Již delší dobu si pohrávám s myšlenkou pořídit si tento zvedák (viz Balónový nafukovací zvedák
Obj. č.: 828852 u Conradu ). Na sněhu a nesoudržném povrchu asi ideální. Je zde však jeden háček, nebo spíše drobná poznámka: "Není vhodné pro výfuk s dvojitou koncovkou". Nemá s tím někdo zkušenost u naší Hondy 8G s onou netypickou konstrukcí výfukového systému ?
Inu tak jen naši 1.4 bratři se mohou svobodně nafukovat... A stejně - neohrožuje to celý výfukový systém? Ten přece na nějaký tlak moc konstruovaný není... Trubky třeba vydrží, ale co všechny tlumiče?
--
26. Listopad 2010 - 14:41
matulo
příspěvků: 802 3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009
no ja by som chcel vidiet toho vola, co by to napriek tymto "vyteoretizovanym" prekazkam v pouziti skusal...
--
26. Listopad 2010 - 14:32
Vaclav
příspěvků: 43 5D 1.8 Sport
mám od: 1.3. 2006
Děkuji vám pánové za vaše teoretizování o možných překážkách v použití, které se samozřejmě nabízí a které si asi většina z nás uvědomuje, ale já jsem se právě proto ptal na to, jestli má někdo praktickou zkušenost přímo u Civica s tímto zvedákem.
Václav
--
26. Listopad 2010 - 14:24
matulo
příspěvků: 802 3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009
hej, bude to nejak tak ako pise RapidWaci... Co sa stane ked zapchas jednu koncovku? No vsetky plyny pojdu druhou (ak ma dostatocny prierez, ale na volnobeh urcite staci). Jednoducha fyzika...
Mozno by to fungovalo, keby si mal dva take vaky (pripojene na oba vyfuky) a vzdy by zdvihali rovnaku hmotnost... Na diesle by nezabralo ani toto, ak sa nemylim, vyfuky na iCTDI maju trochu viac unikovych ciest pre spaliny...
Nemám s tímto zvedákem ososbní zkušenost, ale podle obrázků co jsem našel bych řekl, že se to připojuje na koncovku výfuku a nafukuje se to pomocí výfukových plynů při běžícím motoru. Tedy pokud budeš chtít používat tento zvedák, musí běžet motor aby byl v balonu tlak který udrží zvednuté auto. No a tady je ten problém s dvojtou koncovkou výfuku. Plyny z výfuku budou unikat tou snažší cestou a to bude ta nepřipojená koncovka. Nejspíš to nebude mít dostatečný tlak aby to udrželo zvednuté auto. Pokud ho to vůbec zvedne.
---------------------------------------
...to je pohoda, když je pohoda...
bývalý majitel
Inu tak jen naši 1.4 bratři se mohou svobodně nafukovat... A stejně - neohrožuje to celý výfukový systém? Ten přece na nějaký tlak moc konstruovaný není... Trubky třeba vydrží, ale co všechny tlumiče?
3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009
no ja by som chcel vidiet toho vola, co by to napriek tymto "vyteoretizovanym" prekazkam v pouziti skusal...
5D 1.8 Sport
mám od: 1.3. 2006
Děkuji vám pánové za vaše teoretizování o možných překážkách v použití, které se samozřejmě nabízí a které si asi většina z nás uvědomuje, ale já jsem se právě proto ptal na to, jestli má někdo praktickou zkušenost přímo u Civica s tímto zvedákem.
Václav
3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009
hej, bude to nejak tak ako pise RapidWaci... Co sa stane ked zapchas jednu koncovku? No vsetky plyny pojdu druhou (ak ma dostatocny prierez, ale na volnobeh urcite staci). Jednoducha fyzika...
Mozno by to fungovalo, keby si mal dva take vaky (pripojene na oba vyfuky) a vzdy by zdvihali rovnaku hmotnost... Na diesle by nezabralo ani toto, ak sa nemylim, vyfuky na iCTDI maju trochu viac unikovych ciest pre spaliny...
5D 1.8 Executive
mám od: 16.7. 2010
Nemám s tímto zvedákem ososbní zkušenost, ale podle obrázků co jsem našel bych řekl, že se to připojuje na koncovku výfuku a nafukuje se to pomocí výfukových plynů při běžícím motoru. Tedy pokud budeš chtít používat tento zvedák, musí běžet motor aby byl v balonu tlak který udrží zvednuté auto. No a tady je ten problém s dvojtou koncovkou výfuku. Plyny z výfuku budou unikat tou snažší cestou a to bude ta nepřipojená koncovka. Nejspíš to nebude mít dostatečný tlak aby to udrželo zvednuté auto. Pokud ho to vůbec zvedne.
---------------------------------------
...to je pohoda, když je pohoda...