Hledat |
CHlazení 1.8 v-tecZdravím všechny mám takový problém se kterým si moc nevím rady a chci se tu zeptat jestli nemáte někdo podobný problém. Jde o to že když nastartuji civika tak se mi i u studeného motoru stále pouštějí oba ventilátory na chlazení a to vždy jen na chvíli cca dvacet sekund a pak se zase vypnou a takhle pořád dokola celou dobu co je nastartováno.Na diagnostice mi nic nenašli tak nevím. Děkuji předem za jakoukoliv radu Vložil Honza92, 8. Březen 2017 - 21:04
|
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Já mám třeba na displeji ACC/OFF a po nastartování se ventilátor rozběhne. Až zmáčknu tlačítko OFF vedle regulace teploty tak se vypne, jenže se vypne i vnitřní ventilátor a na info displeji svítí jen datum a čas. Když zapnu vnitřní ventilátor ihned naskočí ventilátor na chladiči, ale teď nevím jestli to je klima nebo od chladiče, ale předpokládám že klima. Teď mě napadá jestli to není tím že mám teplotu topení nastavenou na LO (nízkou). Zítra to musím vyzkoušet.
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
A klima pripina a rozpina pri zapnuti/vypnuti?
Napadlo me vadne, trvale sepnute rele a nasledne vadny kompresor.
3D 2.2
mám od: 27.11. 2016
v provozu od: 1.3. 2008
No ja mam problem tiez a to taky ze mne sa spustia oba ventilatory hned ako nastartujem ale nevypnu sa vobec. Nerozumiem vobec preco. A tocia sa oba aj pri vypnutej klime uplne off ze nieje ani kurenie ani klima ani nic. Termostat je vymeneny. Klima ale nefunguje ked ju zapnem tak mi fuka iba teply vzduch. Cidlo je tam omnia ci ake to je to originalne to sa chystam vymenit. Ale neviem preco sa tie ventilatory nevypinaju. Auto kuri normalne. Len nechladi. Cidla teploty ukazuju na motore okolo 78-80 stupnov. Na chladici 20 az 50. To na chladici som menil. Mam 2.2 a myslim ze mam kvoli tymto teplotam problem aj s dpf nakolko mi motor nepride na spravnu teplotu potrebnu na regeneraciu a tym padom vstrekuje viac nafty do motora cim sa riedi olej. Ale to je len moj odhad ci to tak naozaj je neviem. Za kazdu radu budem vdacny
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Není to vada, jediná vada je, že na displeji není nějak výrazněji patrné že je klima v automatickém režimu. K tomu aby ten nápis AUTO zmizel totiž stačí přidat nebo ubrat na ventilátoru, a nápis AUTO zmizí. Mě se stalo před lety to samé a v Hondě ze mně udělali blbce. Na displeji totiž nesvítilo vůbec nic, takže jediná jistota že je klima vypnutá je když je na displeji nápis AC OFF. Jinak je v režimu AUTO.
P.S: ty větráky to spíná tuším že jen když je nad nulou, při minusových teplotách to nedělá.
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
OK, jen nechapu, proc to spina vetraky na chladici i za studena.
Asi tam nedali zadnou logiku, ale tak aspon se to nerozbije.
Stejne jako se mi turbo nerozbije kdyz tam neni.
bývalý majitel
Je to kvůli odmlzeni- vysoušení vzduchu.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
jointer: není to vada, takhle to je v pořádku.
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Takze to je vada nebo ne?
Na CTR mi vzdycky s kompresorem klimatizace spinaji i vetraky a to i v zime.
Prijde mi to trochu divny.
I je mi divny, ze i v zime kompresor obcas spina, zrejme jen kvuli tlakovani, i kdyz se nechladi?
5D 1.8 Sport
mám od: 27.2. 2017
v provozu od: 1.2. 2006
JJ dělala to klima, jak jsem ji vypnul tak to okamžitě přestalo .
5D 1.8 Sport
mám od: 27.2. 2017
v provozu od: 1.2. 2006
Termostat jsem právě taky měnil měl jsem podobný problém. A ventilátory se pouštěli právě i u ůplně studeného motoru. Dělala to tedy ta klima - naštěstí