Hledat |
ERROR 2 pri teste komunikace zbernic F-CAN a B-CANZdravim, dnes som si skusil na Funtominovu radu spravit test komunikacie medzi zbernicami a hadejte co??? V strede multifunkcneho dispalayia pismena jak hovado ERROR 2 a okolo blikal kolotoc kontroliek. Skusal niekto? Hm? Pravdepodobne sa tym vysvetluje nefunkcnost dialkoveho ovladania, ale iste to nie je. Co by to malo ukazat pri spravnom teste? Zde foto jako dukaz vkladam Vložil venom, 22. Květen 2008 - 19:45
|
5D 1.8 Sport
mám od: 15.7. 2010
Ahojte,
mam podobny problem.Podarilo sa to niekomu vyriesit, lebo v tomto topicu nieje nic o rieseni
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Tak já ten test bohužel nespustím. Mám totiž nějaké udělátko na automatické rozsvěcení světěl, takže když otočím o polohy II., tak světla zůstanou rozsvícena a nemůžu už je zhasnout...
5D 1.8 Executive
mám od: 2.11. 2006
NO V TOMTO PRIPADE MAS PRAVDU, PIATE DVERE SA MI OPIERAJU O NARAZNIK LEBO SU VNUTORNE UCHYTYNARAZNIKU POLAMANE A CELY JE VYSTRELENY DOHORA A TLACI NA 5. DVERE. NETVRDIM ,ZE TO NEMOZE BYT ONO. UZ JE TO NAHLASENE A CAKA SA NA DIELY. AKURAT NEVIEM SI SPOMENUT, CI MI CENTRAL BLBOL PREDTYM AKO DO MNA ZOZADU NARAZIL TEN EXPERT ALEBO AZ POTOM AKO MI TO POSUNUL. UVIDIME PO VYMENE NARAZNIKA A DOPASOVANI. ESTEZE TO IDE Z JEHO POISTKY.
killing is my business...and business is good
příspěvků: 583
5D 1.8 Sport
mám od: 11.5. 2006
To je jednoduche, nauc se poradne zavirat dvere
5D 1.8 Executive
mám od: 2.11. 2006
neviem ako mozes vediet ze je to zbytocny rozruch.....ked mi povies v com je chyba s centralom, tak to ocenime ovela viac. Ty s tym problem nemas, tak si zbytocne rady nechaj pre seba
killing is my business...and business is good
5D 1.8 Executive
mám od: 2.11. 2006
fusebox bude poistkova skrinka
killing is my business...and business is good
příspěvků: 583
5D 1.8 Sport
mám od: 11.5. 2006
ERROR 2 mi to psalo take, kdyz jsem to kdysi zkousel. A s centralem jsem problem nikdy nemel.
Napise to totiz kazdemu, kdo si vyzkousi tenhle pseudotest palubky. Myslim, ze to bylo zmineno i v tom puvodnim navodu. Urcite to neni standartni diagnosticky nastroj, tak z toho nedelejte zbytecny rozruch.
5D 2.2 Sport
mám od: 27.9. 2007
Nasiel som nasledovne na Error2:
Ak je tam chyba, treba ju nechat skontrolovat. Moze to byt chyba komunikacie medzi jednotkou tachometra a B-CAN (body-controler area network). Nasledne by mali byt zobrazene error kody B1155 az B116. Moze to byt vadny tachometer, alebo spodok pod "dash fusebox/MICU" <- to neviem prelozit.
Dalsia opcia je, ze pri vyrobe automobilu tieto chyby neboli vymazane pri finalnej kontrole.
zdroj, Post #64
Zverejnil to Hondatech clovek na civinfo. Je to udajne diagnosticky technik. Ma to aspon v profile a uz som od neho cital viacej technickych a mudrych komentov.
5D 1.8 Executive
mám od: 2.11. 2006
Ved to, ze je nas celkom dost. A hlavne co ERROR 2 znamena?
killing is my business...and business is good
5D 1.8 Executive
mám od: 27.4. 2006
v provozu od: 1.2. 2009
Vás je vůbec nějak hodně s tim rozbitym dálkovym (na to, že se o tom dosud nikdo ani slovem nezmínil ) Nic proti, když to popostrčí servis, že se rozhoupou k akci, tak jedině dobře. Já jenom říkám, že mi za ty dva a čtvrt roku dálkový nikdy nezlobilo a Error 2 jsem měl taky Na civinfo někdo tvrdí, že error 2 značí chybnou komunikaci mezi "gauge module" a B-CAN. Zkoušel jsem něco najít, ale nerozumim tomu, takže to vzdávám