIPADE MAS PRAVDU, PIATE DVERE SA MI OPIERAJU O NARAZNIK LEBO SU VNUTORNE UCHYTYNARAZNIKU POLAMANE A CELY JE VYSTRELENY DOHORA A TLACI NA 5. DVERE. NETVRDIM ,ZE TO NEMOZE BYT ONO. UZ JE TO NAHLASENE A CAKA SA NA DIELY. AKURAT NEVIEM SI SPOMENUT, CI MI CENTRAL BLBOL PREDTYM AKO DO MNA ZOZADU NARAZIL TEN EXPERT ALEBO AZ POTOM AKO MI TO POSUNUL. UVIDIME PO VYMENE NARAZNIKA A DOPASOVANI. ESTEZE TO IDE Z JEHO POISTKY.

killing is my business...and business is good

--
24. Květen 2008 - 12:13
Tomík010
Obrázek uživatele Tomík010
Administrátor
příspěvků: 583
5D 1.8 Sport
mám od: 11.5. 2006

To je jednoduche, nauc se poradne zavirat dvere Vyplazuju jazyk

--
24. Květen 2008 - 11:52
venom
Obrázek uživatele venom
příspěvků: 412
5D 1.8 Executive
mám od: 2.11. 2006

Tomík010 napsal:
ERROR 2 mi to psalo take, kdyz jsem to kdysi zkousel. A s centralem jsem problem nikdy nemel.
Napise to totiz kazdemu, kdo si vyzkousi tenhle pseudotest palubky. Myslim, ze to bylo zmineno i v tom puvodnim navodu. Urcite to neni standartni diagnosticky nastroj, tak z toho nedelejte zbytecny rozruch.

neviem ako mozes vediet ze je to zbytocny rozruch.....ked mi povies v com je chyba s centralom, tak to ocenime ovela viac. Ty s tym problem nemas, tak si zbytocne rady nechaj pre seba

killing is my business...and business is good

--
24. Květen 2008 - 11:08
venom
Obrázek uživatele venom
příspěvků: 412
5D 1.8 Executive
mám od: 2.11. 2006

fusebox bude poistkova skrinka

killing is my business...and business is good

--
24. Květen 2008 - 10:41
Tomík010
Obrázek uživatele Tomík010
Administrátor
příspěvků: 583
5D 1.8 Sport
mám od: 11.5. 2006

ERROR 2 mi to psalo take, kdyz jsem to kdysi zkousel. A s centralem jsem problem nikdy nemel.
Napise to totiz kazdemu, kdo si vyzkousi tenhle pseudotest palubky. Myslim, ze to bylo zmineno i v tom puvodnim navodu. Urcite to neni standartni diagnosticky nastroj, tak z toho nedelejte zbytecny rozruch.

--
24. Květen 2008 - 10:40
funtomino
Obrázek uživatele funtomino
příspěvků: 754
5D 2.2 Sport
mám od: 27.9. 2007

Nasiel som nasledovne na Error2:

Ak je tam chyba, treba ju nechat skontrolovat. Moze to byt chyba komunikacie medzi jednotkou tachometra a B-CAN (body-controler area network). Nasledne by mali byt zobrazene error kody B1155 az B116. Moze to byt vadny tachometer, alebo spodok pod "dash fusebox/MICU" <- to neviem prelozit.

Dalsia opcia je, ze pri vyrobe automobilu tieto chyby neboli vymazane pri finalnej kontrole.

zdroj, Post #64
Zverejnil to Hondatech clovek na civinfo. Je to udajne diagnosticky technik. Ma to aspon v profile a uz som od neho cital viacej technickych a mudrych komentov.


--
23. Květen 2008 - 23:18
venom
Obrázek uživatele venom
příspěvků: 412
5D 1.8 Executive
mám od: 2.11. 2006

Ved to, ze je nas celkom dost. A hlavne co ERROR 2 znamena?

killing is my business...and business is good

--
23. Květen 2008 - 23:15
Bruure
Obrázek uživatele Bruure
příspěvků: 641
5D 1.8 Executive
mám od: 27.4. 2006
v provozu od: 1.2. 2009

Vás je vůbec nějak hodně s tim rozbitym dálkovym (na to, že se o tom dosud nikdo ani slovem nezmínil Mrk ) Nic proti, když to popostrčí servis, že se rozhoupou k akci, tak jedině dobře. Já jenom říkám, že mi za ty dva a čtvrt roku dálkový nikdy nezlobilo a Error 2 jsem měl taky Směju se Na civinfo někdo tvrdí, že error 2 značí chybnou komunikaci mezi "gauge module" a B-CAN. Zkoušel jsem něco najít, ale nerozumim tomu, takže to vzdávám Mrk
Spritmonitor.de

--
23. Květen 2008 - 23:12

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".