Hledat |
Co ked nejde hodit 1. a 2. stupenMinuly tyzden sa mi stalo, ze mi po naskoceni zelenej na semafore nesla z neutralu presunut saltpaka smerom dolava k 1. a 2. prevodovemu stupnu. Na dojazd do servisu mi ostala 3. 4. 5. 6. alebo R. Nastastie som mal zelenu vlnu a na 3. som do servisu prisiel. Volali na druhy den, ze to ide, ani nevedia ako a ani preco to zas ide. Presiel som par km a zasekavalo sa to zas. Nevedia co s tym, prevodovku rozobrali, nic nenasli, zevraj nieco zatial dotiahli a im to nerobi. Bojim sa , ze sa to zopakuje a nebudem mat servis tak blizko po ruke. Zatial si mam prist pre auto, ale zevraj su objednane nove tiahla. Stalo sa niekomu nieco podobne ? Vložil v-tec-inside, 14. Srpen 2008 - 19:23
|
bývalý majitel
no mne aj pri up aj pri down. a hlavne ked je auto dlhsie odstate, napr. cez noc, tak tie prve radenia idu tazsie
bývalý majitel
To samý s tím druhým stupněm (jen při podřazování), na garančce s tím nic nevymysleli, projeli to a že to nedělá (je to jen občas).
5D 1.8 Sport
mám od: 19.6. 2009
Tiez mam rovnaky problem
bývalý majitel
mne sa tiez stava, ze niekedy dvojka nechce zaskocit, ostane na polceste, bud musim trosku viacej silou a potom tam skoci alebo vratit neutral a skusit znovu. nejako mi to nevadi, ale problem je, ze myslou musim kontrolovat, ci dvojka zaskocila a az potom mozem pustit spojku...
5D 1.8 Executive
mám od: 10.11. 2006
roztrapkane = roztřepené
See I'm the king of the ring ring
majitel jiné generace
kk, dik
btw: co je "roztrapkane" ?
5D 1.8 Executive
mám od: 10.11. 2006
vymenene tiahlo este v zaruke a je pokoj, bolo roztrapkane
See I'm the king of the ring ring
majitel jiné generace
pozoruju stejnej problem,
vyresil jsi to nejak?
nebo nekdo jinej se stejnym problemem?
3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009
ake mas R number bordel? Hodne som o tomto cital, na www.civinfo.com je o tom dost velky thread a tykalo sa to aj americkej hondy civic Si (v podstate az na staly prevod v diferaku a inu 6ku identicka prevodovka).
V USA bola afera dost velka, honda aj vydala buletin, ze ak sa bude niekto stazovat, maju vymenit cely 3kovy set a synchron 3-4.
V EU zial vydany nebol, ale servis to myslim spravi v zaruke. Vraj to bolo dost caste u CTR do R-08000 ale moze sa to stat aj potom. Mne to zial robi tiez, iba trojka. ALe vsimol somsi, ze proste treba pracovat presne, spojku vymacknut az na podlahu a pustit, az ked je proste kvalt na mieste. Ja to budem riesit na zruku (v podstate). Honda mala vzdy brilantne najlepsie prevodovky a toto je neodpustitelne
Samozrejme problem v normalnom 5dveraku vyzera na nieco ine, tam by to mohli byt tie tiahla.
5D 1.8 Comfort
mám od: 6.4. 2006
Na anglickém civinfo si na to stěžovalo více lidí. Mně když řazení začalo zlobit, tak to tam nešla jednička, když jsem se chtěl rozjet na křižovatce. Stávalo se to občas, ale frekvence se začala zvyšovat a vyvrcholilo to v okamžiku, kdy tam šla jen 3 a 4. Nechci strašit, ale vidím to na tu výměnu táhel.