Prošel jsem příspěvky, ale nikde se toto téma neřeší.
mám : 225/45x17 na 17x7 ET 55 -čili originál Honda
chci : ET 40-35 ( se 7 palci šíře jsem ještě v limitu )
dilema: prodat originál Honda disky ( s výraznou fin . ztrátou a nejen finanční) a koupit nové s požadovaným ET NEBO
koupit podložky 15-20mm !!! A to je to oč tu běží! Kalli
3D 1.8 Sport
mám od: 19.12. 2007
Samozrejme, cim mensi cislo ET tim vic kola ven.
bývalý majitel
Jde to i bez podlozek.Ja si poridil alu kola- OZ Canova 8x17,ET 45.Kola jsou vytazena tak akorat.Foto poslu.
5D 1.8 Comfort
mám od: 27.6. 2007
Já mám v úmyslu "jen" zvětšit motokárovou konstrukci Ufona - jen na zadek a je 5mm pod jedno kolo.
3D 1.8 Sport
mám od: 19.12. 2007
ad 1) na podlozky se vykaslat, z mezikusu cehokoliv mezi nabojem a kolem kouka akorat pruser (blby vyrobeni, vyvazeni, utazeni, apod.)
ad 2) 18" naprosto v pohode s ET40 a 8.5" sirkou disku s 225/40/18 viz. fotogalerie.
5D 2.2 Executive
mám od: 28.5. 2007
Máte tady debatu ve které bych se rád přiučil - chci dát na civica 17-ti (18-ti palcová by v Praze asi upadla - nebo s tím někdo lítáte? ) palcová kola, s menším ET-čkem, aby byla pěkně po okraj blatníků. Absolutně nemám tucha jaká kola tam dát. Jde mi o to, aby v servisu s tím neměli problém a neřekli že mi padá záruka nebo aby se mi rozhodila geometrie apd. - prosím o radu, kdo s čím jste se setkal, případně z praxe a doslechu co doporučujete.
majitel jiné Hondy
No ještě je tu jedna věc. Rozhodně nekupovat levnější podložky, protože téměř vždy hážou a nelze s tím nic dělat. Já osobně bych nešel pro jistotu ani do dražších, já si raději koupil 8palcové ráfky co lezou ven
5D 2.2 Executive
mám od: 23.5. 2007
Jak se tak koukám , kam jsem co napsal , tam jsem dostal po uších.To neva.
K těm podložkám:- krátké štefty-někde na webu jsem našel , že Hodna na Civica povoluje podložky bez výměny šteftů do 11mm.Jinak každý slušný výrobce nad 10mm podložky nabízí delší štefty , nabo pak při tloušťce 20mm a více se podložky šroubují orig. matkami a podložka pak je opatřena už svými vlastními štefty , na které
se kolo montuje. - geometrie-jste přesvědčeni , že těch 15mm nárůstu ET bude mít tak dramatický význam.Na jíném místa fóra jsem se dočetl,že sami prodejci nabízejí disky s ET 40.
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
Taky si myslím, že podložky jsou jen pro doladění na správné ET, protože to ovlivňuje geometrii přední nápravy. Minimálně to má vliv na rozbíhavost, záklon rejdového čepu a vracení volantu do středové polohy.
5D 1.8 Sport
mám od: 12.4. 2007
myslím, že podložky pod kola nebo prostě zvětšení rozchodu je jen plus pro vzhled. Na jízdní vlastnosti to podle mě negativní dopad, protože je to zásah do něčeho, co je nastavený a vyladěný z výroby. Pokdu se sáhne na jednu věc, měly by se potom doladit i ostatní
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Trochu OT, ale byl jsem minulý víkend na škole smyku a byl tam kluk s Alfou 146, měl podložky (aspoň 20mm).
A jak to o těch podložkách vím ? No protože měl asi špatně dotažené šrouby a upadlo mu kolo.
Takže sice člověk vytáhne kola ven, může mít dobře dotaženo, ale už z principu je dráha závitu kratší a já bych tomu moc nevěřil.