Hledat |
Civic z náběhu výroby - problém se závitem uchycení kola zadní nápravyNa civinfo se objevila informace, že cca 4000 kusů civiků během náběhu výroby (konec roku 2005) má závit na zadní nápravě, mimo předepsané tolerance. Honda oficiálně existenci problému nepotvrdila. Dodavatel dílu prý tvrdí, že předepsané tolerance rozměru závitu dodrženy sice nebyly, ale Problém je popsán zde (25 stran v AJ): Na britském fóru zatím převládá (podle mě lehce iracionální) názor, že je problém zcela bezvýznamný, protože osoba, která na problém poukazuje nyní pracuje pro divizi firmy Ford a protože Honda je prostě Honda a té se podobný problém nemůže týkat. Máte-li jednoho z prvních civiků 8G, může se vás to týkat. Vložil Shi, 16. Květen 2008 - 20:58
|
5D 1.4 Comfort
mám od: 3.2. 2008
Ano nikdo není dokonalý, ale kdysi jsme vyráběli jakesi distanční kroužky do převodovek pro VW. Část těchto kroužků asi 2% byla mimo předepsanou toleranci házivosti. Nedodávali jsme přímo pro VW, ale pro jejich dodavatelskou firmu. Tato firma po nás vše kontroluje a měří než to pošle VW. Oni na nic nepřišli, jenže VW jim to vrátil, tam na to přišli. Poté jim pohrozili ukončením spolupráce, ti pak nám, dnes už si to nedovolíme. Možná šlo jen o náhodu a možná má jen VW lepší systém kontroly.
bývalý majitel
V rychlosti jsem přečetl tu 25 stránkovou zprávu. Z ní jasně vyplývá, že Honda neměla tušení, že je jim do výroby dodáván produkt s parametry mimo předepsané tolerance. Není v silách žádné automobilky kontrolovat naprosto vše a všechny parametry každé komponenty.
V Japonsku by to asi probíhalo poněkud jinak, než v Anglii, zejména na straně dodavatele, který věděl o tom že je produkt mimo tolerance, ale bál se s tím něco udělat, aby nepřišel o kšeft.
5D 1.4 Comfort
mám od: 3.2. 2008
Dost mě zaráží, že tyto dílce, které by třeba VW označil za zmetky
Honda vůbec použila. Pracuji ve strojírenství (v malé firmě), ale ani u nás, by nikdo neschválil použití dílců, které jsou mimo toleranci. V Japonsku by se to určitě nestalo.