@block43 Vazit s gumami to nemusis to my moc nepomoze. Ale dik.
--
21. Únor 2018 - 13:54
2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Tak samozřejmě jde o celou hmotnost kola + pneu Jen pro info, originál 18" z FN2 + nová Bridgestone Potenza S001 225/40R18 jsem před lety navážil 23,5kg
Třeba web raj-pneu.cz uvádí i hmotnosti a co mám vyzkoušený, tak to sedí. Jen bacha, sjet třeba 1,5-2mm ze vzorku může znamenat i -0,5kg na váze
Nebo by pomohlo, kdyby si konečně uvedl výrobce kol a pak by šla hmotnost taky vygooglit Ale JR by měly být dvouroztečový a Volky by si asi neprodával takhle brutálně pod cenou.
--
20. Únor 2018 - 11:19
block43
příspěvků: 34 3D 2.0
mám od: 14.4. 2016
v provozu od: 20.6. 2007
Necris napsal:
Cau, nemas nahodou zvazene samotne elektrony bez gum ? Hladam nieco lahsie oproti serii na R-ku.
Cau. Zvazeny je nemam muzu ti je zvazit ale s gumou nevim jestli ti to k necemu bude
--
20. Únor 2018 - 11:09
Necris
příspěvků: 80
majitel jiné generace
Cau, nemas nahodou zvazene samotne elektrony bez gum ? Hladam nieco lahsie oproti serii na R-ku.
--
20. Únor 2018 - 7:53
FLP
příspěvků: 696
bývalý majitel
Tie boli na predaj na je jednej Type R Championship z Blanska, ci sa mylim?
--
19. Únor 2018 - 0:47
block43
příspěvků: 34 3D 2.0
mám od: 14.4. 2016
v provozu od: 20.6. 2007
2bep napsal:
Radost je potřeba si dělat to souhlasím.
Ale osobně mi přijde kombinace 365/355 (z čeho to je, to je z nějakého Zetka, ne?) moc i na upravenou K20. Navíc, když neplánuješ okruhy.
Když i kluci s kompresorama a výkonem kolem 300k a mají to primárně na okruhy, si vystačí s 330/300.
No a u R18/19 s šířkou 8-8,5" a ET0 budeš muset rozšiřovat lemy a je otázkou co s geometrií udělají kola vystrčená víc jak o 5cm. O váze takto velkých brzd mluvit asi nemusím...
Hodně štěstí
Jsou to jen brzdy kdykoli muzou jit zase dolu
--
18. Únor 2018 - 17:33
2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Radost je potřeba si dělat to souhlasím.
Ale osobně mi přijde kombinace 365/355 (z čeho to je, to je z nějakého Zetka, ne?) moc i na upravenou K20. Navíc, když neplánuješ okruhy.
Když i kluci s kompresorama a výkonem kolem 300k a mají to primárně na okruhy, si vystačí s 330/300.
No a u R18/19 s šířkou 8-8,5" a ET0 budeš muset rozšiřovat lemy a je otázkou co s geometrií udělají kola vystrčená víc jak o 5cm. O váze takto velkých brzd mluvit asi nemusím...
Hodně štěstí
--
18. Únor 2018 - 15:52
block43
příspěvků: 34 3D 2.0
mám od: 14.4. 2016
v provozu od: 20.6. 2007
2bep napsal:
Kam až máš naladěnej motor? Tohle mi příjde už trochu zbytečně moc s ohledem na Danyho FN2/EP3 http://typer.cz/projekty.php , které si vystačí s 330/300 brzdama a kluci si nějak nestěžujou, že by to okruzích nebrzdilo...
