Hledat |
CameaCar KosicePrehliadka po 1. roku. Celkova cena necelych 200 €. Neviem najst fakturu, ked najdem, vypisem ceny presne. Celkovo so servisom nespokojny, aj ked predaj pred rokom nieco celkom ine. Rasto Vložil Rasto, 8. Květen 2009 - 19:51
|
5D 1.8 GT
mám od: 19.5. 2011
v provozu od: 19.5. 2011
to sharky69: Ja mam dobre skusenosti s Vranovom a taktiez s Presovom. Kedze Presov je o nejaky kusok blizsie uz aj tou dialnicou, myslim, ze Ta financne nepolozi, ked si na garancnu prehliadku zajdes napr. do Presova. Skus sa tam pozriet a potom napis svoje dojmy. Kosice rozhodne neodporucam. Je to asi najhorsi predajca/servis Honda na Slovensku.
5D 1.8 Sport
mám od: 29.9. 2011
v provozu od: 29.9. 2011
TO sharky69: no tak to je parada odporucam si to servisovat doma sam vide ta to asi lacnejsie ako keby ti mali dodrbat cele auto mam totisto take skusenosti. a co sa tyka toho palivomeru no mne to funguje az ked natankujem min 20L inac to neukaze ako keby si ani nenatankoval ale moc mi to nevadi lebo vadsinou tankujem FULL v Rakusku. tak prajem vela stastnych kilometrov a co najmenej poruch maj sa
5D 1.8 Sport
mám od: 10.5. 2012
v provozu od: 21.12. 2010
Zdravím všetkých na fóru,mne sa tiež blíži dalšia garančka, a nie som z toho velmi nadšeny kedze byvam v Košiciach. Moje auto je kupovane z Camea car Kosice,takze samozrejmostou je ze ked mi nieco nefunguje alebo vydava cudne zvuky tak sa obratim na garančny servis prave u nich.
Som druhym majitelom auta, ktore predo mnou mal moj najlepsi kamarat takze viem presne cim si to auto preslo. Po 22 000km boli vymenene zadne doštičky cca 160eur (camea), to nic to by ma ani nejeb.lo kebyže nepridem doma na to že mi ty imbecili vytrhli zadny plast v kufry pod kt. sa ukryva heaver,boli asi prilis lenivy na to aby pouzili vlastny kluc ci heaver, ani neviem co pi.u hladali v kufry auta. Komedia je vlastne ta ze ked som prisiel dole za prijimacim technikom a ukazoval mu odlomene vsetky západky a aj otocne koliesko na tapaciry, tak mi s usmevom na tvary tvrdil ze oni to nemohli byt ze jeho chlapy su profesionaly, a ze si mam kupit nove, nechybalo vela aby som mu tu jeho nevymachanu hubu nešturil doprdele... Po nejakom mesiaci som si vsimol ako mi brzdove kotuce suchaju na jednej strane a to az tak ze okoloiduci ludia na mna čumeli nemym uzasom, ked som to bol dole reklamovat tak ten tlsty kkt, ani nevysiel von z predajne aby sa na to pozrel vraj je to dosledkom pocasia, tak nehnevajte sa na mna ale auto za 19 000eur s 27800km a on sa na to ani nekukne, hajzel. Pravidelne tankujem len palivo od Shell, raz sa mi stalo ze som prisiel z dlhsej cesty a ked som sa dostal na čerpačku tak som mal dojazd uz len 60km, dotankoval som palivo za 40 eur a ked som potom otocil klucom palicka sa ani nepohla-ostala vysiet, argument v Honde- musite tankovat uz pri polke nadrze a to stale doplna, a co teraz? Vraj skusit dotankovat, tak som to skusil 2x po 10 eur a nic, potom mi povedali ze si auto nechaju na par dni, odstrania vnutorny koberec a vyberu nadrz, no po skusenostiach s ich ,profesionalnym, servisom som sa na to vysral a siel som dotankovat čo to da. Od nervou som pištolou pri tankovani z celej sili tlkol do hrdla nadrze, a palicka vyskocila. Takze po tychto neg. skusenostiach ani neviem kam ist s autom na garancku
5D 1.8 Executive
mám od: 6.8. 2009
Zaujima ich to preto, ze ked si im nedal zarobit si pre nich hnoj... ja napisem oficialnu staznost do Hondy a vyjadrim svoju nespokojnost s pristupom , ked sa podobne staznosti nakopia, snad im zoberu licenciu, alebo im aspon ozrejmia co znamena slovo zaruka a autorizovany servis.
The power of dreams ...
