Hledat |
5D , 1.8 Tuning - pomocNazdar kupil som UFO 1.8VTEC vo vybave Executive Hned som na to kupil 18tky kolesa a chcem zmenit niekolko komponentov 1.) Brzdy - chce to lepsie ale primarne do premavky na ostru jazdu - viackrat som sa docital ze ste davali brzdy s TypeR , pouzili ste skratky ktorym nerozumiem . Kto mi to vie predat ? Vdaka za pomoc Vložil peterpo, 31. Srpen 2024 - 22:41
|
bývalý majitel
Souhlasím -zadní náprava má celkem neuvěřitelný vliv na to jak se chová předek - viz moje zkušenosti s tím, když mi zbyly vzadu Koni FSD a vpředu už zase byly normální OEM tlumiče Sachs.
Jako destičky jsem zkoušel:
Ferodo DS2500 - nejlepší co jsem kdy na autě měl, ale většinou je cena lehce šílená a lehce si pískaly. Já je jednou ulovil za super cenu, ale příležitost se mi už nikdy nezopakovala. Občasné pískání při dobrždování mi úplně příjemné nebylo, ale dávkovaly se extrémně dobře.
EBC Greenstuff - dobrý, ale rozdíl oproti sérii nebyl nijak citelný, bral jsem je jednou, když jsem nebyl schopný najít dobrou cenu na Yellowstuff.
EBC Yellowstuff - ty jsme měl na ufonovi asi 3x a nyní je mám podruhé na 9G - koupil jsem za dobrou cenu jednu sadu desek a kotoučů do zásoby ještě před Brexitem. Nedávkují se tak přesně jak Feroda DS2500, protože jsou stlačitelnější, v normálním provozu jsou v podstatě k neutahání, nepískají.
Momentálně jezdím už asi 900 km na obou nápravách kotouče EBC premium a destičky EBC Yellowstuff a nemůžu si pomoci, ale mám pocit, že ty kotouče a destičky spolu extrémně dobře sedí - subjektivně to prostě nějak líp funguje (hladčeji a plynuleji), než když tam byly destičky Yellowstuff a původní seriové kotouče. Přitom racionálně bych hladké kotouče OEM Honda od hladkých kotoučů EBC Premium neměl být schopný nijak odlišit. Možná je to inovovaná směs destiček, možný je to fakt těmi kotouči a nebo se mi to jen zdá. Každopádně já jsem dlouhodobě spokojený.
Teď koukám, že český e-shop odkud jsem občas EBC bral za rozumnou cenu, zřejmě nepřežil Covid. Škoda.
U atmosférické 1.8 s výkonem moc kouzel bohužel neuděláš - za mě vyhozené peníze, které se jinak vyplatí dát třeba do pneumatik - zmíněné Michelim PS5 nebo GY6 jsou hodně dobrá volba. Ty Micheliny jsou i překvapivě komfortní, GY jsou trochu méně komfortní a trochu víc komunikativní, ale když sis koupil 18" tak ti asi o komfort nejde.
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Prepac, teraz som az pochopil, ze hladas servis a nie servisnu historiu auta.
Ja mam s autorizakom skusenost len camea car ke. Ale nie kvoli servisu ale opravam po burackach. Ano uz 2x ma naburali na parkovisku. Byvam pred ZS a matky co vozia deticky maju coraz vascie parniky a nejaku japonsku placku si proste nevsimnu.
Ale svojho casu chvalili prave ten v LM. Ale nikdy som tam nebol. A pootom ten presovsky . Ale tiez iba z pocutia.
A len dodam k bodu 3 - geometria. Úpravou odklonov a zbiehavosti sa daju upravit podla potreby vlastnosti auta. Ja by som sa ale drzal tovarenskych nastaveni, možno trosku vacsi odklon. Pozor, zadna naprava ma nečakane velky vplyv na celkove chovanie podvozku. Takze skontrolovat a nastavit aj toto.
Trochu o tom ...
http://prosetup.sk/clanky/proSetup_Geometria.php?lang=sk
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
5D 1.8 GT
mám od: 24.7. 2020
v provozu od: 1.5. 2010
K bodu 3: mám eibach pro kit pružiny + tlmiče Sachs, sú to progresívne pružiny a zlepšia ti mierne komfort a zároveň ti auto stuhne, menej sa nakláňa, lepšie je pri ostrej jazde. Osobne mi príde, že čím ostrejšie prejdem zákrutu, tým lepšie sa do nej auto zakúsne. Ale mám obuté Michelin PS5.
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Viem ti pomoct len s bodom 4,
Proste si zavolas do hondy a podla vin ti to vedia dat. Netusim kde bude kto ako ochotny , ale pred par rokmi ked som to riesil ja , tak mi poslali normálne na mail z Presovskej.
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey