Balonový zvedák

Již delší dobu si pohrávám s myšlenkou pořídit si tento zvedák (viz Balónový nafukovací zvedák
Obj. č.: 828852 u Conradu ). Na sněhu a nesoudržném povrchu asi ideální. Je zde však jeden háček, nebo spíše drobná poznámka: "Není vhodné pro výfuk s dvojitou koncovkou". Nemá s tím někdo zkušenost u naší Hondy 8G s onou netypickou konstrukcí výfukového systému ?

Vložil Vaclav, 26. Listopad 2010 - 7:49
 

Fanda
Obrázek uživatele Fanda
příspěvků: 857
bývalý majitel

Inu tak jen naši 1.4 bratři se mohou svobodně nafukovat... A stejně - neohrožuje to celý výfukový systém? Ten přece na nějaký tlak moc konstruovaný není... Trubky třeba vydrží, ale co všechny tlumiče? Tak to mrkám

--
26. Listopad 2010 - 15:41
matulo
příspěvků: 802
3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009

no ja by som chcel vidiet toho vola, co by to napriek tymto "vyteoretizovanym" prekazkam v pouziti skusal... Vyplazuju jazyk

--
26. Listopad 2010 - 15:32
Vaclav
příspěvků: 43
5D 1.8 Sport
mám od: 1.3. 2006

Děkuji vám pánové za vaše teoretizování o možných překážkách v použití, které se samozřejmě nabízí a které si asi většina z nás uvědomuje, ale já jsem se právě proto ptal na to, jestli má někdo praktickou zkušenost přímo u Civica s tímto zvedákem.
Václav

--
26. Listopad 2010 - 15:24
matulo
příspěvků: 802
3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009

hej, bude to nejak tak ako pise RapidWaci... Co sa stane ked zapchas jednu koncovku? No vsetky plyny pojdu druhou (ak ma dostatocny prierez, ale na volnobeh urcite staci). Jednoducha fyzika...

Mozno by to fungovalo, keby si mal dva take vaky (pripojene na oba vyfuky) a vzdy by zdvihali rovnaku hmotnost... Mrk Na diesle by nezabralo ani toto, ak sa nemylim, vyfuky na iCTDI maju trochu viac unikovych ciest pre spaliny...

--
26. Listopad 2010 - 10:52
RapidWaci
Obrázek uživatele RapidWaci
příspěvků: 121
5D 1.8 Executive
mám od: 16.7. 2010

Nemám s tímto zvedákem ososbní zkušenost, ale podle obrázků co jsem našel bych řekl, že se to připojuje na koncovku výfuku a nafukuje se to pomocí výfukových plynů při běžícím motoru. Tedy pokud budeš chtít používat tento zvedák, musí běžet motor aby byl v balonu tlak který udrží zvednuté auto. No a tady je ten problém s dvojtou koncovkou výfuku. Plyny z výfuku budou unikat tou snažší cestou a to bude ta nepřipojená koncovka. Nejspíš to nebude mít dostatečný tlak aby to udrželo zvednuté auto. Pokud ho to vůbec zvedne.

---------------------------------------
...to je pohoda, když je pohoda...

--
26. Listopad 2010 - 10:11

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".