Ahoj všem...
Mám velkou prosbu. Jsem po repasu alternátoru byli špatné kroužky, uhlíky a ložisko. Altík sem včera namontoval zpět, včetně nové pojistky 100/70A na dobíjení v pojistné skřince motoru. Jel jsem to projet a po cca 2km mi uplně zhasl motor včetně budíku..požádal jsem známeho aby mě nahodil skrz startovací kabely auto naskočilo jel jsem ho projet cca 8km..dojel jsem zpět no a po chvilce na volnoběh auto opět zhaslo..baterka byla po několika letém přebíjení uplně dead a tak jsme dnes kupil novou Vartu Blue 45Ah 330A nandal jsem novou baterku a že půjdu auto opět projet,dojel jsem na konec ulice kde se otočím a při cestě zpět mě napadlo rozsvítit světla a voalá znovu Black auut budíky tma,motor vypnut....a tka jsem opět vlezl do pojistnice a zjistil jsem že jsem si neutáh dvě pojistky na imobilizer a světla,které jsem kontroloval před repasem altíku ..myslíte, že by to mohlo hrát nějakou roli ? upřímně teď nevím co dál..diagnostiku doma nemám a jet s tím někam když se to takhle vypíná si netroufnu...nemá někdo podobnou zkušenost. Za každou odpověd děkuji !
1.8
mám od: 19.2. 2011
v provozu od: 20.7. 2007
Tak záhada vyřešena dělala to nedotažená pojistka.
1.8
mám od: 19.2. 2011
v provozu od: 20.7. 2007
Napětí sem měřil altík normálně dobíjí,kontrolka dobíjení na palubce již nesvítí. Nic extra navíc tam nemám. Akorát se mi podařil husarskej kousek před(repasem)/odpojením altíku sem se dotkl + na altíku klíčem aniž bych stihl odpojit baterku a vyhodilo mi to tu 100/70A pojistku v pojistné skřince u motoru.Mám obavu aby to něco nevzalo sebou (
bývalý majitel
Zkontroluj si vsechny kabely a konektory na alternator, uzemeni, kabelaz kolem akumulatoru, pojistky.
Zmer si napeti na aku na prazdno a pri zapnutych svetlech.
Nemas tam nejakou dodelavanou vybavu - napajeni radia, denni sviceni, ...?