Alternator hodnota napatia

Dobry den, viete mi poradit kolko ma mat voltov spravny alternator pre honda civic diesel 8g. Premeral sme to s kolegom je novy a ukazuje 13,5 V, ale pre spravne fungovanie by malo byt 14,5V spravne. Za akekolvek odpovede vopred dakujem.

Vložil zorg4, 2. Září 2018 - 19:36
 

zorg4
příspěvků: 11
5D 2.2
mám od: 26.6. 2014
v provozu od: 26.6. 2014

Ahojte, prosim vas mne sa stale nepodarilo vyriesit problem s mojim ufom. Viete mi povedat aké hodnoty vam ukazuje alternator ? Je to viac ako 14V, alebo vam ukazuje aj nizsie hodnoty. Mam diesel 2,2, som po vymene alternatora na stolici ukazuje alternator pekne 14,5 v aute po zapojeni dobija 13,4. Problem je, ze pri dlhej jazde postupne prestane dobijat baterku vypne postupne imobilizer abs az kym ho nevybije. Pozeral som uz remenicu ci nepresmykuje skusal som vsetko mozne. Ak mate napady ake chyby hladat sem s nimi. Dakujem za akukolvek pomoc Směju se

--
2. Říjen 2018 - 8:43
poloboh
příspěvků: 191
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008

Ahoj,
ano, naozaj islo o navod pre benzin R18A. Postup pre naftu N22A je rovnaky, akurat nakres voltmetra/ampermetra vyzera inak:
zapojenie: https://imgur.com/1fQSGLu
a v bode 6 ma mat naftak pri 13.5V napati 60+A
Odpust za pociatocne zmatenie, dufam, ze ti to pomoze. V dohladnej dobe budem menit loziska alternatora a skontrolujem uhliky, mozno este nadobudnem nejake uzitocne poznatky. Podel sa potom tiez, ako si dopadol
Vela zdaru!

--
3. Září 2018 - 21:31
zorg4
příspěvků: 11
5D 2.2
mám od: 26.6. 2014
v provozu od: 26.6. 2014

Super dakujem velmi pekne velmi mi to pomoze.

--
3. Září 2018 - 17:06
poloboh
příspěvků: 191
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008

Moment, toto bude pravdepodobne pre benzin! Zle som si precital otazku. Vecer doma skontrolujem.

Odstraňování poruch obvodu alternátoru a regulátoru

1. Ujistěte se, že je baterie dostatečně nabitá.

2. Připojte následující zařízení:

Ampérmetr, 0-400 A
Voltmetr, 0-20 V (přesnost v rozmezí 0,1 V)

https://i.imgur.com/qVgEuXk.png

3. Nastartujte motor. Udržujte motor v otáčkách 3 000 ot/min (min-1) bez zatížení (v poloze N) až do té doby, než se zapne ventilátor chladiče a potom jej nechte běžet na volnoběh.

4. Zvyšte otáčky motoru na 2 000 ot/min (min-1) a tuto hodnotu udržujte.

5. Zapněte světlomety (dálkové) a změřte napětí na vývodu alternátoru.

Je hodnota napětí mezi 13,9 a 15,1 V?

ANO - Přejděte na 6.

NE - Vyměňte nebo opravte alternátor.n

6. Odečtěte hodnotu proudu při 13,5 V.

POZNÁMKA: Nastavte uvedené napětí pomocí zapnutí motoru větráku, vyhřívání zadního okna, brzdových světel, apod.

Je hodnota proudu 87,5 A nebo vyšší?

ANO - Systém dobíjení je v pořádku. Přejděte na postup odstraňování závad regulačního obvodu alternátoru.n

NE - Vyměňte nebo opravte alternátor.n

--
3. Září 2018 - 10:18

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".