5D 1.8 Sport
mám od: 25.4. 2009
v provozu od: 25.4. 2009
Nie nie, takychto dementov mame aj u nas v TT... jednoducho som im povedal, ze to nebolo pokazene mojou vinou (ani nikoho ineho) a ked su neni ochotny to riesit ako reklamaciu, ja to budem dalej riesit... Nechapem co ich vobec trapi kde bolo auto kupovane, myslim ze aj v mudrej knizke sa pise, ze reklamaciu je mozne uplatnit si v ktoromkolvek dealerstve Hondy!
5D 1.8 Executive
mám od: 6.8. 2009
To kde v Camea Car ? A ako si ich prehovoril ?
Su to proste hajzlici, reklamovat mozes v kazdom servise v EU. Oni maju evidentne dvojity meter, "sluzit" budu len tym, na ktorych zarobili.
The power of dreams ...
5D 1.8 Sport
mám od: 25.4. 2009
v provozu od: 25.4. 2009
Je to mozne?! Zrovna dnes som bol v servise s vyskocenym plastom v kufri. Reakcia: urcite ste si tom sam odtrhol a okrem toho ste auto nekupovali u nas, takze reklamcia sa neda uplatnit... nakoniec si dali povedat a uznali to.
5D 1.8 Executive
mám od: 6.8. 2009
Opat jedna negativna skusenost s CameaCar Kosice. Isiel som reklamovat praskajucu packu smerovky (okrem ineho) no teraz uz viem ze taku chybu nikdy neurobim - takmer mi zavreli dvere pred nosom a to mali mat predajnu este hodinu otvorenu. Ked som mladeho arogantneho (zrejme prijimacieho technika) informoval o svojom probleme, samozrejme sa na to ani nepozrel, no prva otazka ktoru mi polozil bola ze kde som kupil auto.
Ked som povedal ze v Polsku, nasledoval obranny mechanizmus v podobe utoku - "museli ste to mechanicky poskodit - drzat nasilu smerovku pri zatacani"... na to som mu mimikou naznacil co si myslim o nom a jeho odbornom odhade a v duchu som povedal, ze ci vyzeram ako idiot co nevie ako sa pouziva smerovka a znechuteny som sa otocil a odisiel. (este pri odchode mi stihol povedat, ze mozem prist vo stvrtok, ze si tu nechaju auto par dni. PCHE samozrejme. Aby mi mohli nauctovat poriadne prachy za mimozarucnu diagnostiku a vykonstruovane mechanicke poskodenie smerovky... Ved ak by aj zistili, ze to mechanicke poskodenie nie je, aky problem je v takomto neserioznom servise to mechanicke poskodenie vytvorit...)
Totalne neseriozny, neochotny pristup (nihil novum sub sole). Ani minutu by som tam auto bez dozoru nenechal. Prajem im, nech to tam cim skor zatvoria, pretoze tymto ich pristupom a povestou je to ich "nezvratny osud". Ach, kde su casy a kvalita Honda servisov v KE spred par rokov.....
Nasledne som isiel do Presova, objednali nahradne diely a vo stvrtok mi maju volat, urobia to na pockanie.
NIKDY VIAC CAMEA CAR.
The power of dreams ...
5D 2.2 Sport
mám od: 1.6. 2009
v provozu od: 30.1. 2008
Môžem jednoznačne doporučiť Hondu LM kvôli profesionálnemu prístupu a to som pred tým chodil aj do Hondy v B.Bystrici a v Lučenci. Minulý piatok mi bol na záruku menený spojk.pedál, predtým v lete na garančke bol premazaný ale nepomohlo to a tak bol teraz vymenený ale keďže to cvaká naďalej tak sa bude meniť ešte aj spojkový valec...
5D 1.8 Executive
mám od: 6.8. 2009
V Kosiciach ti pedal spojky premazu a o 2000 km (najneskor po zime ked sa otepli) to mas znovu. V Mikulasi, ako som pocul, sa nebrania vymene, ale mal by si tam zavolat To sa chystam urobit aj ja, kedze po premazani sa mi to objavilo znovu, budem teda trvat na vymene, ak odmietnu napisem list vedeniu Hondy. Vymena trva vraj pol hodinu. Co sa tyka palubovky - v KE sa im to nebude chciet rozoberat, streknu silikonovy sprej a bude na chvilu pokoj. Nechcem strasit ani nikomu kazit povest - na CameCar Kosice som pocul same zle referencie ako od znamych, tak ako aj tu na fore.
Ak predsa len pojdes do tych Kosic tak hod info, ale hlavne sa nenechaj odrbat. 250 eur je na prvu prehliadku sakramentsky prestrelena cena (cca o 100 eur), neviem ci ti toto nestoji za tych 170 km do L.Mikulasa.
V Toyote je to teda vyborny system, clovek ma hned moznost porovnat a rozhodnut sa ktory servis si vyberie. Tym ze povedia orientacnu cenu a na fakture je este vyssia (navyse fakturovane same neoveritelne nezmysly) pokladam za totalne neferove.
The power of dreams ...