Ale je to Tvoje auto
Souhlasim s tebou s ohledem na origo motor a v planu neni ani jezdeni okruhu, ale brzdy jsem chtel trochu posunout a naskytla se moznost zakoupeni tohodle kitu... Takze sem si udelal radost a zakoupil brzdy,xyz podvozek a invidiu vyfuk... Uz bych potreboval jen posunout dal motor a mam splneno
--
17. Únor 2018 - 21:55
2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Kam až máš naladěnej motor? Tohle mi příjde už trochu zbytečně moc s ohledem na Danyho FN2/EP3 http://typer.cz/projekty.php , které si vystačí s 330/300 brzdama a kluci si nějak nestěžujou, že by to okruzích nebrzdilo...
Ale je to Tvoje auto
--
17. Únor 2018 - 17:44
block43
příspěvků: 34 3D 2.0
mám od: 14.4. 2016
v provozu od: 20.6. 2007
Davam novy brzdy dopredu 365mm 6pist a dozadu 355mm 4 pist a pres ten třmen to tam nedostanu proto musej jit kola pryc... Nevadej tomu ani tak kotouce to je ok ale ten predni trmen je fakt velkej
majitel jiné generace
@block43 Vazit s gumami to nemusis to my moc nepomoze. Ale dik.
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Tak samozřejmě jde o celou hmotnost kola + pneu Jen pro info, originál 18" z FN2 + nová Bridgestone Potenza S001 225/40R18 jsem před lety navážil 23,5kg
Třeba web raj-pneu.cz uvádí i hmotnosti a co mám vyzkoušený, tak to sedí. Jen bacha, sjet třeba 1,5-2mm ze vzorku může znamenat i -0,5kg na váze
Nebo by pomohlo, kdyby si konečně uvedl výrobce kol a pak by šla hmotnost taky vygooglit Ale JR by měly být dvouroztečový a Volky by si asi neprodával takhle brutálně pod cenou.
3D 2.0
mám od: 14.4. 2016
v provozu od: 20.6. 2007
Cau. Zvazeny je nemam muzu ti je zvazit ale s gumou nevim jestli ti to k necemu bude
majitel jiné generace
Cau, nemas nahodou zvazene samotne elektrony bez gum ? Hladam nieco lahsie oproti serii na R-ku.
bývalý majitel
Tie boli na predaj na je jednej Type R Championship z Blanska, ci sa mylim?
3D 2.0
mám od: 14.4. 2016
v provozu od: 20.6. 2007
Jsou to jen brzdy kdykoli muzou jit zase dolu
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Radost je potřeba si dělat to souhlasím.
Ale osobně mi přijde kombinace 365/355 (z čeho to je, to je z nějakého Zetka, ne?) moc i na upravenou K20. Navíc, když neplánuješ okruhy.
Když i kluci s kompresorama a výkonem kolem 300k a mají to primárně na okruhy, si vystačí s 330/300.
No a u R18/19 s šířkou 8-8,5" a ET0 budeš muset rozšiřovat lemy a je otázkou co s geometrií udělají kola vystrčená víc jak o 5cm. O váze takto velkých brzd mluvit asi nemusím...
Hodně štěstí
3D 2.0
mám od: 14.4. 2016
v provozu od: 20.6. 2007
Souhlasim s tebou s ohledem na origo motor a v planu neni ani jezdeni okruhu, ale brzdy jsem chtel trochu posunout a naskytla se moznost zakoupeni tohodle kitu... Takze sem si udelal radost a zakoupil brzdy,xyz podvozek a invidiu vyfuk... Uz bych potreboval jen posunout dal motor a mam splneno
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Kam až máš naladěnej motor? Tohle mi příjde už trochu zbytečně moc s ohledem na Danyho FN2/EP3 http://typer.cz/projekty.php , které si vystačí s 330/300 brzdama a kluci si nějak nestěžujou, že by to okruzích nebrzdilo...
Ale je to Tvoje auto
3D 2.0
mám od: 14.4. 2016
v provozu od: 20.6. 2007
Davam novy brzdy dopredu 365mm 6pist a dozadu 355mm 4 pist a pres ten třmen to tam nedostanu proto musej jit kola pryc... Nevadej tomu ani tak kotouce to je ok ale ten predni trmen je fakt velkej