Tak jsem se dnes rozhodl pro vyčištění interiéru vozu a jelikož bylo v dílně poměrně teplo (cca 5°C),
a do oběda zbývalo dost času, rozhodl jsem se konečně (najeto 98.000km) vyčistit intercooler.
Po sundání kola jsem se pokusil demontovat podběh a zjistil, že tam jsou ty čudliky na jedno použití (v době psaní tohoto článku zahřívám zmrzlé ruce a nevím, jak to eště spasuju zpět
Pod podběhem je slavný mezichladiš vzduchu, ale jak ven?? Je na železné konstrukci a 3 silenblokách bez šroubků.
Stačilo demontovat horní silenblok, kde pod nánosem byl šroub č.10 a vysadit chladič směrem nahoru, oddělat hadice, které
byly v dané teplotě více než nepoddajné.
Čištění chladiče proběhlo vysavačem (minimální účinek), a několikanásobnou čistící kůrou za použití teplé vody a Jaru..
Při prvním čištění se Jar tvářil, jako že tenhle bordel fakt nedá, ale horká voda a pár cyklů pomohly.
Takže konec kecání a jdu se pokusit to sestavit zpět, tak, jak to zhruba bylo.
Jinak eště malé zjištění, v trubkách a přírubách mezichladiče jsou patrné stopy oleje...
obdivovatel
ja na neho jezdim od zacatku!
5D 2.2 Sport
mám od: 27.9. 2007
0w30 mam teraz, vrelo odporucam
5D 2.2 Sport
mám od: 16.3. 2007
Jsem se pobavil s tou "domácí garáží".
Ne, opravdu by to nešlo dělat doma na heveru, ale my jsem si otevřeli "soukromý" pneuservis,
kde jsou 2 zvedáky, vzduchové pistole a nářadí, takže to šlo, ale doma to fakt nezkoušejte
Jinak se chystám tento týden si vyměnit olej, mám 97.000 a koupil jsem Helix Ultra 0w-30, za 365Kč,
v Hondě ho účtují za 900+, proto údajně dávají "dostačující" 5w-30 za 560Kč, tak se těšim na tekutější
náplň.
GARÁŽOVÝ TECHNIK
obdivovatel
.viem ze je to kazdeho osobna vec a tiez (podla vlastnej skusenosti) sa na servis moc spoliehat neda, ale nie su tieto veci uz trochu prilis na domacu garaz?
.mi to pripomina praktiky z modeloveho radu Skoda 1000 - 130L kde sa generalka dala robit priamo na krajnici pomocou klucov c. 8, 10, 12, 13, a 17 + plochy skrutkovac samozrejme (príp. kladivo)
.kazdopadne vela zdaru a nech vam to vsetko dlho (vy)drzi, ja motorovy priestor nechavam servisu...
5D 2.2 Sport
mám od: 27.9. 2007
v-tec: apon vidis, co nas caka
ako casto treba cistit tento diel?
5D 1.8 Executive
mám od: 10.11. 2006
jake praktiky, ja len cumim
Don´t Look To The Eyes Of A Stranger
5D 2.2 Sport
mám od: 16.3. 2007
Tak je hotovo, akorát na oběd.
Toho oleje bylo při zpětné montáži nakonec dost a to z "horní trubky", jenom nevim, jestli je přívodní, nebo k turbu.
Měl jsem zmazané ruce a 4x se čistil, olej zkontroluju po "zkušební" jízdě.
Jinak každému, kdo jde rozebírat plasty, doporučuji sehnat si nové plastové příchytky, bude mít víc klidu při zpětné montáži.
Mně zbyla 1 a nevím kam s ní, ale to je můj problém už roky, že vždy něco zbyde.
Jinak čištění jsem prováděl navíc tím, že jsem chladič vysušil tepelnou pistolí, jemným drátkem povolil sajrajt a opět
vyluxoval, celé čištění vč. odmašťování apod. zabralo asi hodinku... když už byl venku a musím říct, že dle odhadu
byla propustnost plochy před čištěním cca 60%.
Tak to jdu projet, snad nebudu nasávat vzduch přímo za mezichladičem
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
Já jsem ho čistil vapkou na autě od kola i ze předu pres plástev jistě že to není tak důkladné jako tos dělal ty ale myslím že jak to udělam každý rok tak by to mělo být v pořátku. A ten ojej nepřepouští turbo nemáš zvětšenou spotřebu oleje kolik ho tam bylo to by mně zajímalo.