Hledat |
Civicek v AutobazarechZdravim Vas stastni majitele Ufonka, Rad bych se s Vami podelil o dnesni zazitek. Nedavno jsem se vratil ze zahranici a vzhledem k omezenemu rozpoctu na auta musim sahnout pro jiz jeteho Ufonka. Proto jsem zacal patrat po autobazarech a ruznych forech. Mam za sebou dnesni navstevu autobazaru pobliz Olmiku kde nabizeli krasneho Civicka 06 vyroba 1,8 ve vybave Executive za nejakych 235tis. Prvni majitel, serviska, pouze Honda servis atd a nalitano 79 tis. Nutno rict ze pan majitel autobazaru hodny, vstricny, vsechno v nejlepsim poradku, mohu jen chvalit. Narazil jsem v momente overeni VIN kodu a servisu. Zavolam do Hondy a nadiktuji WIN a ouha ... kilometry tedy vporadku, ale pak to zaclo .. tri opravy po bouracce a posledni je z dva mesice stara po stretu s kolejovym vozidlem. Malem me polilo A Ted babo rad .. dava servis na opravy zaruku ci nedava ? Jit do toho ci nejit ? Rikam si, je to bourane ruce pryc ... ale kdyby jste ho videli jak tam Ufonek stal a koukal na mne .... srdce by vam prasklo PS: Pokud nekdo prodavate sveho ufonka, jsem jedno velke naslouchaci ucho ,o)) Prijemny a pohodovy den, a snad uz brzo povysim z cekatele na majitele. Vložil Madrid, 26. Květen 2011 - 15:05
|
majitel jiné Hondy
Jen pro ukázku, moje bývalá Nissan Primera oprava v Nissanu 71000,-, paní mi nedala přednost tak tak jsem se ji vyhnul ale ne úplně jak je vidět, 60000 pojišťovna 11000 ze svýho, fakt k nasrání. Takže dneska oprava za 100000,- můžou být jen plechy lakovačka a pár drobností

bývalý majitel
Podstatné je, jestli opravy zahrnují nějaké rovnání na stolici, kdy se rovná pokřivený "podvozek", ulomení kola a podobné závažné věci, které znamenají, že došlo k pohnutí geometrií auta a nebo citelné rázy pohlcované deformačními zónami.
Takže v servise se informuj jestl na faktuře něco jako že se auto:
rovnalo na stolici
opravovaly airbagy
vyměňovaly kusy náprav
měnily celé dveře atd.
měnil se motor nebo převodovka
Pokud je na faktuře cokoliv z výše uvedeného, tak to asi byla pěkná pecka a radši bych se tomu vyhnul. Často se mění za spoustu peněz maska, kapota, chladič, světlomety, celkem je to hromada peněz, ale autu jako takovému ještě v podstatě nic není. Škoda kolem 40 - 60 tisíc ještě může znamenat lehký ťukanec, při kterém o vůbec nic nešlo - jen se toho třeba dost odřelo.
Pravdou ale je, že každý náraz napáchá škody, kteér se mohou projevit až časem - mi zanedlouho po lehké nehodě na předek (škoda na plastech a světlometech 35 000 Kč) ještě odešlo čidlo teploty a praskla mlhovka.
Další nehoda - sejmul jsem divoké prase, bylo to za 60 000 Kč, přitom tomu autu fakticky nic nebylo a dodnes jezdí "jako nové".
Další nehoda - auto to dostalo z boku a ulomilo si kolo. Oprava zahrnovala výměnu dveří a poloosy, auto se muselo rovnat na stolici a za jízdy už to stejně nikdy nebylo ono.
majitel jiné generace
Ja byl nalomen tim, ze to opravovali v Honde, tak jsem si rikal ze na to asi musi poskytovat zaruku, ale kdo vi.
Ale, jsou to tri bourance ... to uz je asi moc, kor pokud se hlo s deformacnima zonama.
Take to bohuzel ukazuje i na to, ze ne vzdy se Hondasek dostane do dobrych rukou
5D 1.8 Executive
mám od: 6.8. 2009
ja sa nepokladam za skuseneho harcovnika
, je to cisto moj subjektivny nazor, no podlozeny skusenostou, pretoze jedno burane auto som uz nechciac kupil a zavady sa skutocne neskor prejavili a prejavuju dodnes (nejde o Hondu)
The power of dreams ...
majitel jiné generace
No Ja to taky tak vidim, jen jsem chtel znat nazor zkusenych harcovniku
5D 1.8 Executive
mám od: 6.8. 2009
ja by som auto po buracke nebral .. zavady sa zvyknu prejavit neskor .. a "kolejove vozidlo" neznie prave ako nevinna buracka.. za tu cenu vies zohnat aj neburany civic v rovnakej vybave, chce to len trpezlivost, nic neuponahlaj.
The power of dreams ...
5D 1.8 Sport
mám od: 8.4. 2009
Neunahli sa a rads...ej kup neburaneho